معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی + ارزان ترین قیمت فروشگاه شیکومال | asilbekharid

اما نتوانسته خدمات پس از فروش قوی را ارائه داده و در میان قهوه سازهای درجه‌دو هم دسته‌بندی می‌شود. فیلیپس بیشتر بر ساخت اسپرسو ساز تمام اتوماتیک تمرکز دارد و دستگاه‌های فول آپشن و مجهز به صفحه نمایش لمسی عرضه اسپرسو ساز خانگی ارزان می‌کند. مخزن آسیاب قهوه دیگر ویژگی مشترک اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک فیلیپس است.

معیار های مهم در انتخاب بهترین اسپرسوساز خانگی

طرز استفاده از اسپرسو ساز یوفسا بسیار راحت و ساده می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید قهوه ای داغ و خوش بو برای خود آماده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات و قیمت خرید هر کدام از دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی زیر می توانید با کلیک روی هر کدام، تمام ویژگی و مشخصات آن ها را بررسی کنید. و سپس بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی ارزان و باکیفیت متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید. اسپرسو ساز نوا مدل NOVA 158 یکی از محصولات نسبتا پرفروش بازار است که از لحاظ قیمت و کیفیت در سطحی عالی قرار دارد. اگر قصد خرید دستگاه اسپرسوساز را دارید این مقاله کاملا مخصوص شماست.

بهترین مارک اسپرسو ساز خانگی

برند مباشی از تولیدکنندگان بهترین اسپرسوساز خانگی است که محصول جدید و توانمند خود اسپرسوساز ECM2010 را در رنگ‌های مختلف به بازار ارائه کرده است. از ویژگی‌های مهم این دستگاه داشتن موتور با فشار 20 بار و توان 1100 وات است که باعث می‌شود قهوه خروجی دارای غلظت خوبی باشد. حال که با بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی و بهترین قهوه ساز خانگی نیز آشنا شدید در این مطلب قصد داریم تا راهنمای خرید اسپرسو ساز را برای شما شرح دهیم .

معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی + ارزان ترین قیمت فروشگاه شیکومال | asilbekharid در حال حاضر طرفداران قهوه رو به افزایش است و بسیاری از دوستداران قهوه تمایل دارند یک دستگاه اسپرسوساز خانگی برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه خود داشته باشند. با توجه به این موارد، شما می‌توانید بهترین اسپرسوساز خانگی برای نیازهای خود را انتخاب کنید. برای اطمینان از خرید درست، بهتر است قبل از خرید، مشخصات دستگاه را دقیق بررسی کنید و نظرات کاربران را بررسی کنید. اسپرسوساز نوا مدل NCM-149 از جنس استیل ضدزنگ ساخته‌شده و ظاهری مستطیل شکل و براق دارد. این دستگاه دارای سینی چکه گیر، یک نازل خروجی بخار، هدگروپ، مخزن آب داغ و آب جوش، فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، سوزن تمیزکننده و تمپر قهوه است. اسپرسوساز فوما مدل FU-1799 از توان و فشار بسیار بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه خود برخوردار است.

اما اگر به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستید بهتر است به نوع قهوه‌ای که بیشتر به آن علاقه دارید دقت کنید. این دستگاه دارای مخزن شیر و قابلیت پیشرفته تولید کف شیر با عقربه‌ یکپارچه برای انتخاب تنظیم‌ میزان کف شیر به کمک سیستم LatteCrema برای تهیه کاپوچینو محبوب شما است. چرخه شستشوی اتوماتیک و رسوب‌زدایی این دستگاه با آب داغ و بخار خیال شما را از بابت تمیزی دستگاه راحت می‌کند. اسپرسوساز استرلینگ یک دستگاه خانگی برای تهیه قهوه اسپرسو است که با استفاده از فشار بخار آب، قهوه آسیاب شده را تبدیل به قهوه ای با طعم و عطر عالی می‌کند.

  • برند مباشی در سال ۲۰۱۲ در ژاپن به ثبت رسید اما این شرکت در دبی مستقر است.
  • برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر کدام قدرت طراحی متفاوتی دارند و تنوع بازار اسپرسو ساز را بسیار زیاد کرده‌اند.
  • هنگام تنظیم غلظت قهوه میزان آسیاب با انتخاب شما مقداری کم یا زیاد میشود.
  • این موارد نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باید در هنگام انتخاب و خرید بهترین اسپرسو ساز در نظر گرفته شوند و بررسی دقیق جنس بدنه و یا مجاری داخلی دستگاه قسمت عمده‌ای از دردسر‌های بعدی شما را برطرف خواهد کرد.