اتاق فرار شب سیزدهم شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

چه کودک باشيد و چه بزرگسال، براي بهتر زندگي کردن بايد دائما فکر کنيد و تصميم بگيريد. پس چه خوب که به کمک روش‌هايي مانند استفاده از بازي فکري به مغزتان کمک کنيد. کار اصلي اين رهبر فرزانه اينه که بايد تلاش کنه تا هم کارا سريعتر پيش بره و هم بشه در چند جبهه همزمان چند تا معما رو حل کرد و زودتر از زندان بازي نجات پيدا کرد.

  • به طوري که مي تواند حال و هواي همه اعضاي جمع دوستانه تان را به کلي تغيير دهد.
  • بعد از بريدن گلوي قرباني، آنها را تکه تکه کرده و در جايي دفن مي‌کرد.
  • اگر کسي از افراد دعوت شده به تولد دير کرده است و مي‌دانيد که برنامه سورپرايز شما را خراب مي‌کند به او زنگ زده يا پيام بفرستيد تا براي مدتي منتظر بماند.
  • به همين خاطر بعضي از رفتاراش از نظر ديگران عجيب و غريبه مثلا خطوط منحني تو چيدمان منزل رو نمي پسنده و مبلمان با زواياي گرد رو اصلا تحمل نمي کنه.
  • هر قسمت بينندگان را وارد سناريوي کابوس‌آميز ديگري با تفسير افرادي مي‌کند که از اين مصيبت جان سالم به در برده‌اند.
حتما پیش آمده که ساعت 7 شب یک بازی کامپیوتری را شروع کنید و ناگهان ببنید ساعت 2 نیمه شب است! در اتاق فرار هم شما مشغول ماجراجویی هستید و هیجان زیادی دارید. سناریو بازی در مرحله اول به شما تم و فضایی که قرار است داخل آن قرار بگیرید را مشخص می کند.

000 تومان

اتاق فرار شب سیزدهم شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

درست است که در برنامه سورپرايز تولد نياز هست خيلي چيزها را پنهان کنيد اما نه به اين معني که روز تولد را فراموش کرده ايد. درست است سورپرايزهايي از اين دست ممکن است بسيار هيجان انگيز باشد. اما در بعضي مواقع نيز ممکن است حس نااميدي از فراموش کردن تولدي که در طرف مقابل ايجاد کرده‌ايد را جبران نکند. اين موضوع شايد ساده باشد اما بهتر است براي سورپرايز کساني را دعوت کنيد که اينجور کارها را دوست دارند. اگر کساني را دعوت کنيد که به سورپرايز کردن علاقه دارند، هم به بهتر اجرا شدن برنامه سورپرايز شما کمک خواهند کرد و هم خودشان از اين مراسم و بازي لذت اسکیپ روم برای بزرگسالان خواهند برد. در سورپرايز حتما زمان را در نظر داشته باشيد و زودتر آماده شويد.

حقايقي از کارآگاه هرکول پوآرو مشهور

در کل اين فيلم فانتزي و مهيج اثري درخشان و ارزشمنده که پر از ماجراجوييه و تلاش کرده با گرافيک خوش آب و رنگش بيننده ها رو سرگرم کنه. ماموريت شما و گروهتون هم اينه که با نفوذ به اتاق جنگ تو کوبا و فشار دادن دکمه قرمز؛ کره زمين رو از هرج و مرج نجات بدين. پس اگه واقعا مي خواين برنده بشين و اسير دست دکتر هلمز نشين؛ بهتره قبل از بازي حواستون حسابي به حرفاي گيم مستر باشه و به همه نکاتش توجه کنين. علاوه بر اين سرنخا رو با دقت بررسي کنين و با يه کار گروهيه منظم و حساب شده؛ پيروز اين اتاق باشين و جون خودتون و دوستاتون رو نجات بدين.

شما بايد با آغوش باز و با ديد مثبت هر چيزي را در اتاق فرار بپذيريد و به حل آن فکر کنيد. توجه داشته باشيد که در اتاق فرار حتي اگر با غريبه‌ها بازي مي‌کنيد، هدفتان بايد پيروزي باشد و بايد از بازي، هيجان و لذت کافي را تجربه کنيد در نتيجه انرژي مثبتي به هم‌تيمي‌هاي خود دهيد. اين رمان عاشقانه و ترسناک که اولين بار در سال 2005 منتشر شد، اثر استفاني مه ير نويسنده و تهيه کننده امريکاييه که تا کنون به 37 زبان زنده ي دنيا ترجمه شده.