خرید اقساطی-مبل سید

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه دیجی چوب می باشد. باورم نمی شد توی صنف چوب و مبلی ها ی همچین سیستمی باشه و کارش رو این همه عالی و با برنامه ریزی و به موقع انجام بده. سپاس از همه ی دیجی چوبی ها دیگه همه خرید هامو از خودتون می کنم. تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خریدتون داره و هر چقدر مبلغ فاکتور تون بیشتر باشه تعداد اقساط هم اضافه میشه. مثلاً برای خریدی که اقساط آن ۱۲ ماهه است می توانید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید. خرید اقساط با پیش پرداخت بدون هیچ بهره یا سود بوده و خرید یک مبل درجه یک و با کیفیت را برای شما راحت‌تر می کند.

لیست تغییرات قیمت

خبر خوش اینکه برای دریافت وام از این مجموعه نیازی به ضامن نیست و شما می توانید با چک یا سفته خرید خود را انجام دهید. بنابراین به راحتی می‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را از مجموعه آف دکور خریداری کرده و رویای زیبای خود را در کنار عزیزانتان زندگی کنید. پنجاه درصد مبلغ برآورد شده مبلمان توسط لاله بصورت اقساطی ارائه می شود. خدمات پس از فروش برای محصولات چوب عبارتند از تغییر رویه مبل،‌ تغییر رنگ چوب و تعمیرات محصولات. جا داره ی تشکر جانانه کنم از بخش فروش تون که با این همه تماس من و پیگیری هام خیلی صبورانه و با دقت جواب می مبل قسطی دادند.

  • خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه فروشگاه ها معتبر است.
  • در فروش اقساطی شما می توانید مبلمان مورد نظر خود را با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش بدهید تا درب منزل تحویل بگیرید.
  • با پر کردن فرم پایین اعتبار حساب بانکی و دسته چک شما از سایت بانک مرکزی استعلام گرفته میشود.
  • چارچوب‌های مبل نیز تماما از چوب مرغوب با قطر دو و نیم تا سه توسط استادکار مجرب ساخته شده و پایه‌‌ها و قطعات اضافی برای استحکام چارچوب‌ها به کار می‌رود.
  • توضیحات و سوالات متداول در مورد مبل راحتی نیروانا جنس مبل راحتی نیروانا از چیست؟جنس چوب های نمای مبل راحتی نیروانا چوب راش است، کلاف مبل از چوب روس و فوم ۳۵ کیلیویی ویژه برای کف کار و دوخت مبل راحتی هم از نوع دوخت صنعتی دو سوزنه می باشد که در استحکام و زیبایی کار نق..

خرسندیم که گامی هر چند کوچک جهت ایجاداولین دانشنامه مبلمان و کالای چوبی ایران در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار ، برداشته ایم. در این راه با حمایت شما ، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود. وقتی که محصول ایراد پیدا میکند و به تعمیرگاه راه پیدا میکند. دومین مزیت خرید قسطی مبل از سایت سوفا مبل عدم افزایش قیمت و سود برای خرید اقساطی مبلمان است.

طرح زوج و فرد در کرج

در این مرحله طبق تاریخ ها و مبالغ درج شده در صفحه هر محصول چک ها بایستی ثبت و تحویل پشتیبان سایت شود . حتی با دریافت وام هنوزم دارید با کمترین قیمت خرید میکنید. در این طرح حتی بدون یک ریال پیش پرداخت وام را دریافت میکنید.

یعنی باورم نمی شد که کارتون اینقدر قشنگ و با ظرافت باشه . اول که خرید کردم گفتم پولم رفت و باید بیوفتم دنبال پس گرفتن پولم اما وقتی بهم زنگ زدید و گفتید که سرویس خواب که سفارش دادم رو دارید می فرستید خیالم راحت شد و وقتی راننده آورد و توی خونه نصبش کردیم ی تشکر جانانه ازتون کردم. واقعا ازتون ممنونم و امیدوارم همیشه همینطور عالی بمونید. برای شروع ثبت نام و دریافت تسهیلات می توانید با مراجعه به لینک زیر صفحه مستقیم فروشگاه دیجی چوب را در سایت شرکت خدمات دهنده انتخاب و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایید. با استفاده از این شرایط بدون نیاز به ضامن و فقط با استفاده از چک می توانید خرید خود را قطعی کنید.در این حالت شما باید مقداری از مبلغ سفارش خود را نقد پرداخت کرده و مابقی مبلغ را با استفاده از 2 الی 4 چک پرداخت کنید.

خرید اقساطی-مبل سید