پینچ ولو شیرپینچ ولوچیست لیست قیمت و نمایندگی فروش Pinch Valve | kasrasaran

پینچ ولو شیرپینچ ولوچیست لیست قیمت و نمایندگی فروش Pinch Valve | kasrasaran

پس از انتخاب و تعیین محل، باید سوراخ‌های لازم را در دیوار براساس مراحل دستورالعمل نصب پینچ ولو، متصل به سیستم گرمایی ایجاد کنید. تحقیقات نشان می دهد که پینچ ولو می تواند در مواردی که جریان گاز یا مایع در سیستم حفاری بسیار بالاست، بسیار موثر باشد. همچنین، با هدف بهبود کارایی پینچ ولو، شرکت های حفاری سعی دارند نوعی پیشرفته تر از این ابزار را توسعه دهند. این ابزارها شامل نوع هایی هستند که می توانند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، اطلاعات بیشتری درباره حرکت سیال در سیستم حفاری جمع آوری کنند و برای بهبود کارایی حفاری به کار گرفته شوند. پینچ ولو (Pinch Valve) یک نوع شیر کنترلی است که در صنعت نفت و گاز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • این ولوها که به عنوان ولوهای کشویی یا Gate Valve نیز معروف هستند در زیر مجموعه ولوهای پایپینگی قرار می گیرند و
    همچنین خرید این ولوها بر عهده واحد ابزار دقیق نیست.
  • در نهایت، استفاده از کیفیت پایین پینچ ولو می‌تواند به مشکلاتی مانند باز و بسته نشدن مطابق با خواست کارخانه منجر شود.
  • همچنین این روش به دلیل وابستگی به پردازش داده‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های حساس، نیاز به امنیت بسیار بالا دارد.

کاربرد دیگر پینچ ولو در سامانه‌های هواپیمایی، در سیستم تهویه هوا هواپیما است. در این سیستم، پینچ ولو ها در شبکه های توزیع هوای تازه به طور خصوصی برای جلوگیری از بسته شدن یا خرابی خطوط هوا استفاده می‌شوند. کنترل جریان سیالات با استفاده از پینچ ولو، فضایی از ترکیب های هوای تازه و بازیافتی را ایجاد می‌کند که باعث افزایش کارایی سیستم تهویه هوا هواپیما می‌شود. پینچ ولوها یکی از وسایلی هستند که در خطوط لوله سیستم‌های انتقال مواد به کار می‌روند.

تماس با ما

با استعانت از خداوند منان و با بهره گیری از تجارب و سوابق ارزشمند مدیریتی و اجرایی خود توانسته در زمینه تامین و عرضه قطعات و تجهیزات خطوط پروسس صنایع غذایی و لبنی از برندهای معتبر جهانی در جهت پیشرفت صنعتی گام اخبار بردارد. ما در هلدینگ مهندسی بازرگانی آتی تابناک سپند هدف خود را بر آن داشته ایم حامی و پاسخگوی همه نیازهای مشتریان خود باشیم. بدنه پینچ ولو از مواد طبیعی و مصنوعی که خواص مقاومتی خوبی دارند ساخته می شوند. این مدل ولوها مناسب برای مواد آبکی مانند آهک، مایعاتی با ذرات معلق بالا و سیستم هایی که مواد پنوماتیک را حمل می کنند، هستند. حرکت خطی پینچ ولو ساده و شامل یک تیوپ انعطاف پذیر است (لوله پلاستیکی). طرز کار این مدل از انواع ولو ها به این شکل است که
اگر فلوی عبوری از داخل پایپ زیاد شود، این ولو بیشتر باز شده و
اگر فلوی عبوری کمتر بشود، این ولو نیز به سمت بسته شدن می رود.

پینچ ولو (شیر پینچ ) نوع بدنه بسته

همچنین می‌توانید روی پینچ ولو کنترل‌های لازم را تنظیم کنید و برای باز شدن و بسته شدن آن تست کنید. یکی از مهمترین امکانات مدیریتی پینچ ولو قابلیت تنظیم درجه شفافیت تصاویر است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند شفافیت تصاویر را به دلخواه خود تنظیم کنند، به طوری که تصاویر با یکدیگر تداخل نداشته باشند و ظاهری تمیزی داشته باشند. یکی دیگر از کاربردهای پینچ ولو در کنترل جریان، استفاده در مدارهای سنسوری است.

جزوه راهنمای خرید فشارسنج صنعتی

در حالی که در پینچ ولو با استفاده از بلبرینگ یا لوله فشرده، دمای جریان مایع تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و همچنین عدم وجود میرس و فلکر در این شیر، باعث می‌شود که جریان مایع با لرزش کمتری روبه رو شود. پینچ ولو در صنعت خودروسازی یکی از مهمترین اجزای سیستم تهویه مطبوع است. این قطعه از جنس پلیمری ساخته شده‌است و در توصیف ساده‌ای، وظیفه بسته شدن و باز شدن خودکار کانال‌های هوایی در سیستم تهویه مطبوع را دارد. در آبیاری قطره‌ای ، پینچ ولو به منظور کنترل جریان آب در خطوط آبیاری استفاده می‌شود. در واقع ، هدف از استفاده پینچ ولو یک جریان آب با مقدار و سرعتی ثابت است.