خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات سرور شبکه وایرلس خدمات VoIP و مرکز تلفن هوشمند

ما جمعی از متخصصان شبکه هستیم که ارائه خدماتپشتیبانی شبکهبه شرکتها را از سال ۱۳۸۸ شروع کردیم. طیف وسیعی از شرکتها جزو مشتریان ما هستند، از جمله شرکتهای تولیدی، خدماتی، بازرگانی و مهندسی. تجهیزات سیسکو علاوه بر کارایی زیاد و عملکرد بالایی که دارند ، شبکه ای با امنیت بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر برای مجموعه شما فراهم می کنند.

بله در مواقعی که مشکلات خیلی پیچیده نیستند، می‌توان با یک تلفن هم مشکل را حل کرد. اما اگر با این روش مشکل حل نشود می‌توان از خدمات ریموتی استفاده انواع خدمات شبکه کرد. پشتیبانی شرکت شبکه قبلی شمار را اذیت کرده و در فکر شرکت دیگری هستید. کارمندان هزینه بیمه، اضافه کاری، حقوق و … را دارندکه به نسب شرکت های اجرا کننده این امر خیلی برای شما گران تر خواهد بود. برای مجموعه هایی که نیازمند بازدید های دوره ای هستند، در زمان های تعیین شده به محل آنها سر خواهیم زد. مدیریت صحیح و بهینه از خرابی های احتمالی جلوگیری می کند و در صورت بروز مشکل به سرعت وارد عمل شده و مشکل را حل می کند.

نظرات کاربرانی که از خدمات سایت پارمونت استفاده کرده اند

اکثر پروژه های پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان در مناطق 1، 2، 3 و 6 تهران هستند. در صورتی که موقعیت جغرافیایی مجموعه شما در مناطق گفته شده نباشد، تعرفه پشتیبانی شبکه مجموعه مورد نظر با توجه به موقعیت کمی افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است آی تی پشتیبان برای ارائه برخی خدمات نیاز به حضور در مجموعه دارد.

  • به طور کلی انواع خدمات شبکه کامپیوتری به دو نوع شبکه LAN و WAN طبقه بندی می شود.
  • این مجموعه دسترسی کاملی به انواع تجهیزات شبکه داشته و آنها را با قیمت مناسب، کیفیت بالا و گارانتی لازم، در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • خدمات شبکه بسته به بزرگی و موارد استفاده آنها بر روی یک و یا چند سرور نصب می شوند و به کاربران ، مدیران و سرویس های دیگر خدمات ارائه می دهند.
  • از این رو شرکت فورتی نت با سابقه ی درخشان در تولید محصولات امنیتی در دنیای شبکه و به عنوان نخستین شرکتی که سیستم UTM را به دنیا معرفی کرد، با ارائه نسل جدید فایروال های خود تحت عنوان تجاری فورتیگیت به مقابله با این تهدیدات برخاسته است.

کمپانی Grandstream به دلیل قیمت معقول تر، اپلیکیشن موبایل مخصوص به خود و کیفیت بالای آن، در ایران محبوبیت بالایی دارد. همه روزه از ساعت 9 الی 21 جهت مشاوره رایگان از طریق تماس تلفنی یا ارتباط از طریق واتساپ و ایمیل در خدمت شما هستیم. ویپ کوتاه شده عبارت Voice over Internet Protocol است که به آن تلفن اینترنتی یا IP هم گفته می شود. قابلیتی که ویپ دارد این است که این امکان را به وجود می آورد که بتوان از اینترنت برای مکالمات تلفنی استفاده کرد. در تلفن ویپ، برخلاف تلفن های سنتی که از خطوط سیم استفاده می شد، از فناوری دیجیتال استفاده می شود.

جهت ارائه بهتر خدمات آموزشی ، به منظور انتقال سریع اطلاعات آموزشی و ارتباط سریع بین کارآموزان و مربی ها ، از سرویس های تحت شبکه استفاده میکنند و طبیعتا رسیدن به نقطه ایده آل خدمات آموزشی ، برخوداری از یک شبکه یکپارچه و منعطف را می طلبد. قراردادهای شرکت خدمات شبکه پیراسیس معمولاً قراردادهای یک ساله هستند. در آنها موارد بسیاری برای تامین همه نیازهای شما و تضمین خدمات ما ذکر شده است.

شبکه های کامپیوتری ارتباط دهنده های قوی بین کاربران در سطح داخلی و خارجی محسوب می شوند. ارسال اطلاعات بین کاربران از طریق شبکه های کامپیوتری صورت می گیرد، پس هر سازمان و مجموعه ای پیش از شروع کار خود نیاز دارد یک شبکه کامپیوتری متناسب با نیاز سازمان خود داشته باشد. در این زمینه متخصصان و مجموعه هایی هستند که با دانش در حوزه شبکه های کامپیوتری اقدام به طراحی و پیاده سازی یک شبکه متناسب با نیاز مشتریان می کنند. بازپرداخت تمام وجه در صورت عدم رفع مشکل تا یک ماه – در صورتی که پس از یک ماه مشکلات شبکه شما به صورت کامل حل نشد، شما یک ریال هم ضرر نمی کنید. با یک تماس تمام وجه شما عودت داده می شود.بدون هزینه ی پنهان – ما هزینه ی ثابتی در قبال خدمات IT به همه ی مشتریان پیشنهاد می دهیم. شما به کار خود تمرکز کنید، مشکلات جدید برای ما بوجود می آیند نه شما.همیشه یک کارشناس پاسخگوی شماست – قول می دهیم در ساعات کاری صدای ضبط شده ای وجود نداشته باشد.

مشکلات زیر ساختی شبکه

با توجه به مشکلات موجود بسیاری از شرکت ها به دنبال ایجاد شرایطی برای اجرای دورکاری کارمندان خود از منزل هستند. پس از ایجاد این ارتباط به راحتی میتوان دورکاری را انجام داد، به فایل های موجود در فایل سرور دسترسی داشت (با سطح دسترسی های مختلف)، نرم افزارهای مالی CRM و … را اجرا نمود. همچنین میتوانید تماس خروجی با شماره های شرکت بگیرید.کیفیت این سرویس وابسطه به سرعت ارتباطی بین شرکت و دستگاه وصل شونده است. شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا با داشتن سابقه طولانی در حوزه شبکه همواره مناسب‌ ترین و به صرفه ترین استراتژی‌ های امنیتی را با کمترین هزینه ممکن برای جلوگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت شرکت ها و سازمان ها پیاده سازی می کند. تیم فنی مهندسی بهین ارتباط هوشمند تیلا از بهترین مهندسان حوزه شبکه های کامپیوتری بوده و همگی دارای تحصیلات آکادمیک و مدارک شبکه می‌ باشند.

رضایت بالای مشتریان ما گواه ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن است. ما توانسته ایم با ارائه خدمات به موقع و تخصصی رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. شرکت‌ خدمات شبکه رایان پشتیبان در تهران، از مرحله اجرا تا پشتیبانی همراه شما خواهند بود. هرچه تعداد سیستم‌ها و کلاینت سرورهای یک شرکت بیشتر باشد، به همکاری با یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه احساس نیاز بیشتری خواهد داشت.

مشاوره ، طراحی و پیاده سازی زیر ساخت های مبتنی بر فیبرنوری

کارشناسان ما همیشه آماده ارائه مشاوره در رابطه با خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان میباشند و در صورت درخواست و نیاز سازمان برای برقراری جلسه مشاوره ، هزارسو کارشناسان خود را به محل سازمان اعزام میکند تا پاسخگوی نیازها ، سوالات و مشکلات شبکه سازمان شما باشند. شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا با داشتن کادر فنی و متخصص در تمامی حوزه های شبکه توانسته است کلیه نیازهای شرکت ها را پوشش دهد. این مسئله به شرکت های فناوری محور کمک می کند تا تمامی خدمات مورد نیاز خود را از یک مجموعه خدماتی شبکه دریافت کنند. این امر برای شرکت های پویا بسیار حیاتی است زیرا در زمان بروز مشکل، خدمات سریع و تخصصی را دریافت می کنند. فایروال یا دیوار آتش ابزاری برای کنترل دسترسی های غیر مجاز سیستم به اینترنت و شبکه است.

خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات سرور شبکه وایرلس خدمات VoIP و مرکز تلفن هوشمند

در این میان، استفاده از نرم‏افزارهایی و افزونه‏ های متنوع آن، نه تنها مشکل را حل نکرده بلکه خود بعنوان یک گلوگاه در شبکه، معضلات بزرگی را موجب می‏شود. راه حل این مشکل با توجه به درخواست مدیران قابل اجرا از طرف کارشناسان دایان نت می باشد. کابل کشی ساخت یافته به معنای اجرای زیرساخت شبکه کابلی بر اساس اصول و استاندارد های لازم می باشد.

کارمندان هزینه بیمه، اضافه کاری، حقوق و …