پیراهن آستین کوتاه چهارخانه نخی L تا 2xl مینی کالا بازار خرید و فروش کالا

پیراهن آستین کوتاه چهارخانه نخی L تا 2xl مینی کالا بازار خرید و فروش کالا

آقایان معمولاً به پیراهن های سفید علاقه ی زیادی دارند، و آن را می پوشند. هر مردی باید حداقل یک پیراهن سفید داشته باشد، که بتواند آن را با لباس های مختلف ست کند. یقه جلویی کت باید روی سینه شما قرار گرفته و فاصله کمی با یقه پیراهن آستین کوتاه داشته باشد. به همین دلیل، در اینجا چند نکته ی مهم در مورد پیراهن آستین کوتاه آورده شده است، که با چه لباس هایی ست کنیم. پارچه هایی با جنس های لینن، پنبه و کتان، باعث می شود لباس گرم نباشد و مناسب فصول گرم سال باشد. اگر دوست دارید پیراهن های رنگی بپوشید، می توانید یک بار بخرید و امتحان کنید.

  • کمتر پیش می آید با پیراهن آستین کوتاه کت و یا کاپشن پوشیده شود و این لباس بیشتر برای روزهای گرم و خنک سال مناسب است.
  • یقه پیراهن آستین کوتاه مردانه باید به اندازه‌ای باشد که گردن آزادانه در میان یقه قرار بگیرد؛ به نحوی که فضا برای بستن کراوات و پاپیون داشته باشید.
  • این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد.

استفاده از مطالب فروشگاه اوریجینال دیلم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. استایل صحیح پوشیدن پلیور یقه هفت مردانه پلیورهای یقه هفت از لباس‌های ضروری مردانه هستند که هر آقای خوش لباسی به آن اح… عرض آستین پیراهن باید به اندازه‌ای باشد .که شما بتوانید انگشت خود را میان بازو و پیراهن خود به راحتی حرکت دهید.

انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه ی شیک و جدید، در مدل های ساده و اسپرت، در رنگ های متنوع و ارزان قیمت ،در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و زیباترین پیراهن مردانه را از میان مدل های زیر انتخاب کنید. بهترین مدل‌های پیراهن آستین کوتاه را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی سال ست مشاهده کنید. قیمت پیراهن آستین بلند مردانه نسبت به مدل‌های آستین کوتاه به دلیل مقدار پارچه‌ای که در آن استفاده شده، بالاتر است. قیمت‌ پیراهن بر اساس مدل، آستین، جیب، طراحی‌های به کار رفته و جنس و میزان پارچه تعیین می‌شود.

پیراهن آستین کوتاه صورتی

و به دست بچسبد به طوری که شما نتوانید دست خود را آزادانه حرکت دهید، حالت زیبایی ندارد. و اگر بیش از حد نیز گشاد باشد حالت ول وشلخته ای پیدا میکند. از جمله آیتم‌های دیگری که برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت باید در نظر گرفت تناسب رنگ لباس با رنگ پوست است. افراد سبزه، رنگ‌های با تونالیته تیره را می‌توانند انتخاب کنند. برخی رنگ‌ها در پیراهن‎های مردانه، جزو جدایی ناپذیر پوشاک آقایان محسوب می‎شوند؛ مانند رنگ‎های سفید، مشکی، آبی کمرنگ.

پیراهن آستین کوتاه مردانه Burberry طوسی 2087

پیراهن مردانه آستین کوتاه ساده سرمه ای با همه پوست ها مطابقت دارد و می توان با انتخاب آن خود را شاداب و جوان نشان داد. آقایانی که به خود اهمیت می‎دهند، به دنبال ظاهری آراسته و زیبا بخصوص در فصل تابستان لباس آستین کوتاه مردانه هستند. از جمله لباس‌هایی که مردان تمایل دارند با پیراهن مردانه آستین کوتاه ست کنند، کت است. بنابراین به دنبال لباس آستین کوتاه خنک هستند که در فصول گرم زیر کت به تن کنند. نحوه ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه با کت جزو دغدغه‌های آقایان شیک پوش است که در این مطلب سعی شد به آن پرداخته شود. شما در فروشگاه زئوس با هر سلیقه و استایل، به راحتی می‎توانید لباس مناسب فصل گرم را خریداری نمایید.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47605