آموزش وردپرس کامل ️ دوره WordPress جامع 2023 | آموزشگاه آپادانا تبریز

بدون شک وردپرس یکی از بهترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا (شاید هم بهترین و قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا!) در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. ناگفته نماند در حوزه سئو و بهینه سازی افزونه های فوق العاده کارآمدی نیز برای وردپرس وجود دارد. سعی کنید بعد از گذراندن دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس، حتما دوره‌هایی را تحت عنوان کارآموزی شرکت کنید. این دوره‌ها علاوه بر تثبیت و تقویت مهارت طراحی سایت، باعث ایجاد رزومه کاری نسبتا مناسب برای شما می‌شوند.

آموزش نمایش محتوا با افزونه گرید

آموزش وردپرس کامل ️ دوره WordPress جامع 2023 | آموزشگاه آپادانا تبریز این مدل کاری با حقوق ثابت همراه نیست ولی برای کسانی که علاقه‌مند کار به صورت فریلنسری هستند، انتخاب هوشمندانه و جذابی به شمار می‌رود. امروزه بدون داشتن سایت عملا امکان رقابت با دیگران در بازار وجود ندارد. اجازه بدهید در ادامه کمی در مورد انتخاب دوره مناسب به شما مشاوره بدهم. ببینید، اینکه کدام دوره مناسب است و بهتر است با کدام شروع کنیم، قطعا به شرایط و البته نیاز شما برمیگردد. با توجه به تسلط بالای مدرس دوره، به نظر می آید محتوای آن مناسب و قابل اعتماد باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آموزش RESTful API در وردپرس

ساختن یک وب سایت نیاز به دانستن علوم کامپیوتری مانند html ,css است و این کار ممکن است هزینه‌هایی نیز به همراه داشته باشد. اما در طی سالیان اخیر با مطرح شدن وردپرس، ساختن سایت بسیار راحت شده است. از این رو بسیاری از افراد تصمیم گرفتند که با آموزش وردپرس اقدام به راه اندازی سایت خود کنند. ما در آکادمی آی تی دوره جامعی را برای شما آماده کردیم تحت عنوان، آموزش وردپرس که به صورت  کاملا کاربردی از مقدماتی تا پیشرفته WordPress را به شما آموزش دهیم.

  • هدایای دوره جامع سئو دی ام روم، شامل مواردی می‌شود که در راستای یادگیری بیشتر دانشجویان در حوزه بهینه سازی سایت شود.
  • همانطور که می‌دانید سئو( بهبود سایت برای موتورهای جستجو) یکی از دغدغه‌های افرادی است که مشغول رقابت برای گرفتن رتبه‌های بالاتر گوگل هستند.
  • مدیران محتوای وردپرس مسئولیت مدیریت محتوای یک وب‌سایت وردپرس را بر عهده‌دارند.
نیاز بازار کار طراحی سایت به متخصصین واقعی وردپرس، هم در داخل و هم در خارج از کشور، روز به روز در حال افزایش است. ارائه خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، یکی از اهداف دوره جامع سئو منیجر برای دانشجویان می‌باشد. سرفصل‌های دوره سئو منیجر دی ام روم، شامل تمامی تکنیک‌هایی است که به متخصص شدن شما در مسیر سئو کمک خواهد کرد. به عنوان مثال در بخش سئو خارجی، سرفصل رپورتاژها به چند سرفصل ریز “چه زمانی رپورتاژ بریم؟”، “چه زمانی رپورتاژ نریم؟”، “از چه سایت‌هایی برای رپورتاژ استفاده کنیم؟”، “آنالیز سایت‌های رپورتاژی” و… تقسیم می‌شود. بی تردید هیچ کس شایسته‌تر از امیرحسین عسگریان برای تدریس بخش تکنیکالی سایت که شامل بهینه سازی سرعت و بهبود امنیت نیست. تخصص ایشان در طراحی سایت و همچنین تسلط فوق‌العاده او در افزایش سرعت و امنیت او را به یکی از بهترین مدرسان بهبود سرعت سایت تبدیل ساخته است.

حالا اینکه دقیقا این سیستم چیست و چگونه کار می‌کند در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. وردپرس در عین قدرتمند و کارا بودن ، یک سیستم مدیریت محتوای ساده و قابل فهم است که امکان راه اندازی ، مدیریت و پشتیبانی انواع وبسایت های را برای ما به سادگی و بدون نیاز به کدنویسی ، فراهم ساخته است. لازم به ذکر است وردپرس از بسیاری از زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است ، که در اصطلاح خارجی به اختصار آن را CMS (open source Content Management System) می نامند. CMSها به زبان ساده سیستم هایی هستند که امکان راه اندازی ، مدیریت و پشتیبانی وبسایت ها و صفحات وب را برای ما آسان کرده اند. به کمک CMS می توان یک وبسایت داینامیک را طراحی و به بهترین نحو مدیریت و پشتیبانی کرد.

پلاگین بهینه سازی نرخ خرید (قیف فروش، سبد خرید رها شده و …) –