فروشگاه اینترنتی شهر فافا-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پس از آن که دمای باتری به حالت طبیعی خود رسید، مجدداً آن را به لپ تاپ خود وصل کنید. این گونه محفظه ورود و خروج هوا و رسیدن هوا به باتری لپ تاپ تمیز خواهد شد. _ باتری لپ تاپ را خارج نمایید و با شارژر سالم تهیه شده، اقدام به روشن نگه داشتن لپ تاپ خود کنید. وقتی صحبت از خرید شارژر اضافی یا جایگزین می‌شود، ضروری است که به یک تولیدکننده معتبر مراجعه کنید. باید توجه کرد، استفاده از شارژر جعلی لپ‌تاپ برای افزایش قدرت می‌تواند به‌سرعت منجر به فاجعه شود.

آداپتور سرفیس 12Vولت 2A آمپرSurface RT-شارژرسورفیس

در بعضی لپ تاپ ها دو یا چند محل برای قرارگیری حافظه جانبی وجود دارد که برای اضافه کردن هارد دوم یا سوم مشکلی وجود ندارد . ولی در لپ تاپ هایی که این محل ها وجود ندارد و دایو نوری دارند ، با خارج کردن درایو نوری و جایگزینی با حافظه جانبی دوم، این امکان فراهم میشود. باتری‌های لیتیوم یونی به‌طور طبیعی در طول زمان تحلیل می‌روند، اما اگر با باتری لپ‌تاپ خود درست رفتار کنید، از عمر باتری بهتری برای مدت طولانی‌تری لذت خواهید برد.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook TP1401KA-EC021

پین آداپتور خود را بگیرید و پروب مثبت قرمز را با دقت داخل آن قرار دهید و مطمئن شوید که نوک آن را لمس می کند. آن را در انتهای قسمت بیرونی لبه قرار دهید.همانطور که در مولتی متر خود مشاهده می کنید، میزان ولتاژ شارژر لپ تاپ خود را می خوانید. و اینگونه است که شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از مولتی متر آزمایش می کنید. در موارد شدید، استفاده از شارژر همراه لپ تاپ نامناسب می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شود.

فروشگاه اینترنتی شهر فافا-شارژر لپتاپ مستر جانبی شما می توانید شارژرهایی با وات های بالاتر خریداری کنید ولی شارژر لپ تاپ مک بوک پرو پایین تر نه. توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی اتصالات شارژر و برق را به دقت بررسی کنید. چک کنید که لپ تاپ شما به شارژر، و شارژر به برق متصل شده باشد. خرابی و معیوب بودن باطری یا آداپتور باعث آسیب دیدگی لپ تاپ می گردد و تعویض این دو قطعه با قطعات جدید از بروز مشکلات جدی تر برای لپ تاپ شما جلو گیری می نماید. • وات خروجی کالایی که قصد خرید آنرا دارید باید با شارژر قبلی شما یکسان باشد.

  • البته اکنون شرکت‌های مختلفی این فرمول را انجام می‌دهند، اما یکی از مشهورترین‌ها در این زمینه را باید برند لنوو به حساب آورد.
  • همچنین امکان خرید به صورت تک لپ تاپ و گوشی قسطی نیز با روش های مختلف، وجود دارد.
  • ایسوس با ارائه ی محصولات خود، نیازهای افراد بسیاری را در دنیا رفع کرده است.
نیاز به خرید شارژر اضافی همیشه محدود به از کار افتادن آن نمی شود؛ اگر دائما در حال انتقال لپ تاپ به محل کار خود هستید، میتوانید شارژر اضافه خریداری کنید تا در جابجایی ها کمتر دچار زحمت شوید. در صورت نبودن شارژر اصلی لپ تاپ خود می‌توانید از برندهای مشابه نیز استفاده نمایید. به‌طور مثال آداپتور های لپ تاپ توشیبا را می‌توان جایگزین آداپتور های لپ تاپ MSI کرد. حتماً باید به کابل برق لپ تاپ دقت کنید چون دارای 2 مدل 2 تایی و 3 تایی می‌باشد. نکات بسیار مهمی برای نگهداری از شارژر لپ تاپ وجود دارد که باعث افزایش عمر مصرف آن می‌شود. اما بااین‌وجود بسیاری از افراد هستند که در نگهداری آداپتور خود سهل‌انگاری می‌کنند و این عدم دقت، منجر به هزینه بیشتر می‌شود.

– نمایندگی تعمیر شارژر لپ تاپ در غرب تهران