مراحل چکاپ دستگاه تصفیه آب RO

همانطور که از نام این دستگاه پبداست، قابل حمل است و برای حیاط، پارکینگ یا موارد ضروری که امکان نصب ثابت دستگاه نیست، خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب طراحی شده است. مرحله چهارم فیلتر این دستگاه های «رو» نام دارد که به آن قلب دستگاه می گویند، که برای فعالیت نیاز به برق دارد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و راهنمای خوبی برای انتخاب دستگاه تصفیه آب باشد. در این مطلب برند های معتبر تصفیه آب تایوانی را معرفی می کنیم و توضیحاتی در رابطه با مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی خواهیم داد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

معمولاً 80 درصد دستگاه های کم جای رومیزی و کاوردار از این نوع فیلتر دارند . دستگاههای تصفیه آب رومیزی یا روکانتری (Countertop Filters) به دو شکل در بازار عرضه میشوند. یکی دیگر از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاههای Whole House Filters هستند که به آنها دستگاه تصفیه آب کل خانه یا ساختمان نیز گفته میشود. دستگاه تصفیه آب زیر سینکی (Under-Sink Filters) مطابق اسمی که دارد، زیر سینک قرار گرفته و به لوله سینک آشپزخانه متصل میشود. همچنین انواع دیگری از دستگاههای تصفیه کننده آب که به شیرآلات متصل میشوند نیز وجود دارد، مثل فیلترهای تصفیه کننده سرشیر حمام که مشابه تصفیه سرشیری آشپزخانه عمل میکنند. دستگاههای تصفیه آب عمومی خانه چندین فیلتر برای تصفیه آب دارند و علاوه بر حذف آلایندههای اصلی آب، لکههای آن را نیز از بین میبرند. در واقع قمقمه تصفیه آب یک دستگاه پیچیده با امکانات فراوان نیستند، فیلترهای بطری آب یک نوع بطری آب هستند که یک فیلتر کوچک برای تصفیه آب دارد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

فیلترهای نی شکل نیز مانند بطریهای فیلتردار یک دستگاه پیچیده تصفیه آب محسوب نمیشوند. فیلترهای خطی از نظر شکل با هم یکی هستند و به راحتی نمی توان آنها را از هم تشخیص داد مگر اینکه قبلاً از این فیلترها استفاده کرده باشید . اسمز معکوس یکی از اصلیترین روشها و مکانیسمهای تصفیه آب در دستگاههای تصفیه آب خانگی و صنعتی است که تمام مواد شیمیایی، آلایندهها، ذرات بزرگ و کوچک را تصفیه میکند. این روزها با توجه به آلودگی آب های سطحی و زیر زمینی نیاز مبرم انسان به تصفیه شدن آب قبل از مصرف استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی نمود بیشتری پیدا کرده است بطور کلی دستگاه ها در دو مدل صنعتی و نیمه صنعتی و بعضی مواقع خانگی طراحی و ساخته می شوند. انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه های تصفیه آب صنعتی در ظرفیت های گوناگون، دستگاه های تصفیه آب استخر و انواع فیلترهای باکیفیت با ارائه گارانتی معتبر را میتوانید از مجموعه بزرگ آبسوصنعت بخواهید.

میتوان گفت امروزه این روش تنها روشی است که تمامی آلاینده های نظیر ویروس، باکتری، تمام فلزات رادیواکتیو و بسیاری موارد دیگر را تصفیه کند. این دستگاهها از بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی برای مناطقی هستند که آب به آلایندههای گوناگون آلوده نیست و تنها سخت است. اما واقعا اینگونه نیست و بسیاری از دستگاهها مارک های تقلبی هستند که در ایران و یا چین ساخته شده اند . شرکت معصومی که یکی از تولید کنندگان بزرگ دستگاه های تصفیه آب در ایران است. لامپ ماوراء بنفش (Ultra-Violet) یکی دیگر از منحصربهفردترین ویژگیهای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی است.

انواع دستگاه تصفیه آب

قرار گرفتن این دستگاه زیر سینک یکی از مزایای آن است و علاوه بر اشغال نکردن فضای آشپزخانه تاثیری در دکوراسیون نیز ندارد. بهترین دستگاههای تصفیه آب زیر سینکی دستگاههایی هستند که بر اساس سیستمهای اسمز معکوس (Reverse Osmosis Systems) طراحی شدهاند. شرکت آریا صنعت معصومی پیشرو در زمینه تولید و توزیع دستگاههای تصفیه آب هستیم، ما راه حل های خاصی برای هر مشتری ارائه می دهیم و می توانیم مطابق میل شما و برند درخواستی شما تجهیز و تولید کنیم. در کل دو نوع فیلتر برای دستگاه های تصفیه آب خانگی وجود دارد که این فیلترها عبارتند از فیلتر کارتریجی و فیلترهای خطی که در ادامه آنها را توضیح می دهیم . اگر به دنبال یک تصفیه آب حرفه ای و از هر لحاظ کامل و بی نقص هستید آکوا پرو بهتری گزینه برای شما می باشد. در انتهای استوانه ای که در این فیلتر قرار دارد دو خروجی می باشد.

در مناطق آلوده فقط آب آشامیدنی اهمیت ندارد و مهم است که با چه آبی حمام میکنید، صورت و ظروف خود را میشویید و غیره. آبی که از طریق منبع آب وارد سیستم لولهکشی مرکزی میشود و سپس وارد شیر آب خانه ما میشود ممکن است آلوده یا ناخالص باشد. همچنین این دستگاه از سیستم لولهکشی خانه در برابر رسوبات مانند زنگزدگی، فلزات سنگین، سنگهای کوچک و بزرگ محافظت میکند. خرید تصفیه آب خانگی با رجود تنوع برندها و سیستم های تصفیه آب همیشه سخت بوده و نیاز به راهنمایی و مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب از طرف کارشناسان و متخصصان این حوزه دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی این فیلترها در بیشتر دستگاه های تصفیه آب خانگی دیده می شود و به دلیل تولید بیشتر ، قیمت کمتری نسبت به فیلترهای خطی دارند . محصولاتی نیز در بازار وجود دارند که هدر رفت آب در آنها صفر است. تعداد فیلترهای تعبیه شده در دستگاه های تصفیه آب خانگی به تنهایی نشان دهنده کیفیت بالای آب خروجی از دستگاه تصفیه آب نمی باشد بلکه علاوه بر تعداد و مراحل تصفیه ، نوع فیلترهاو تکنولوژی به کار رفته در آنها هم اهمیت زیادی در بهبود کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب دارد. این فیلترها به دلیل ابعاد کوچکتر نسبت به فیلترهای کارتریجی بیشتر در دستگاه های کاوردار یا کم جا استفاده می شوند . از این فیلترها نیز می توان به عنوان فیلتر تصفیه آب در پشت یخچال نیز استفاده کرد . این دستگاه 2.25 گالن گنجایش داشته و امکان قرار دادن مخزن آن در یخچال وجود ندارد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

در ضمن باید بدونید که مخزن این دستگاه چهار گالن یا همون 16 لیتر گنجایش داره. همانطور که می دانید PH واحد اندازه گیری میزان اسیدی و بازی بودن است و بازه ای مابین ۱ تا ۱۴ است ( ۱ به شدت اسیدی و ۱۴ به شدت بازی) ، در آب زمانی که PH 7 باشد یعنی آب خنثی است (نه حالت اسیدی دارد و نه حالت بازی) طبق توصیه پزشکان بهترین آب برای مصرف انسان بازه ای مابین ۸ تا ۹٫۵ باید داشته باشد، در دستگاهها تصفیه آب پس از تصفیه در ممبران به دلیل اینکه تمامی املاح و ذرات آب حذف میگردند میزان PH کاهش مییابد که این امر برای سلامت مضر است! این دستگاهها آب را با یک فیلتر که به صورت غشای نیمه تراوا ساخته شده و به آن فیلتر ممبران میگویند، تصفیه میکنند.

خرید تصفیه آب

سارنیا واتر برای رفع نیاز شما در زمینه نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب بهترین و زبده ترین کارشناسان را بکار گرفته است تا این کار را به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن برای شما انجام دهند. این آب از مشکلات گوارشی جلوگیری می کند و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید است. خرید دستگاه تصفیه آب از فروشگاه های آنلاین میتواند راه حل خوبی باشد به شرط آنکه بدانیم از کجا خرید میکنیم. در این مقاله انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، مزایا و معایب و موارد مصارف آنها را به شما عزیزان معرفی کردیم. عوامل مختلفی هنگام استفاده از این دستگاه کاربردی وجود داشته که توجه به آنها هم از لحاظ عمر بیشتر دستگاه و هم جهت حفظ سلامتی شما، بسیار ضروری است.

تصفیه آب uf یک دستگاه ارزان قیمت است و روش تصفیه بسیار ساده ای دارد. این فیلترها سبک، قابل حمل، بسیار ارزان قیمت و سازگار با طبیعت هستند. دستگاه های کمتری از این فیلترها استفاده می کنند و قیمت این فیلترها تقریباً سه الی چهار برابر فیلترهای کارتریجی است . دستگاه های تصفیه آب با برندهای زیادی در جهان وجود دارد که ممکن است از نظر شکل با هم متفاوت باشند اما باید بدانید که همه دستگاه های تصفیه آب خانگی از فیلترهای استانداردی استفاده می کنند به این معنی که این فیلترها از نظر کارایی و اندازه شبیه به هم هستند اما از نظر کیفیت با هم فرق می کنند.

قیمت فیلتر تصفیه آب