مفتول مسوار گابیون فنس مفتول گالوانیزه سیم خاردار توری حصاری فنر ماسک صنایع مفتولی کمیل | foulka

می‌توان از سیم مفتول مسوار در ساختن ابزارها و تجهیزات خانگی و به خصوص آشپزخانه استفاده کرد. روش های خرید مفتول مسوار از فروشگاه آهن دپو از طرق مختلف امکان پذیر است. مسوار یک نوع از آلیاژهای فلز است که به دلیل انعطاف پذیری بالا و قابلیت چکش خواری که دارد بسیار پرکاربرد است. برای اینکه مقاومت مسوار بالاتر برود و از خوردگی آن جلوگیری شود از یک لایه مس به عنوان روکش آن ها استفاده میشود. عامل دومی هم که در انتخاب این مفتول اهمیت ویژه ای دارد و قابل توجه است، شیوه جمع‌ آوری این نوع مفتول است. این نوع از مفتول ها، به شکل های قرقره ای ، شاخه ای یا کلافی جمع آوری می شوند که این شکل جمع آوری ، در قیمت سیم مسوار کیلویی محصول تاثیر گذار است.

قیمت مفتول مسوار اصفهان

همانطور که قبلا گفته شد این مفتول ها به صورت کلافی و قرقره ای در وزن های ۱۵ تا ۱۰۰ کیلویی و در ابعاد ۰.۵ تا ۶ متری در بازار عرضه می شوند. گریدهای موجود مفتول مسوار در بازار گریدهای ST1KP ،SAE1010 ،SAE1006T و SAE1008 هستند. بله ، ارسال این کالا و دیگر کالاهای فولادین به تمام نقاط کشور به راحتی امکان پذیر است ، برای هماهنگی بیشتر با کارشناسان فولادین در تماس باشید . اگر سیم سیاه باشد، در دماهای نهصد درجه و بالاتر تولید شده و این باعث انعطاف پذیری مواد پایه آن می‌شود. با توجه به نوسانات بازار لطفا برای سفارش خرید با دفتر فروش تماس بگیرید.

مفتول مسوار گابیون فنس مفتول گالوانیزه سیم خاردار توری حصاری فنر ماسک صنایع مفتولی کمیل | foulka

در آخرین مرحله نیز این مفتول توسط دستگاه‌های مخصوص تاب‌گیری و شاخه‌بندی شده و به بازار عرضه می‌گردد. چربی‌زدایی یعنی فرآیندی که در آن مفتول از هر گونه چربی، آلودگی، رسوبات و ناخالصی پاک‌سازی می‌شود. بنابراین لازم است با دقت در شوینده‌ها قرار گرفته و پاک‌سازی شود تا در روند تولید سیاه نشود.

پس از ابتدا باید چربی‌زدائی و زنگ‌زدائی از سطح مفتول به شرکت فولکا خوبی انجام گیرد. چربی‌زدائی و زنگ‌زدائی از مهم‌ترین مرحله روکش کردن مفتول‌مسوار با کیفیت است. مرحله نهایی، نحوه کشش و جمع کردن مفتول می‌باشد که با توجه به امکانات تولیدکنندگان متفاوت است. مفتول مسوار به انگلیسی (copper wire) در واقع همان مفتول آهن است که در مرحله آخر فرایند تولید، وارد سولفات مس می‌شود. به‌طورکلی مفتول مسوار، ترکیبی از آلیاژهای مختلفی همچون مس و قلع می‌باشد. این محصول را در بازار با نام های دیگری همچون سیم مسی، مفتول پیوتر به انگلیسی (Pewter) نیز شناخته می‌شود.

  • اما مانند بیشتر فلزات، با قرار گرفتن در معرض هوا به آرامی اکسید می ‌شود البته که مسوار شدن برای زد زنگ شدن مفتول انجام می شود.
  • فولاد نوین آرکا با نام شرکتی نوین سرمایه آرکا ، با سابقه ای قریب به 20 سال در زمینه فروش انواع ورق آهن و ورق سیاه ، میلگرد ، نبشی و قوطی فلزی و سایر آهن آلات دارد.
  • تهیه کرد که هر یک در جایگاه خود بسیار ارزشمند و کاربردی هستند.
  • از دیگر مشخصات فنی و مکانیکی که باید در خصوص این محصول بدانید، گریدهای موجود در بازار است.
  • در تولید مفتول های مسوار، چربی زدایی از مهم ترین مراحل آن است زیرا در صورت پاک نشدن درست و صحیح مفتول ها، مرحله آبکاری دچار اختلال می شود.

مفتول مسوار (pewter wire) نوعی سیم مفتول است که به سبب تولید آن با فلز مس، نام مسوار را به خود گرفته است. آلیاژ مسوار از دو فلز قلع و مس تشکیل شده و فلز مس در این آلیاژ نقش سخت کننده را دارد. آلیاژهای فلزی مسوار، خاصیت چکش خوار و انعطاف پذیری بالایی دارند و معمولا در ساختار آن حدود 85 درصد قلع، 5 تا 10 درصد آنتیموآن، 2 درصد مس، بیسموت و یا نقره استفاده می شود. جالب است بدانید گاهی اوقات مفتول مسوار می تواند حدود 75 درصد مس باشد. معمولا در ساختار آن‌ها از ۸۵ تا ۹۹ درصد قلع، ۵ تا ۱۰ درصد آنتیموآن، ۲ درصد مس، بیسموت و یا نقره استفاده می‌شود.

قیمت مفتول مسوار با کیفیت