لیست کامل بهترین اتاق فرارهای شیراز + آدرس و تلفن و وبسایت تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

مانند فرار از زیرزمین خالی از سکنه، که دکور و صوت و وسایل الکتریکی اتاق با تِم هماهنگه اما هیچ داستان کلی وجود ندارد. داور با انجام وظایف خود، اطمینان کسب می کند که روند بازی از ابتدا تا پایان صحیح و مطابق با سناریوی تعریف شده پیش می رود و شرکت کننده ها نیز به قواعد بازی پایبند هستند. اگر همراه خود قصد دارید یک کودک ۱۰ ساله بیاورید، مشکلی ندارد، اما کودکان به تنهایی نمی‌توانند شرکت کنند.

در این بازی افراد شرکت کننده به حل چالش ؜های مختلف، کشف سرنخ؜ های بازی و حل معما؜ها می؜ پردازند تا راه خروج از اتاق پیدا شود. اگر نیاز به تخلیه انرژی دارید، این چالش هیجان انگیز را امتحان ترسناکترین اسکیپ روم کنید. همواره افرادی هستند که به بازی‌های هیجانی علاقه نشان می‌دهند؛ چه در دنیای مجازی چه در دنیای واقعی. اما به طور کل بازی در دنیای واقعی چون فرد را درگیر می‌کند و ملموس‌تر است از جذابیت بیشتری برخوردار هست.

این خانواده برای دوری از ارواح، به کشیش شهر مراجعه کرده اما این مراسم نیز بی نتیجه می ماند. بومیان آن منطقه به شما هشدار می دهند که وارد این مکان نشوید. اما چه چیزی باعث ممانعت آن ها از ورود شما می شود، دلیلی است که باید این بازی را تجربه کنید. این مجموعه در آدرس افسریه، اتوبان بسیج، خیابان خاتم الانبیا قرار گرفته و بین 3 تا 11 نفر می توانند با پرداخت هزینه 130 هزار تومانی با شما هم بازی شوند.

  • و وظیفه شما این است که در مقابل یک ویرانی هسته ای بزرگ ممانعت کنید.
  • اتاق فرار السا در حال حاضر (اردیبهشت 1401) هزینه ورودی معادل 90 هزار تومان داشته و در آدرس خیابان هنگام، چهار راه استقلال، خیابان استقلال پلاک 406 قرار دارد.
  • معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت.
  • البته پر واضح است که برای این منظور کار چندان راحتی در پیش نخواهند داشت مخصوصاً اینکه در ابتدای ورود به اتاق چنان هیجان‌زده خواهند شد که شاید زمان را برای چند دقیقه از دست بدهند.
  • هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی، این‌ها ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند.
سلیقه آدما تو دیدن فیلم خیلی به روحیاتشون نزدیکه و ادما معمولا تمایل به دیدن فیلمایی دارن که علاوه بر علایقشون، سرگرم کننده هم باشه. در اتاق فرار درام شما باید فکرتان را کار بگیرید و بر اساس روابط منطقی و واقع‌ گرایانه، در زمان محدود بازی راز اتاق را پیدا کنید. دکور و داستان این بازی ‌ها عموماً قصد دارند یک اتفاق یا بحران خاص را به نمایش بکشند که قرار است با هوش و ذکاوت شما به قهرمانی ختم شوند. مجموعه اسکیپ سنتر از اوایل سال 1397 با راه اندازی دو اتاق فرار سکوت سیاه و عکاسخانه اصفهان شروع بکار کرد و اکنون علاوه بر این دو اتاق اجرا شده 14 اتاق فرار راه اندازی کرده است.

چطور باید بازی کنیم؟

در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به اطلاعاتی درباره اتاق فرار، شرح سبک؜ های متفاوت این بازی، تاریخچه این بازی و بررسی موارد دیگر خواهیم پرداخت. این اتاق فرار تهران به جز ژانر فانتزی، موضوع دلهره چاشنی آن بوده و از 4 تا 6 نفر می توانند در آن حضور داشته باشند. فریداکالو در آدرس تهران، امیرآباد، خیابان کارگر شمالی، خیابان مظفری خواه، کوپه آراسته پلاک 3 واحد 2 طبقه اول قرار دارد. جزئیات این بازی آنقدر زیاد بوده که در تمام 90 دقیقه ای که در بازی حضور دارید احتمالا مشغول این اکتشافات خواهید بود. ورود به این بازی برای افراد زیر 16 سال ممنوع بوده و برای افراد بزرگتر با نرخ 130 هزار تومان صورت می گیرد. تعداد افرادی که می توانند همراه شما در این معبد حضور داشته باشند، بین 3 تا 5 نفر است.

ممکن است ماجرا مربوط به یک سرقت علمی یا حتی یک ماجرای شهری باشد. داستان و سناریوی اسکیپ روم کاراگاهی سرشار از جزئیات مختلف بوده و فضاسازی و اتمسفر دقیقا مثل یک فیلم درست می‌شود. اتاق فرار جنایی، برای گروه‌هایی که دوست دارند ذهنشان را به چالش بکشند ساخته شده!

۱۰ ژانر پرطرفدار اتاق فرار

ینی نوجوان ها و یا حتی کودکان هم میتونن از اون ها استفاده کنن. برای اینکه بتونین یه اسکیپ روم خوب انتخاب کنین که هم نزدیک باشه هم به سطح گروهتون بخوره و اون سبک موردعلاقه تون باشه بهترین پیشنهاد استفاده از سایت “EscapeZoom.ir ” هستش. اولش لازمه یه تیم از دوستاتون که خیلی باهاشون راحتید جمع کنید. قبل از شروع بازی راهنمای اتاق ماجرای بازی رو بهتون میگه. مراحل در این بازی تقریبا هیچ گونه ارتباطی با هم ندارند و شما با فضاهایی کاملا متفاوت برخورد خواهید کرد. این بازی به گونه ای طراحی شده است که از بدو ورود به آن لبخند را بر صورت شما خواهد نشاند و این کار را تا انتها با شما خواهد کرد.

ژانر ماجراجویی اتاق فرار تهران؛ کنجکاوی زیاد کار دستتان ندهد. توجه کنید سیستم نور این شکنجه گاه به نحوی است که تنها یک دقیقه روشن بوده و در آن زمان باید این اطلاعات را به دست بیاورید. در این اتاق فرار تهران به شما لباسی اهدا می شود که بوی نابینایان را گرفته و باعث عدم شناسایی شما توسط سایرین می شود. پس با دقت مراقب حرکات خود باشید چرا که اولین حرکت اشتباه می تواند آخرین لحظه زندگی شما را رقم بزند. شما در این راه با مسائل ترسناکی مواجه می شوید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. اتاق فرار السا در حال حاضر (اردیبهشت 1401) هزینه ورودی معادل 90 هزار تومان داشته و در آدرس خیابان هنگام، چهار راه استقلال، خیابان استقلال پلاک 406 قرار دارد.

لیست کامل بهترین اتاق فرارهای شیراز + آدرس و تلفن و وبسایت تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ