رزرو تور عمان با بهترین نرخ و امکانات لیانا پرواز-عمان 777

بد نیست بدانید که عمان در همسایگی ایران قرار دارد و به همین خاطر پرواز تهران به مسقط تنها حدود 2 ساعت یعنی 108 دقیقه به طول خواهد انجامید. همچنین این مساله باعث شده تا فاصله زمانی ما از عمان زیاد نباشد و دچار مشکلاتی مثل بی‌خوابی نشویم. معمولا هتل‌های باکیفیت مسقط در اوقات سیزن، رزرو شده هستند و این امکان وجود ندارد که پس از سفر به عمان و رسیدن به مقصد، اقدام به رزرو هتل کنید. از طرف دیگر برای رزرو نیاز به کارت‌های بانکی بین المللی خواهید داشت که متاسفانه در ایران وجود ندارند.

رزرو تور عمان با بهترین نرخ و امکانات لیانا پرواز-عمان 777

معماری هتل ترکیبی از معماری سنتی عربی و مدرن میباشد و سراسر ساختمان هتل از لابی گرفته تا اتاق ‌ها همگی با لوازم لوکس و جذابی مزین شده است. هتل دابیلو مسقط تمام امکانات رفاهی و تفریحی را برای میهمانانش ارائه می کند. اگر اهل ورزش هستید می ‌توانید در اوقات فراغت به زمین تنیس بروید و کلی تجربیات جالب را کسب کنید. سالن ‌های اسپای هتل هم با انواع ماساژهای آسیایی میزبان شما هستند تا خستگی روح و جسمتان را به در کنند. اگر هم قصد دارید یک وعده غذای عربی خوشمزه و متفاوت را میل کنید می ‌توانید به یکی از رستوران ‌های هتل رفته و همزمان با میل غذا از دکوراسیون زیبای رستوران و موسیقی زنده عربی لذت ببرید.

البته ناگفته نماند که درصد کمی از مردم عمان را ایرانی ها تشکیل می دهند پس مسافران تور عمان احتمال پیدا کردن یک هم زبان تور عمان را خواهند داشت. دین رسمی این مردم اسلام است و بخش اعظم مردم پیرو مذهب اباضیه می باشند. واحد پول عمان ریال عمانی می باشد که گردشگران تور عمان می توانند به راحتی پول خود را در این کشور چنج کنند.

  • این قلعه در شهرستان نخل، منطقه باطنه، و در بر بلندای کوه حجر غربی قرار داد و به عنوان یکی از محکم ترین قلعه های عمان شناخته می شود.
  • شاید باور کردن این مساله خیلی دشوار باشد که قدمت عمان به دوران پس از عصر یخبندان باز می‌گردد.
  • فرودگاه بین المللی مسقط فرودگاه نظامی و همگانی مسافر بری می باشد که در شهر مسقط عمان واقع شده است.
  • همچنین در بعضی مواقع ایرلاین ها به مقصد عمان تعداد محدودی صندلی، جای خالی دارند که در این صورت آنها هم مجبور به ارائه قیمت بلیط ارزان عمان به شما می شوند که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری عمان گفته می شود.

برای افرادی که به هوای خنک و نم نم باران علاقه دارند بهترین زمان مسافرت به عمان فصل پاییز پیشنهاد می‌گردد. یکی از شرکت‌های هواپیمای ملی کشور عمان؛ عمان ایر است که به زبان عربی به الطیران العمانی مشهور می‌باشد. در ابتدای مارس ۲۰۱۰ عمان ایر به عنوان اولین شرکت هواپیمایی جهان؛ اینترنت وای فای و خدمات تلفن همراه در حین پرواز را به صورت همزمان به مسافران خود ارائه داد. عمان ایر توانست در سال ۲۰۱۱جایزه طلایی مربوط به خطوط پرواز را به نام خود ثبت کند. صلاله به دلیل دارا بودن آب و هوایی موسمی و بسیار مطبوع، تبدیل به استراحتگاهی خوش آب و هوا نه تنها برای خود عمانی ها، بلکه برای مردم کشورهای همسایه و توریستها نیز شده. این شهر با داشتن جاذبه های بسیار خود، حتی می تواند به عنوان تنها مقصد شما در عمان انتخاب شود زیرا زمان بسیاری لازم دارید تا از تمام جذابیت های این شهر دیدن کنید.

تور عمان آذر و دی 1401 ( 3 شب )

از شهرهای جنوبی ایران با توجه به فاصله زیاد کشتی به مقصد مسقط وجود ندارد. یکی از بهترین راه های سفر به مقاصد مختلف از جمله عمان رزرو تور ارزان عمان می باشد که شما می توانید با خرید تور ارزان عمان در سایت لحظه آخر با خیال راحت به سفر خود بپردازید. اگر هزینه های سفر برایتان مهم است و می خواهید سفری اقتصادی و باکیفیت داشته باشید تورهای ارزان عمان یا تور لحظه آخری بهترین انتخاب برای شما است. گردشگران تور عمان باید بدانند که یکی از منابع اصلی در آمد عمان صنعت نفت، ماهیگیری و کشاورزی است. اما ناگفته نماند که صنعت گردشگری هم یکی از درآمدهای اصلی بعد از این سه شاخه شناخته می شود.

چرا همراه تور سفر کنیم؟