⭐️ دریچه سقفی ️ بهترین قیمت دریچه سقفی شرکت صنعتی رحمتی

پره های این دریچه مانند مدل 30 درجه ثابت میباشد و امکان تغییر جهت هوا وجود ندارد. این محصول را میتوان بر روی انواع سقف مانند گچی ، سیمانی و… ، همچنین داخل تایل سقف کاذب نصب کرد. دریچه هایی که هوای سقف را باز می کنند معمولا دریچه های سقفی نامیده می شوند. از مجرای هوا برای لوله هایی که به صورت افقی به سقف ساختمان می گذرد و دهانه های انشعابی از سقف کاذب عبور می کنند استفاده می شود.

می تواند هوای سرد یا گرم داخل کانال را وارد محیط کند و کاربرد گرمایشی و سرمایشی و تهویه محیط را انجام دهد. این دریچه هم می توان مانند دریچه مشبک ، به طور مستقیم به سقف پیچ کرد یل اینکه در حفره تایل کناف نصب گردد. برای نصب این دریچه هم می توانیم به طور مستقیم به سقف یا کناف نصب شود هم این امکان وجود دارد که در تایلهای سقف کاذب نصب شود.

دریچه های تنظیم هوای دیواری

دریچه مشبک در دو حالت گرد و چهارگوش تولید شده و شکل پره‌های آن در دو شکل افقی و عمودی همدیگر را قطع خواهند نمود. ایجاد ظاهری مربع‌شکل موجب پخش مناسب هوا در محیط شده و در صورت سفارش امکان تولید با تیغه ثابت همراه با زاویه یا ثابت چند طرفه نیز وجود دارد. ورق گالوانیزه یا ورق روغنی سیاه حجم زیادی از سازه‌های صنعت تهویه هوا را تشکیل داده و در عدم‌وجود رطوبت بالا در محل استفاده، گزینه بسیار مناسبی برای پخش جریان متناوب هوا است.

شیر سقفی چهار طرفه ای که برای چوک استفاده می شود لزوماً نیازی به دریچه گاز ندارد. یک دریچه سقفی چهار طرفه باید از طریق جعبه اتصال یا تاج به خط مجرای اصلی متصل شود. قطعه ای در دو طرف شاخه ای از مجاری تهویه که در ابعاد مشخص و استاندارد به آن شیر هوا می گویند.

⭐️ دریچه سقفی ️ بهترین قیمت دریچه سقفی شرکت صنعتی رحمتی این دریچه ها هم به صورت یک ساختار واحد یا به صورت ترکیبی مانند تایلی، چهارگوش تایلی، گرد تایلی، مشبک تولید می شوند. جهت پخش یک‌دست، مطبوع و حفظ جریان هوا در سیستم تهویه، سرمایش و حرارتی نیازمند دریچه هوای سقفی مناسب خواهید بود. دریچه‌های ساخته شده از جنس چوب یا ورق MDF زیبایی خاص به محیط داخلی ساختمان بخشیده و هارمونی بین دریچه هوا با دیگر وسایل با ظرافت ساختمان را فراهم خواهد کرد. با بهره‌گیری از متدهای ویژه از لانه‌گزینی حشرات در بدنه چوبی دریچه هوای سقفی جلوگیری شده و برای ساختمان با کاربری و زیبایی ویژه بسیار مناسب هستند.

  • این نوع از دریچه هوا ساختاری متقارن دارد و پره های آن آرایشی مربع شکل دارند.
  • دریچه مشبک یکی از انواع دریچه های سقفی چهارگوش میباشد که برای سیستم هوای برگشت کاربرد دارد و محل نصب آن بر روی سقف و یا سقف کاذب همچنین پیشانی دیوار میباشد.
  • جهت پخش یک‌دست، مطبوع و حفظ جریان هوا در سیستم تهویه، سرمایش و حرارتی نیازمند دریچه هوای سقفی مناسب خواهید بود.
  • مواد و رنگقاب‌ها و پره‌ها از پروفیل آلومینیوم کششی به ضخامت 1/25 میلیمتر با روکش آنادایز شده آلومینیوم با کیفیت مناسب تهیه می شوند.
این نوع از دریچه هوا ساختاری متقارن دارد و پره های آن آرایشی مربع شکل دارند. همین ساختار ویژه پره های آنها است که باعث می شود بتواند هوا را به تمام جهات تعدیل کند. دریچه سقفی سه طرفه، پره ها به صورت سه طرف عمود بر هم و مانند سه ضلع از یک مربع به شکل حرف یو انگلیسی آرایش یافته اند. این آرایش خاص پره های آنها موجبات پرتاب هوا به سه سمت را فراهم می آورد.

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

برای کانال هایی که به شکل افقی در سقف ساختمان ها تعبیه می شوند و دهانه انشعاب نیز به واسطه سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود. یک نکته مهم در خرید دریچه سقفی این است که هرگز صرفا براساس قیمت آن ها را انتخاب نکنید. به خاطر داشته باشید قیمت خیلی پایین یک آنها به معنای کیفیت پایین آن است. دريچه سقفی چهارگوش آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در متر می باشد.

، همچنین داخل تایل سقف کاذب نصب کرد.برای مثال قیمت دریچه یک، دو، سه و چهارطرفه‌ی آلومینیومی (با دمپر و بدون دمپر) در مقایسه با قیمت همان دریچه با جنس آهن، بدون تردید بیشتر است. انواع دریچه سقفی هوا می تواند بصورت چهار گوش مربعی یا خطی با امتداد نامحدود و یا حتی گرد تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. بطور کلی دریچه های سقفی از دریچه های بسیار پر مصرف در صنعت تهویه می باشد. دریچه سقفی سه طرفه برای تامین هوای تازه و یا بار حرارتی و برودتی مورد نیاز در هر فضا استفاده می شود. جهت انتخاب صحیح دریچه سقفی سه طرفه باید به پارامترهای مختلفی از قبیل سرعت جریان هوا روی دریچه ، سطح مفید دریچه ، محل نصب دریچه ، محدودیت های معماری و … توجه نمود. انواع دریچه های سقفی مثل دریچه چهارطرفه، مشبک حتی دریچه های گرد، در تایل سقف کاذب نصب می شوند.

موضوع مهم دیگر در تعیین قیمت دیچه های سقفی، با دمپر و بدون دمپر بودن آن است. واضح است که قیمت دریچه با دمپر بالاتر از قیمت همان محصول بدون دمپر است. دریچه سقفی قابلیت پخش هوا در جهت هایی به صورت متضاد opposite و یا کنجی corner را دارا می باشند. هوا رسانی این نوع دریچه در سه جهت بوده و محل نصب دریچه بر روی سقف می باشد. و یکی از ضلع ها با ابعادی بزرگتر به عنوان ضلع بسته در دریچه در نظر گرفته می شود. کاربرد دریچه خورشیدی در انواع سیستم های سقفی و برای ارتفاع های بیش از 4 متر میباشد.

دریچه مشبک (شانه تخم مرغی)

آن دسته از دریچه های سقفی که برای برگشت هوا استفاده می شود نیازی به دمپر ندارد، اما آن دسته از دریچه های سقفی چهار طرفه که برای رفت هوا استفاده می شود با وجود دمپر کارایی خرید دریچه سقفی بهتری خواهد داشت. بسته به نیاز دریچه سقفی می تواند در انواع دریچه سقفی 4 طرفه ، دریچه سقفی 3 طرفه ، دریچه سقفی 2 طرفه و دریچه سقفی یکطرفه تولید گردند. دریچه سقفی سه طرفه تنظیم تهویه باستان مناسب ترین و بهترین گزینه در مکان هایی است که یک ضلع دریچه به دیوار متصل باشد و نمیخواهیم هوا با دیوار برخورد داشته باشد و از یک واحد توزیع شود.