نقشه رستوران شامل : پلان ، آی معمار پاسخگوی تمامی نیازهای شما | memarinavaz

نقشه رستوران شامل : پلان ، آی معمار پاسخگوی تمامی نیازهای شما | memarinavaz

هر مشکلی که در این مرحله ایجاد شود، با بازگشت به مرحله پیشین در لکه گذاری رفع می شود. طراحی ورودی جذاب در رستوران مشتری را به ورود به داخل رستوران تشویق می کند و به صاحبان و پرسنل رستوران این فرصت را می دهد که مشتری از کیفیت بالای غذاها و نیز فضای دلچسب در آن لذت ببرد. طراحی مناسب و اصولی آشپزخانه و سایر فضاهای زیر مجموعه آن نیز باعث افزایش کیفیت و سرعت سرویس دهی به مشتری می شود. در طراحی رستوران حتما باید فضای مناسبی برای سرویس بهداشتی با امکانات مناسب در نظر گرفته شود.

بنابراین آرامش او در این مدت و میزان لذت بردن او از فضا اهمیت زیادی دارد. قرار دادن حمام ها یا توالت ها در کنار هم باعث صرفه جویی در هزینه های لوله کشی می شود. اینها شامل ایستگاه های گارسون، ستون ها، راه پله ها و ویترین ها می شود.

3- رستوران ” WÙ” واقع در کلمبیا به مساحت 60 متر مربع در سال 2018 توسط گروه معماران “FMAS – Fidel Mendoza Estudio de Arquitectura” طراحی و ساخته شده پلان رستوران است. در این قسمت برای همراهان عزیز خط معمار، پلان یک کافه تریا را در نظر گرفته ایم. این کافه تریا شامل چندین بخش غذاخوری است که در پلان مشاهده خواهید نمود. در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، پلان یک رستوران سنتی را آماده نموده ایم. در این فایل اتوکدی، علاوه بر پلان رستوران، برش نما نیز وجود دارد که می توانید استفاده نمایید. برای دانلود رایگان این فایل اتوکدی از لینک دانلود زیر استفاده نمایید.

  • شما می توانید در برنامه ریزی برای قرار گیری تجهیزات و اجزای دکوراسیون داخلی رستوران تان به مهندس معمار نظرات خود را ارائه نمایید و در هر قسمت که احساس کردید با سلیقه و نیاز شما جور در نمی آید با طراح تان صحبت نمایید.
  • هر مشکلی که در این مرحله ایجاد شود، با بازگشت به مرحله پیشین در لکه گذاری رفع می شود.
  • طراحی پلان رستوران راهی برای تضمین موفقیت شما در دریافت این مجوزها و داشتن رستورانی روان است.
  • دلیل این اهمیت نیاز به رستوران های مختلف
    در یک شهر بوده و اینکه قطعا نوآوری و ایده پردازی های ناب موجب طراحی بی نظیر شده
    و رونق را برای آن رستوران به ارمغان می آورد.
در این کافه، طراحی دیوار به قدری جذاب است که شاید در ابتدای ورود کوچک بودن فضا چندان به چشم نیاید. در این کافه متاسفانه از نور طبیعی خبری نیست و نور مصنوعی متناسب با سبک طراحی برای روشن شدن فضای داخلی جایگزین آن شده است. پس از مشخص شدن ابعاد دقیق فضا اکنون وقت آن است که طراحی دکوراسیون رستوران را آغاز نمایید. بحران کنونی ویروس کرونا نیاز به فضا را به ویژه در رستوران ها و رستوران ها یادآوری کرده است. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای فاصله گذاری اجتماعی در نظر گرفته اید.

نظرات (

به طور کلی مشتری پس از ورود به رستوران و زمانی که منتظر آماده شدن غذای سفارشی خود است به نمای داخلی و فضای رستوران دقت می کند. برداشت اولیه افراد پس از ورود به رستوران تاثیر زیادی بر آنها دارد و می تواند فرد را برای دوباره سر زدن به رستوران تشویق بکند. بنابراین صاحبان رستوران ها برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند علاوه بر کیفیت غذاها به طراحی و معماری رستوران نیز توجه کافی داشته باشند.

پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل