️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

اما باید بگوییم نحوه صحیح طراحی نورپردازی سقف ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اینکه چگونه فضای خود را نورپردازی کنیم می تواند در شیک بودن منزل ما تاثیر بسزایی داشته سقف کناف باشد. چراغ های led سقفی و باکس نور کنافی، یکی از مناسب ترین و پرکاربرد ترین ابزار ها برای این کار به شمار می روند. در اینجا می‎خواهیم به سه فوت کوزه گری که برای اجرای سقف کناف لازمه، اشاره کنیم. در صورت رعایت این سه نکته، میشه گفت کارتون کاملا مطلوب اجرا میشه و میتونین اجرای کار رو بیمه کنین. به بیان بهتر، شما با در نظر گرفتن نکات ذیل، به راحتی‎ می‌تونین از بروز هر گونه ناهماهنگی و یا مشکل در اجرای سقف کنافتان جلوگیری ‎کنین و از مزایای این سقف، بویژه قیمت مناسب اون بهره مند بشین. اگه این سه نکته را به دقت انجام بدین، حتی از مشکلات بعد از کار هم تا حد زیادی، ایمن خواهید شد!

  • از آنجایی که سقف های کاذب به صورت پانل ساخته میشوند با ضربه احتمال آسیب دارند و نیاز به نگهداری و مراقبت دارند.
  • همچنین راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی شما ارائه دادیم.
  • حتماً هنگام نوسازی فضای داخلی خانه خود به بازسازی دیوارها، درها، چراغ ها و کف خانه خود فکر کرده اید.

کناف سقف بسته به نوع آن، کاربری خاص خود را دارد و در اماکن مختلف قابل اجرا است. یکی از ایده هایی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، طراحی آشپزخانه با استفاده از روش کناف کاری می باشد. استفاده از کناف آشپزخانه در سبک های مدرن و کلاسیک بسیار کارآمد بوده و نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. از صفحات کناف با ضخامت 12 میلی متر برای ساخت دیوارهای جدا کننده کناف و غیر باربر، دیوارکناف پوششی، کناف سقف دکوراتیو یا ساده استفاده می شود.

نصب سقف کناف

اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد. در مطالب بالا به این مسئله اشاره کردیم که مزایای سقف کناف بسیار زیاد می باشد و شاید همین مزیت هایی آن است که باعث شده یکی از مهم ترین مصالح ساختمان سازی در صنعت امروزی به حساب آید. اما طبیعتا هر وسیله و ابزاری علاوه بر مزیت هایی که به همراه دارد معایبی را هم دارا می باشد که سقف کناف هم از این مسئله مستثنا نیست. • انواع نورپردازی ها را برای زیبا سازی فضا می توان روی سقف کاذب اجرا کرد.

انواع پلان (شکل) پذیرایی:

اگر از کناف حاشیه استفاده شود، فضای مرکزی سقف فرورفتگی خواهد داشت. چنین تغییر ارتفاعی در سقف، طراحی خاص و منحصر به فردی ایجاد خواهد کرد. سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی گچ بری مثلگچبری ستون وسط پذیرایی و موارد مشابه و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود. گچبرگ کناف موجود در بازار ایران شامل شرکت کناف ایران ، باتیس ، کارا ، مشهد و شیراز است.

چنانچه دیوار جداکننده کناف 9.5 سانتیمتری اجرا شود به راحتی میتوان از چهارچوب فلزی 10 سانتیمتری استفاده کرد. همچنین در صورت تمایل میتوان از چهارچوب ام دی اف نیز استفاده کرد. با توجه به اینکه چهارچوب ام دی اف در محل اندازه گیری و ساخته میشود میتوان ضخامت دیوار کناف را از 7.5 سانتیمتر تا 15 سانتیمتر اجرا کرد. دیوار کناف مقاوم در برابر حریق، دیوار پوششی با سازه و بدون سازه از انواع مختلف دیوار کناف هستند که هر یک برای شرایط و کاربرد خاصی طراحی و ساخته شده اند.