پکیج آموزش صرافی کوکوین Kucoin رایگان فروشگاه ایران ریچ

توجه داشته باشید که برخی از سیستم‌های اندرویدی ممکن است مجوزهای نصب برنامه شخص ثالث را غیرفعال کنند. در صورت نیاز به برداشت سریع برای انجام سریع ، توصیه می شود که چند مقدار کوچکتر را برداشت کنید. با انجام این کار ، نیازی به پردازش دستی توسط تیم KuCoin نیست.

در رتبه بندی وبسایت کوین مارکت‌کپ این صرافی از نظر امتیاز کل پنجمین صرافی بزرگ دنیاست. تخمین زده می‌شود که این صرافی بیشتر از ۵ میلیون کاربر فعال دارد. با کلیک روی آن (باکس مشخص شده در تصویر زیر)، می‌توانید مراحل احراز هویت در صرافی نوبیتکس را طی کنید. یک سری اطلاعات مثل شماره موبایل، کارت شناسایی، اطلاعات بانکی و … از شما خواسته می‌شود که با تکمیل آن احراز هویت شما تایید می‌شود. سایت نوبیتکس یک ویدیوی آموزشی یا راهنمای تصویری هم برای احراز هویت قرار داده که با مشاهده‌ی آن می‌توانید به راحتی مراحل خواسته شده را طی کنید.

بودجه مورد نیاز تراکنش پردازش نشده باشد

در این صفحه اعلام می شود که پس از آنکه اولین واریز به صرافی را داشته باشید، تخفیفی برای کارمزدهای معاملات برای شما در نظر می گیرد. صرافی کوکوین هم محیط اسپات بدون اهرم را به مشتریان خود ارائه می دهد و هم محیط فیوچرز با اهرم 10x که در ادامه آموزش خواهیم داد چگونه این دو محیط را در اکانت خود فعال نمایید. اما از آنجایی‌ که کد کشور ایران در این قسمت قابل‌دسترسی نیست، متأسفانه کاربران ایرانی قادر به انجام تنظیمات تلفن همراه نیستند. با انتخاب گزینه “send code” به ایمیلی که در مراحل ثبت‌نام از آن استفاده کرده‌اید پیامی حاوی کد تأیید ارسال می‌شود. مراحل احراز هویت برای تمامی کاربران در صرافی Kucoin اجباری نبوده و تنها سبب گسترش خدمات صرافی برای کاربر می‌شود. پس از ثبت‌نام به صفحه اصلی سایت هدایت می‌شوید با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در تصویر بالا وارد پنل کاربری خود خواهید شد.

آدرس مربوط به برخی از کوین‌ها در صرافی کوکوین ممکن است هرازچندگاهی به‌روز شود. واریزها به آدرس قدیمی کوکوین معمولاً دوازده ساعت به تأخیر می‌افتد. به این ترتیب، توصیه می‌شود همیشه مبالغ مدنظرتان را به آدرس‌های جدید واریز کنید.

بعد از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس یا به بیان دیگر قطع شدن دسترسی ایرانیان، دو صرافی کوکوین و کوینکس در زمان کوتاهی مورد توجه تعداد زیادی از معامله‌گران ایرانی قرار گرفتند. صرافی ارز دیجیتال کوکوین از بازار اسپات بیش از 720 ارز پشتیبانی می‌کند اما تعداد ارزهایی که در بازار فیوچرز این صرافی وجود دارد کمتر است. در تاریخ تالیف این مقاله (2 شهریور 1401) این صرافی از 121 ارز در بازار فیوچرز خود پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به ترید این ارزها این ارزها در بازار فیوچرز کوکوین بپردازند.

در این صورت می توانید سفارش خود را در لیست سفارشات باز شده خود بیابید و سفارش را ثبت نام در کوینکس با گوشی لغو کنید. سپس، دوباره سفارش خود را با قیمتی مطابق با قیمت فعلی بازار ثبت کنید، یا برای خرید یا فروش مستقیم روی لیست سفارشات موجود کلیک کنید. برای جلوگیری از شرایط شدید و محافظت از منافع معامله گران، صرافی کوکوین یک محدوده قیمت فوری قابل اجرا را در بازار اسپات معرفی کرد. ممکن است سفارش به دلیل کمبود بودجه یا فراتر از حد حفاظت از قیمت در صرافی کوکوین لغو شده باشد. در این زمینه بصورت کامل به توضیح موارد زیر می پردازیم. ۳-رمز معاملاتی ۶ رقمی خود را برای شروع ثبت سفارش وارد کنید.

لطفاً اسکرین شات زیر را برای جزئیات بیشتر بررسی کنید.

در ادامه آموزش صرافی کوکوین باید به معرفی استخر استخراج آن بپردازیم. استخر استخراج کوکوین از ارزهای دیجیتال با مکانیزم اجماع اثبات کار مانند بیت کوین، بیت کوین کش و اتریوم پشتیبانی می‌کند. سرمایه‌گذاری در استخر استخراج کوکوین بازدهی بالایی به همراه دارد. در عین حال کارمزد فعالیت در این استخر با حدود 2 درصد در مقایسه با سایر استخرهای مطرح در بازار رمز ارزها بسیار مقرون به صرفه است.

آموزش ثبت‌نام در کوکوین و فعال‌کردن حساب فیوچرز

پکیج آموزش صرافی کوکوین Kucoin رایگان فروشگاه ایران ریچ

انتخاب ثبت نام با ایمیلدر فرم ثبت نام امکان وارد کردن ایمیل و یا شماره‌ تلفن همراه وجود دارد. با توجه به اینکه کشور ایران در میان کشورهای مجاز به فعالیت در این صرافی وجود ندارد لازم است از طریق گزینه ایمیل مراحل افتتاح حساب کوکوین را شروع کنید. اگر پیش از شروع معاملات فیوچرز، حساب اصلی خود در صرافی کوکوین را با ارزهای رمزنگاری مختلف شارژ کرده باشید، در این صورت در حساب شما سپرده وجود دارد. بنابراین جهت واریز پول به اکانت فیوچرز خود در کوکوین از طریق انتقال وجه از حساب اصلی به حساب فیوچرز می توانید عمل کنید.

و اگر فقط پست را فعال کنید، فقط GTC و GTT در زمان لازم در دسترس هستند. کاربر به عنوان سازنده ممکن است تا زمانی که به سطح ۲ برسد، هزینه کمتری نسبت به گیرندگان پرداخت کند. لطفاً اسکرین شات زیر را برای جزئیات بیشتر بررسی کنید. لطفاً اگر دستگاه شما اندرویدی است، زمان سرور را در Authenticator تصحیح کنید در قسمت settings time correction for codes را انتخاب کنید. اگر گوشی خود را گم کنید یا جایگزین کنید، یا به طور تصادفی Google Authenticator را حذف و نصب کنید، به این کد نیاز خواهید داشت.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با پشتیبانی بیش از ۶۰ ارز دیجیتال و ابزار مدیریت ریسک حدضرر و OCO، پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که شما می‌توانید همین حالا به این خانواده بپیوندید. جهت اشتراک در انجام معاملات ارزهای رمزنگاری در صرافی کوکوین، بایستی مراحل زیر را برای ثبت نام دنبال نمایید. صرافی کوکوین در سپتامبر 2017 جهت مدیریت معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات به علاقمندان در سیشل افتتاح شد.