رزرو بازی اتاق فرار ترسناک همراه با تصاویر و ویدیو

بازی اسکیپ باکس از سری بازی‌های موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است. برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید. این مجموعه یکی دیگر از اسکیپ روم‌های تهران بوده و در حال حاضر فقط در یک سناریو به نام اتاق فرار طالع نحس فعالیت می‌کند. ژانر این بازی ترس و دلهره است و شما ۸٠ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماهای مختلف، راه نجات از اتاق را پیدا کنید.

  • به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است.
  • موضوع اصلی این است که احساس می‌کنید سطح آدرنالین شما در حد بالاتری وجود دارد، بنابراین نگرش «من خیلی شجاع هستم و می‌دانم که شما یک بازیگر هستید» می‌تواند لذت شما و تیم شما را خراب کند.
  • اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت.
  • وقتی می ترسید ، تمرکز و عملکرد در حالت بیشینه توانایی شما بسیار دشوارتر است.

اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. اگر اتاق فرارهای تهران را کمی بشناسید خواهید دید که بازی‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام درجه سختی خاص خودش را دارد. در اسکیپ روم اسکیپ مستر توان مغزی دوستانتان را می‌توانید به چالش بکشید. سناریوی داستان اتاق فرار اسکیپ مستر به‌ این صورت است که یکی از دوستان افراد شرکت‌کننده به‌مدت چند روزی است که گم شده است و از او خبری نیست. نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای بروید.

اتاق فرار قلعه

همواره تلاش کرده ایم تا برترین اتاق فرار ترسناک در تهران باشیم و بر اساس سلیقه مخاطب کار کنیم. در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم اتاق فرار ترسناک تهران ۶۰ دقیقه است. «تاکائو کاتو» اولین ارائه‌کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی است.

_اسکیپ روم میراث پارس

هدف اتاق فرارهای ترسناک اینه که شما هیجان زده شوید و از آن لذت ببرید نه اینکه اذیت شوید. سعی کنید شک و تردید خود را بیرون اتاق فرار بگذارید و به هر آنچه در داخل منتظر شما است روشن باشید. حتی اگر مطمئناً می‌دانید که زامبی‌ها واقعی نیستند، شما مجاز به ترس از آن‌ها هستید! موضوع اصلی این است که احساس می‌کنید سطح آدرنالین شما در حد بالاتری وجود دارد، بنابراین نگرش «من خیلی شجاع هستم و می‌دانم که شما یک بازیگر هستید» می‌تواند لذت شما و تیم شما را خراب کند.

این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد.

رزرو بازی اتاق فرار ترسناک همراه با تصاویر و ویدیو