کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه-کناف آوگون

از سویی قیمت انواع ساده و طرحدار آن‌ها نیزکاملا متفاوت است. اگر می‌خواهید سقف کناف شما به بهترین شکل ممکن نصب شود مطمئن شوید که نصب آن را به یک آدم متخصص سپرده‌اید. البته قیمت نصب این نوع از سقف کاذب نیز می‌تواند بسته به تخصص فردی که آن ا برای شما نصب می‌کند متفاوت باشد. فقط کافیست هر چند وقت یکبار با یک دستمال خشک سقف را تمیز نمایید.

  • کناف سقف را با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت اجرا و اصالت کالا خریداری نمایید.
  • معمولا شرکت ها بر اساس تعداد نفرات و دستمزد آنها، مدل کناف، متراژ سقف، تعداد تایل های گچی استفاده شده، نوع مصالح درزگیر، هزینه ایاب و ذهاب و غیره هزینه را بر اساس هر مترمربع از شما اخذ می کنند.
  • در ادامه ببینیم در پشت صحنه‌ی سقف کناف چه اجزایی وجود داره و چطور روی سقف اصلی نصب میشن.
  • با استفاده از چوب در فضای آشپزخانه، می توانید محیطی گرم و صمیمی را ایجاد کنید.
  • از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد.
به همین دلیل عودت پروژه ها به شرکت های معتبر ضررهای جانبی را کاهش می دهد. در زمینه اجرای کناف ، از سوی عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس مدیرفنی های دوره دیده حضور خواهند داشت. این افراد مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها می باشند و وظیفه آنها نظارت دائم بر پروژه این سایت را مرور کنید ها است. این افراد گزارش پروژه های اجرایی را به شرکت کی پلاس ارسال می کنند. از این رو همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا، با کیفیت و نظارت کامل انجام می گردد. این فقط مشکلات متداول اجرای سقف کاذب بود و دیوار نیز اشتباهات متداول مخصوص خود رادارد.

انواع مدلهای اجرای سقف کناف

با به کار بردن چراغ های تزئینی به صورت توکار یا روکار زیبایی فضای داخلی شما دوچندان می شود. در صورت نیاز می توانید به تاسیسات پشت پوشش دسترسی داشته باشید. با توجه به مربعی بودن فضای نشیمن طراح آرشیتکت از یک طراحی گرد و دوار برای سقف استفاده کرده است. ۵- به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد .

مزایای سقف کاذب کناف

سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی کنند. زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد. پیچ های به کار رفته برای نصب کناف ها در این مرحله، پیچ های کونیک نام دارند. این مدل پیچ ها دارای انتهای تختی هستن که باعث میشه کاملا در داخل گچ برگ ها فرو برن، با گچبرگ هم سطح بشن و ظاهر زیبای سقف رو از بین نبرن. برای اجرای کناف انواع تراز، شاقول، ریسمان رنگی، متر، ابزار برش و نصب (مثل هیلتی، دریل، فرز و …)، ابزار درزگیری و وسایلی برای حمل و جابجایی پانل‌ها مورد نیاز است.

تماس با ما

کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه-کناف آوگون این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها بپردازیم. در سقف آشپزخانه می توانید از چوب استفاده کنید تا بتوانید از گرمایی که چوب در فضا پخش می کند بهرمند شوید. با استفاده از چوب در فضای آشپزخانه، می توانید محیطی گرم و صمیمی را ایجاد کنید. 2-از گچ کار بخواهید تانقطه بین اتصال گچ وکناف را یک لایه ابزار کارکند .این ابزار ازترک خوردن دیوار جلوگیری می کند و یا می توانید ازابزارهای آماده موجود دربازار درزیرکناف استفاده کرد تا اگر ترکی هم خورد معلوم نباشد. استفاده ازاین نوع کناف برای محیط های مرطوب بسیار کاربردی ومفید است.استفاده از دیوارهای کناف دراستخرها وباشگاه های ورزشی مانع ازانتقال رطوبت وهمچنین آسیب به بافت ساختمان می شود.