چسب بتن چیست؟ قیمت انواع طرز تهیه MSDS

برای مثال قیمت چسب بتن استخر با قیمت چسب بتن درزگیر متفاوت است. این چسب مایع غلیظ، امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که برای تهیه گچ و چسب ضد آب روی بتن و گچ های قدیمی، برای ترمیم سطوح بتنی و سیمانی استفاده می شود. از این نوع چسب بتن برای کاشت آرماتور و کاشت بولت استفاده می‌شود.

بالابردن چسبندگی بسیار زیاد در بتن، از بارزترین ویژگی های چسب های بتنی آن را چک کنید است. رنگ صنعتی ، اپوکسی پلی اورتان رنگ ضایعاتی رنگ تاریخ گذشته موادشیمیایی و… امکان استفاده در سازه هایی با کاربری غرقابی و چسباندن بتن جدید به مقاطع بتنی قدیمی نیز از دیگر کاربردهای این چسب می باشد. چسباندن ورق های FRP روی بتن نیز از کاربردهای مهم و اساسی این چسب محسوب می شود.

  • از جمله رایج‌ترین کاربردهای این محصول می‌توان به ترمیم بتن، آب‌بندی، ترمیم بافت‌های قدیمی بتن، افزایش مقاومت بتن، جلوگیری از ایجاد ترک در بتن، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی و… اشاره کرد.
  • خرید و فروش چسب بتن در تمام شهرهای کشور انجام می شود البته می توان این گونه محصولات شیمیایی را به صورت اینترنتی نیز خریدو فروش نمود.
  • این چسب قوی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده است که علاوه بر استحکام، مقاومت مکانیکی و چسبندگی بسیار بالایی نیز دارد که می توان از آن برای چسباندن بتن جدید و قدیمی استفاده کرد.
  • نحوه استفاده از sa12 به جهت ساخت پرایمر به فرمول (یک پیمانه sa12 + سه پیمانه آب) با قلم مو بر روی سطح اجرا میگردد .
  • در ضخامت های بالا استفاده از چسب بتن به صورت لایه لایه مناسب تر می باشد.

قبل از استفاده از چسب بتن و میکس آن با سایر مواد مورد استفاده ، ابتدا باید محل اجرا را از چربی، ذرات گرد و غبار و سایر موادی که مابین لایه‌های بتن قرار خواهند گرفت و باعث کاهش میزان چسبندگی می‌شود، پاک شود. اگر در سازه های ساختمانی نیز مشکل و یا ترک خوردگی در بتن وجود داشته باشد، به کمک چسب های بتن می توان آن را برطرف کرد. از دیگر مزایا این تجهیزات می توان به ترمیم بتن های فرسوده، اتصال انواع میلگرد به بتن، بالا بردن مقامت مکانیکی، جلوگیری از به وجود آمدن ترک بر روی بتن و …

روش استفاده از چسب بتن

چسب بتن چیست؟ قیمت انواع طرز تهیه MSDS

این چسبها در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌نور‌، آتش و ضربه کاملاً مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سيمان در ملات است. استفاده این چسب ها در سازه‌ها علاوه بر صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بيشتر سازه،‌ بالا رفتن سرعت عمليات‌، سبک سازی سازه‌ها و آنتی باکتریال شدن سازه خواهد شد. بله چسب بتن یک نوع رزین است و رزین ها بهترین حالت استفاده در دمای محیط دمای 25 درجه می باشد ،لذا زمانی که دما پایین تر باشد چسب بتن سفت شده و در روند اختلاط آن وقفه می افتد. بهترین حالت در این شرایط این است که با آب مخلوط شود و در میکسر اضافه بشود تا به صورت یکسان همراه با آب، بتن را آغشته کند. توجه کنید که چسب بتن باید دور از نور مستقیم خورشد و همچنین در دمایی بین 4 تا 5 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

پروژهای انجام شده با استفاده از چسب بتن

کلینیک ساختمانی کامیاب عامل فروش رسمی این محصول از شرکت شیمی ساختمان اصل بودن این محصول را تضمیین می نماید. با افزودن این محصول به ملات سیمان و ماسه ضمن افزایش چسبندگی می توان از این ملات برای چسباندن کاشی، سرامیک و سنگ استفاده کرد. اگر بخواهیم ملات تازه را روی سطحی خشک شده از بتن بریزیم و میان آن ها اتصالی محکم ایجاد کنیم به یک عامل چسبنده نیاز داریم. در غیر این صورت پوشش های قدیمی و تازه با هم ترکیب شده و پیوندی سست ایجاد می شود.