معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان بررسی دقیق محصولات

همچنین این مدل از تراشه Snapdragon 680 4G و باتری پر قدرت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره برده است. بهترین مدل گوشی سامسونگ به نمایشگری از نوع Dynamic AMOLED 2X با ابعاد 6.8 اینچ و رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش 500 پیکسل در هر اینچ را داشته و از نرخ بروزرسانی متغیر 1 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که باتری 4614 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژر 30واتی، اندروید ۱۲، امکانات دوربین، پشتیبانی ۵ ساله نرم‌افزاری از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی است. این گوشی خوب به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد 6.4 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع امولد مجهز شده است. بر روی قاب پشتی این گوشی مدل بالا هم یک سنسور 50 مگاپیکسلی عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 12 مگاپیکسل نوع فوق عریض قرار گرفته است.

ازاین‌رو کمپانی سامسونگ با در نظر گرفتن یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع سوپر آمولد پلاس توانست این مدل اقتصادی خود را در لیست بهترین گوشی های سامسونگ جای دهد. بنابراین اگر بهره‌مندی از کیفیت بالای تصویر در کنار پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه برای شما در اولویت است، سریع‌تر به خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 اقدام کنید. دوربین سلفی این گوشی هوشمند در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته و این دوربین از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

موتورولا این صفحه نمایش را به وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز کرده که این میزان برای یک دستگاه بالارده و میان‌رده چندان مناسب نیست، اما این دستگاه جزو بهترین گوشی های اقتصادی موجود در بازار است. به دلیل پایین بودن وضوح تصویر، تراکم پیکسلی این دستگاه نیز چندان مناسب نبوده و موتورولا این دستگاه را به تراکم پیکسلی ۲۶۶ پیکسل در هر اینچ مجهز کرده است. در ناچ قطره‌ای بالای صفحه نمایش یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصویر برداری در حالت سلفی وجود دارد. افراد می‌توانند با استفاده از این سنسور تصاویر با جزئیات بالایی را به ثبت برسانند و همچنین با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند.

معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان بررسی دقیق محصولات

ضمناً اگر توقع خیلی بالایی هم از دوربین دارید، گزینه‌های ایده‌آل‌تری به این منظور وجود دارد. اگر گوشی میان رده خوب برای استفاده روزانه و گشت و گذار در شبکه‌های مجازی می‌خواهید و یا می‌خواهید فیلم‌های باکیفیتی را ضبط کنید و به اشتراک بگذارید این مدل برای شما مناسب است. در نظر داشته باشید تمامی مدل‌ها و قیمت‌های ذکر شده در این مقاله به استناد قیمت جهانی آن آورده شده و در ایران با توجه به نوسانات بازار ممکن است به مرور این قیمت‌ها نوسان داشته باشند. در انتها اگر در لیست بالا به پاسخ سوالات خود نرسیدید، می‌توانید آنها را در بخش نظرات مطرح کرده و از مشاوره رایگان متخصصان شهر سخت افزار استفاده نمایید.

گلکسی A50

این گوشی قدرتمند نیز مشخصات فوق‌العاده‌ای داشته که قطعاً بسیاری از خریداران می‌توانند آن را هم جزء گزینه‌های منتخب خود قرار دهند. البته این فقط قسمتی از سخت‌افزار فوق‌العاده این گوشیست و نمایشگر باکیفیت AMOLED با نرخ‌نوسازی عالی ۱۲۰ هرتزی، سرعت وب‌گردی و روان بودن گوشی را بسیار بالا می‌برد. قابلیت اتصال ۵G و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های آن به‌شمار می‌رود که آن را به بهترین مدل گوشی در کلاس خودش تبدیل می‌کند.

۳. نوکیا ۳.۴

ریست فکتوری در گوشی های اندرویدی [آموزش …نحوه مخفی کردن اپلیکیشن در اندروید ؛ راه…بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ [آموزش تصو…نحوه حذف بدافزار از آیفون و آیپد [+آموزش…نحوه حذف تبلیغات در گوگل کروم در کامپیوت… در حال حاضر موجود نداریم اما در روزهای آتی فروشگاه اعتبارکالا را بررسی کنید. بیشترین استفاده همسرم از گوشی این هست که شماره تلفن‌های زیادی در گوشی داره. گوشی گلکسی A33 از ساختار مستحکم و مقاومی برخوردار بوده و دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه است. اگر صرفاً عملکرد دوربین برای شما مهم است، مدل‌های دیگر لیست بیشتر با انتظارات شما تناسب دارند.

نمایشگر IPS از وضوح‌بالا، کیفیت رنگ ثابت ، زاویه دید بیشتر و مصرف انرژی کمتر برخوردار است. نمایشگر PLS به‌تازگی توسط سامسونگ معرفی‌شده است و از کیفیت بالاتری نسبت به IPS برخوردار است. فست شارژ نیز برای آن ۱۸ واتی در نظر گرفته شده و می‌تواند طی ۳۰ دقیقه آن را از صفر تا حدود ۵۰ درصد شارژ کند. اگر کاربر کم‌مصرفی باشید، بعد از یک بار شارژ به احتمال زیاد دیگر نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت، اما اگر زیاد از گوشی استفاده می‌کنید، در طول روز بایستی یک مرتبه دیگر این گوشی را به شارژ وصل کنید. آیفون‌ها از نظر باتری، رویایی عمل نمی‌کنند این گوشی نیز از این قاعده مستثنی بوده، اس ای ۲۰۲۰ یک باتری کوچک ۱۸۲۱ میلی‌آمپری دارد؛ البته زمانیکه که سایز نمایشگر کوچک باشد، مصرف باتری نیز به مراتب کمتر خواهد بود. اگر یک گوشی با طراحی زیبا، خوشدست و شیک می‌خواهید که در برابر پاشش آب و گرد و غبار هم مقاوم باشد و همینطور اگر استفاده عادی و معمولی از آن انتظار دارید این مدل یکی از بهترین‌هاست.

این گوشی که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده هنوز هم از بسیاری از رقبایش عملکرد بهتری این روش را بخوانید دارد. این مدل شیائومی، طراحی بسیار زیبایی دارد که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. در داخل این دستگاه یک منبع انرژی وجود دارد که تمام انرژی دستگاه توسط این منبع تامین می‌شود. وظیفه تامین انرژی کل این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. بسیاری از گوشی‌های میان‌رده در این لیست از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند و این موضوع چندان باعث جلب توجه کاربران نمی‌شود. اما وجود چنین باتری در یک گوشی هوشمند باعث خواهد شد تا گجت یک روز کامل را در اختیار کاربران قرار بگیرد.

  • همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این نمایشگر، باعث می‌شود پیمایش فوق‌العاده سریع و روانی را تجربه کنید.
  • صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی این مدل در حد یک پرچمدارست و رزولوشون و وضوح تصویر در آن، در بهترین حالت قرار دارد.
  • گوشی موبایل G PLUS P10 نیز یکی از گوشی های خوش ساخت این برند است که به نوعی می توان آن را بهترین گوشی تا 2 میلیون تومن موجود در بازار دانست.
  • دوربین اصلی دستگاه قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰فریم بر ثانیه تصویر برداری کند.
  • یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (f/2.2) در جلو در داخل یک بریدگی V شکل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

در رابطه با هواوی Y8p صحبت می‌کنیم؛ محصولی از هواوی که سال ۲۰۲۰ راهی بازار شد و به همین خاطر مشمول تحریم‌های نرم‌افزاری نیست هست و از اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل هم در آن خبری نیست. بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان گلکسی A52s سامسونگ و شیائومی 11T هستند. دوربین، نمایشگر و تراشه‌ی بسیار خوب از عموم دلایل انتخاب این دو گوشی هستند. سری ردمی نوت 11 شیائومی با نزدیک به ۱۳ عضو مشابه و تقریباً هم‌نام، ضمن گمراه‌کردن کاربران، انتخاب و خرید یکی از گوشی‌های شیائومی سری ردمی نوت ۱۱ را پیچیده می‌کند. نسخه‌ی گلوبال «ردمی نوت 11 شیائومی» یکی از اعضای مقرون‌به‌صرفه‌ی این خانواده‌ی پرجمعیت چینی است که اخیراً در بازار ایران نیز فروخته می‌شود. طراحی گوشی‌های سری نوت 11 شیائومی با فریم تخت درمقایسه‌با نسل پیشین جلوه‌ی بهتری دارد.

راهنمای خرید گوشی تا ۲ میلیون