بهترین کتاب‌های کنکور فنی حرفه‌ای تا 30% تخفیف از کتاب کنکور | ketabko

از مجموعه کتب کنکور فنی انتشارات اخوان می‌توان به سری کتاب های سیر تا پیاز، ویژه‌ی کنکور رشته های فنی و حرفه‌ای اشاره نمود. برخی از این کتاب ها شامل درس‌نامه، برخی سؤالات چهارگزینه‌ای و برخی شامل درس‌نامه و تست در کنار هم می‌باشند. داوطلبان قوی‌تر بیشتر به سراغ تست می‌روند و داوطلبانی که متوسط و ضعیف‌تر هستند، سعی می‌کنند ابتدا کتاب‌های کمک آموزشی که دارای درسنامه باشند را مطالعه کنند، سپس؛ به حل تست بپردازند. بنابراین؛ بهترین کتاب‌های کنکور فنی حرفه ای کتاب‌هایی هستند که بر اساس نیازهای داوطلبان تالیف شده باشند. داوطلبانی که دیپلم نظام قدیم و یا نظام جدید رشته‌ی فنی حرفه ای و کاردانش، هنرستان و حتی رشته‌های نظری دارند، می‌توانند در کنکور فنی حرفه‌ای ثبت نام کنند.

کتاب‌های پرفروش فنی و حرفه‌ای

بهترین کتاب‌های کنکور فنی حرفه‌ای تا 30% تخفیف از کتاب کنکور | ketabko اکثر دانش آموزان در هنرستان دروس تخصصی خود را به خوبی یاد نمی‌گیرند و بازار کلاس‌های کنکور فنی حرفه‌ای برخلاف سایر رشته‌ها، چندان خرید کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای داغ نیست. در کتاب‌های درسنامه‌دار علاوه بر درسنامه، تست‌هایی در نظر گرفته شده است که اندکی ساده‌تر از تست‌های دیگر باشند و تست‌های بسیار پیچیده، ترکیبی و چالشی در این کتاب‌ها جایگاهی ندارند. بیشتر حجم مطالب این کتاب‌ها مربوط به درسنامه‌هایی برای آموزش بیشتر بخش‌های مسئله‌دار الکترونیک و دروس مشابه شده و تست، سهم کمی در حجم کتاب‌های سطح مبتدی کنکور فنی حرفه‌ای دارد. درس شبکه و نرم افزار یکی از دروس اصلی رشته فنی و حرفه‌ای است که به عنوان یک درس پیچیده محسوب می‌شود. داوطلبان برای قبولی در کنکور باید بتوانند مفاهیم درس را به خوبی یاد بگیرند.

  • با سلام و احترام، مطابق قوانین و مقررات سازمان سنجش، دارندگان مدرک کار و دانش و فنی و حرفه ای در کنکور کاردانی پیوسته شرکت می کنند.
  • در این بسته ی طلایی چهارجلد کتاب تخصصی و عمومی به همراه دو عدد پک DVD اموزشی تخصصی و عمومی که برای آموزش میباشد وجود دارد.
  • با توجه به سنگین شدن رقابت در کنکور سراسری، افرادی که به دنبال تست و تمرین بیشتر هستند، علاوه بر مطالعه منابع کنکور تجربی لازم است تا از کتب کمک آموزشی نیز استفاده نمایند.
  • با بررسی رنج قیمت کتابهای کنکور فنی در فروشگاه اینترنتی کتابانه، متوجه تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب و باصرفه کتب کنکور فنی در فروشگاه اینترنتی کتابانه خواهید شد.
  • استفاده از منابع کمک آموزشی کنکور هنرستان تاثیر بسزایی در قبولی کنکور خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از منابع دروس اختصاصی باتوجه به رشته موردنظر، از راه‌های مختلف استفاده نموده و سپس براساس آن به برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه بپردازند. به طور کلی، داوطلبان کنکور فنی حرفه‌ای از نظر میزان توانایی به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول داوطلبان، کسانی هستند که پتانسیل بالایی در یادگیری دروس رشته‌ی خود دارند و در آزمون‌های آزمایشی خود درصدهای بالایی معادل ۶۰ درصد به بالا پاسخ می‌دهند. این داوطلبان در فهم مطالب درسی مشکل چندانی ندارند و به خوبی به مطالب کتاب‌های درسی اشراف دارند. بنابراین؛ به این داوطلبان توصیه می‌شود منابع کنکوری فنی حرفه‌ای را مطالعه کنند که بتوانند از طریق آن به تکرار و تمرین بیشتر بپردازند تا مطالب در ذهن آنها تثبیت شود. بلکه؛ باعث می‌شوند داوطلبان با انواع سوالات مواجه شده و بتوانند سوالات پیچیده و چالشی را نیز پاسخ دهند.

کلاس ها نباید در روز شنبه تا چهارشنبه برگزار شود اکثر مدارس برای اینکه پنج شنبه و جمعه ای آسوده داشته باشند کلاس های کنکور هنرستان را بعد از کلاس هنرستان برگزار می کنند که باعث خستگی و کسلی دانش آموز می شود. کلاس های کنکور هنرستان یار پنج شنبه و جمعه های هر هفته برگزار می شود. دسته اول که شرکت در کنکور زبان را به عنوان شانس دوم برای قبولی دانسته و در کنار این گروه آزمایشی در آزمون دیگری نیز شرکت کردند. دسته دوم که منحصرا قصد شرکت در کنکور زبان را دارند و به عبارت دیگر گروه آزمایشی اصلی آن ها کنکور زبان می باشد.

امکان ادامه تحصیل در رشته تربیت بدنی به صورت بدون کنکور وجود دارد؟

منبع تست الکتروتکنیک اخوان یک منبع کامل شامل خلاصه مفید درس، سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی است. کتاب تست الکتروتکنیک اخوان برای پایه‌های دهم تا دوازدهم به چاپ رسیده است. سوالات طبقه بندی شده تستی به داوطلبان کمک خواهد کرد تا بتوانند میزان یادگیری خود را بسنجند. درسنامه به زبان ساده سعی کرده است تا مطالب آموزشی کتاب را به دانش آموزان یاد دهد. داوطلبان کنکور فنی و حرفه‌ای می‌توانند با تست زنی در این درس، توانایی خود را در تست زنی کنکور سراسری افزایش دهند.

ثبت نام کنکور سراسری 1402 + زمان، شرایط و مراحل