خرید انواع تلویزیون شهری لیست قیمت تلویزیون شهری حمزه‌ای | asilight

همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر‌قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم‌رده خود است و موجب کنار‌زدن رقبا شده است. با توجه به پیشرفت بزرگ در انقلاب اطلاعاتی و دنیای فناوری ، بازاریابی محیطی بر پایه ابزارهای دیجیتال بر تمام بخشهای تجاری جهان تسلط یافته است. جمع آوری داده های لازم در یک دفترچه مخصوص و مطالعه خوب آنها به طوری که سازمان بداند برای افزایش درصد فروش چه کاری انجام می دهد و روشی که موفق می شود محصول را به خوبی بازاریابی کند چیست. در عصر امروز یک محصول به قصد فروش بیشتر باید با انواع تبلیغات بمباران شود. بازاریابی در دستیابی به اهداف افزایش فروش و رسیدن به موقعیت عالی نقش عمده ای را ایفاء می کند.

راه اندازی تلویزیون شهری یا ویدئو وال

تلویزیون های فول کالر از نظر نحوه راه اندازی نیز به دو دسته Online و Offline تقسیم می شوند . در نوع آنلاین برای راه اندازی تلویزیون از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود . از این مدل بیشتر برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود . در این نوع از تلویزیون ها به نحوی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون شهری نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و تصاویر ، کامپیوتر باید به طور مداوم روشن بماند ..

سیستم آنلاین به این صورت است که تصاویری که روی نمایشگر LED پخش می شود ، مستقیم از سیستم اپراتور تلویزیون شهری گرفته می شود. یعنی ی نمایشگر به صورت یک مانیتور کاربرد دارد و هر محتوایی از جمله فیلم ، عکس ، نرم افزار و … که روی یک کامپیوتر قابل نمایش است این تلویزیون شهری نمایش می دهد. صفحه نمایش یک تلویزیون شهری همانطور که گفته شد مجموعه ای از پنل های ال ای دی می باشد که در کنار یکدیگر گنجانده می شوند و می توانند ابعاد یک در یک متر و یا بزرگتر داشته باشند. مجموعه ی این پنل ها در کنار هم نمایشگر تلویزیون شهری را تشکیل می دهد.

  • تابلو تبلیغاتی حاوی انواع مختلفی از جمله تابلو نئون ، تابلو استیل ، تابلو برجسته .
  • مثلا امکانات متنوع این تجهیزات و یا عواملی که هریک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر پخش شده دارند؛ مواردی هستند که باید به خریدار یادآوری شود.
  • رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و فرکانس بالا (جلوگیری از نویز تصویر) و مصرف پایین تر از نمونه Out Door از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است.
  • در تلویزیون های شهری هر کابینت به طور کاملا مستقل از دیگر کابینت‌ها می‌باشد.
  • بسته به فاصله ی مخاطب از نمایشگر دات پیچ یا همان فاصله ی پیکسلی باید متفاوت باشد.
سوم اینکه باید تصاویر به گونه ای باشند که زیر نور خورشید نیز دیده شوند بنابراین بهتر است بالای این تلویزیون ها آفتابگیر نصب شود. چهارم اینکه این تلویزیون ها باید دارای پورت های مختلفی باشند که بتوانند تصاویر مختلفی را بدون قطع و وصل نمایش دهند. یک تلویزیون شهری باید بتواند اطلاعات تصاویری که از کاربر دریافت می‌کند را روی مانیتور خود نمایش دهد. با کمک یک برد کنترل که امکان اتصال به درگاه‌های شبکه LAN و USB را دارد، می‌توان دیتای تبلیغاتی را به راحتی به نمایشگر انتقال داد. در عین حال پایه و بدنه تلویزیون باید از استحکام و قدرت کافی برخوردار باشد و در برابر عوامل محیطی مقاومت داشته باشد.

تلویزیون شهری سه بعدی

از دیگر مزایای ویدئو وال می توان به دارا بودن لبه های باریک، امکان نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ، ساعت بالای کارکرد و طول عمر بالای پنل اشاره کرد. تلویزیون شهری یک نمایشگر غول پیکر در ابعاد دلخواه است که هدف آن نصب در محیط های بزرگ می باشد که توانایی دید را در کل محیط برای افراد ایجاد کند. با سلام خسته نباشید ما جدیدا برای تبلیغات از تلویزیون های شهری حافظان گستر خرید انجام دادیم. این تلویزیون شهری باید زیر آفتاب سوزان تابستان و همچنین سرما، برف و باران زمستان دوام آورده و دچار هیچ مشکلی نشود.

فروش قطعات تلویزیون شهری با پشتیبانی کامل

خرید انواع تلویزیون شهری لیست قیمت تلویزیون شهری حمزه‌ای | asilight