بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان گوشی پلازامگ | behtarin-laptop

باید بگوییم که صفحه کلید بسیار نرم و راحتی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. این لپ‌تاپ گیمینگ از سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای بهره می‌برد که صدای کمی تولید می‌کند. در نسخه مورد نظر ما در بخش سخت افزار شما با پردازنده مرکزی intel Core I H با فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز و کارت گرافیک Nvidia مدل GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 مواجه خواهید شد. 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 256 گیگابایت حافظه SSD کامل‌کننده بخش سخت افزاری است.

در این محدوده دستگاه‌های بسیار زیاد با قابلیت‌های مختلف وجود دارند. با این حال ما تلاش کردیم که بهترین موارد را در میان لپتاپ‌های موجود در بازار به شما پیشنهاد دهیم. همینطور اینکه این بازه قیمتی بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل اگر قصد خرید لپتاپ گیمینگ دارید، ما این بازه قیمتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به اینکه ماژول SSD بهترین نمونه به منظور تجربه بیشترین سرعت لودینگ بوده و بازی ها بر روی این ماژول سرعت اجرایی بسیار چشم گیری را ارائه می دهند. اگر در حال حاضر توانایی خرید لپ تاپ هایی مجهز به این ماژول را ندارید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل Asus VivoBook Pro 15 OLED

حجم هارد درایو لپ تاپ بازی شما میزان فضای ذخیره سازی شما را تعیین می‌کند ، که اگر قصد دارید مجموعه ای از بازی ها را نصب کنید مجبور به استفاده از هارد ssd با ظرفیت 1 ترابایت به بالا می شود بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون . البته از هارد hdd هم میشه استفاده کرد اما چون سرعت پردازش اطلاعات در ان کم است حتما با مشکل کندی و خطا در بازی ها مواجه خواهید شد . صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ Full-HD IPS این لپ‌تاپ را حاشیه نازکی احاطه کرده است که بر ایجاد احساسی بهتر در تماشای محتوا می‌افزاید.

  • لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت معرفی شده در قسمت بالا هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و خریدن یا نخریدن آنها بسته به انتخاب شما و برند مورد علاقه شما دارد.
  • پردازنده موجود در این مدل نیز از آخرین خانواده AMD بوده و بهترین عضو آن‌هاست.
  • با این حال یک مشکل بزرگ دارد و آن هم نرخ به روزرسانی صفحه ۶۰ هرتزی است.
  • این پردازنده را به عنوان یک پردازنده گرافیکی پایین رده می‌شناسند ولی قدرت نسبتاً زیادی دارد.
  • این دستگاه‌ها قطعاً ظاهری باریک و سبک ندارند بلکه به دلیل قدرت زیاد نیازمند سیستم خنک کننده بسیار خوبی هم هستند.
بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان گوشی پلازامگ | behtarin-laptop

از آن جایی که می‌دانیم تجربه بازی‌های ویدیویی یک سرگرمی پرهزینه است (مخصوصا در کشور ما)، ما سعی کرده‌ایم لیستی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان تهیه کنیم تا کمی هزینه‌هایتان کاهش پیدا کند. فراموش نکنید که قیمت همه‌چیز در کشور به سرعت افزایش پیدا می‌کند، پس پیشنهاد ما این است که هر چه سریع‌تر تصمیم نهایی خود را گرفته و دست به تهیه محصول مورد نظرتان بزنید. در تفاوت قیمتی لپ‌تاپ مشابه با گرافیک 3050 RTX و این مدل همین و بس که فقط یک پله گرافیک قوی‌تر حداقل ۱۰ میلیون تومان هزینه اضافه‌تر را روی دستتان می‌گذارد. صفحه نمایش این لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت ۱۵.۶ اینچ و دارای نرخ بروزرسانی تصویر ۶۰ هرتز است. همچنین رزولوشن این صفحه نمایش Full HD (1920×1080) و نوع آن IPS است. لنوو برای محصول خود از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD استفاده کرده است.

لپ تاپ گیمینگ ارزان: معرفی، قیمت و راهنمای خرید ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ