دزدگیر اماکن , دزدگیر منزل

نتایج این تحقیق بسیار پیچیده است اما به طور خلاصه می توان گفت که استفاده از سیستم های نظارت تصویری( مانند نصب دوربین مدار بسته ) در یک مکان باعث آرامش افراد شده است. اگر قصد دارید برای بالا بردن امنیت ساختمان خود یک دوربین مداربسته تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید تا با آشنایی کامل با مزایای این ابزار امنیتی از تصمیم خود در خرید و انتخاب دوربینهای مدار بسته مطمئن شوید. کابل دومی که باید از محل نصب DVR تا پای دوربین کشیده شود ، کابل برق می باشد.

برای شناسایی خودکار دوربین های مداربسته موجود در شبکه می توانید از نرم افزار CMS برای مشاهده تصویرهای چند دوربین باهم و انتقال تصاویر استفاده کنید. همچنین یک صداگیر داخلی وجود دارد که به ساکنین ساختمان هشدار میدهد که یک رویداد شناسایی شده است و این نیز برای جلوگیری از نفوذگر عمل میکند. و در آخر به این امر می پردازیم که برای جلوگیری از سرقت منزل و محل کار خود علاوه بر رعایت مسائلی که از دست شما به صورت فیزیکی بر میآید میتوانید از سیستمهای حفاظتی و امنیتی استفاده کنید که این سیستمها شامل تمام محیط ساختمان شما از ورودی نفر رو، پارکینگ، راه پله ها و در نهایت داخل منزل شما می شود. به این ترتیب برای نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی می تواند یک راه حل و گزینه مناسب باشد. سپس گزینه Obtain an IP address automatically را غیر فعال کنید.

همچنین شما می توانید از تجهیزات جانبی برای هشدار آتش سوزی یا نشت گاز و یا دکمه اضطراری با اتصال به دزدگیر نیز استفاده نمایید. زمانی که شما اهمیت نصب دوربین مدار بسته را در کرده اید و خواستید برای محل زندگی و یا کسب و کار خود دوربین مداربسته نصب کنیم باید به این نکته توجه کنید شرایط یکی از اصول های اصلی در نصب دوربین مدار بسته استفاده از بهترین دوربین مداربسته می باشد شاید برای شما جالب باشد بدانید که همیشه در حوزه دوربین مداربسته افزایش قیمت دوربین ها نشان از کیفیت بالای آنها نیست است زیرا تکنولوژی و نوع ساختار دوربین مدار بسته دارای چندین دسته می باشد و هر کدام از این دسته ها دارای کیفیت های گوناگون هستند در صورتی که شما از دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده نمایید و یا بست نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را داشته باشید لازم است بدانید که این نوع از دوربین های مداربسته ذاتاً دارای هزینه بسیار بالایی می باشند ولی در صورتی که بخواهید از دوربین مداربسته آنالوگ و یا آنالوگ های با کیفیت استفاده نمایید می توانید با هزینه به مراتب پایین تر اقدام به نصب دوربین مدار بسته کنیم .

نصاب دوربین مداربسته منزل

موفقیت در نصب دوربین به تحقیق و مشاوره با افراد ماهر بستگی دارد. این کار تسلط شما را روی تمام قسمت های منزل حفظ می کند اما موضوعی که وجود دارد این است که نصب دوربین مدار بسته در گوشه گوشه منزل به صرفه نیست. همواره در نظر داشته باشید که استفاده از دوربین مدار بسته نیازمند یک خرید خوب و یک نصاب دوربین مدار بسته دارای تخصص و تجربه کافی در این حوزه می باشد بنابراین در صورتیکه شما ما نیاز به نصب دوربین مدار بسته داری لازم است که از از بهترین تجهیزات و همچنین از بهترین تیم تخصصی به منظور نصب دوربین مدار بسته خود استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته تحت شبکه(Ip Camera) یکی از پر طرفدارترین سیستم های نظارت تصویری در دنیاست. اولین کاری که در این زمینه میتوانید انجام دهید این است که دوربین مداربسته را به گونه ای نصب کنید که هیچ نقطه ای از کابل آن مشاهده نشود.

نصب دوربین مداربسته در تهران

همچنین در صورت نداشتن اطلاعات کافی در زمان نصب امکان بروز هر گونه خطای انسانی در آن وجود دارد. فکر کنید با برنامه قبلی وارد مکانی شده و قصد سرقت از آن را دارید، آیا با وجود دوربین مدار بسته و اطمینان از اینکه تصویر شما ضبط میشود باز هم اقدام به سرقت میکنید؟ برای این کار لازم است ابتدا عیب یابی صورت گرفته و سپس نسبت به انجام تعمیرات لازم اقدام شود. تنظیمات نور، تصویر، صدا، انتقال تصویر دوربین مدار بسته و غیره برخی از فعالیت هایی است که در این مرحله انجام می شود. آیا میدانید برای نصب دوربین مدار بسته چه مراحلی طی میشود؟

نصاب دزدگیر اماکن برای منزل

یک سمت کابل تصویر باید به دوربین و سر دیگر به DVR متصل شود. سپس یک سر کابل شبکه را به دوربین ها و سر دیگر آن را به کامپیوتر متصل کنید. به فرض اگر در تست IP پیش فرض 192/168/177/100 باشد، باید IP کامپیوتر رادهم به صورت 192/168/177 و به جای 100 عدد متغیر بین 2 تا 254 را در نظر بگیرید. اگر می خواهید از هزینه های اولیه راه اندازی شغل تعمیر موبایل مطلع شوید ، این کار تقریباً 15 تا 50 میلیون تومان هزینه دارد (بستگی به کیفیت تجهیزات و حرفه ای بودن بیزینس شما).

در ادامه مراجلی که باید برای نصب دوربین مدار بسته طی شود را خواهید خواند. پس از اینکه نصب دوربین مدار بسته به صورت کامل انجام شد، لازم است نکات ضروری در ارتباط با نحوه استفاده از دوربین ها به درستی به مشتریان آموزش داده شود. نصب دوربین مدار بسته در محل کار و شرکت ها از اهمیت به خصوصی برخوردار است که در این قسمت راجع به آن صحبت خواهیم کرد. درب پشتی و جلویی منزل، پنجره های رو به خیابان، فضاهای باز مانند حال و آشپزخانه، خیابان یا کوچه، راه پله ها، پارکینگ، تراس از جمله مکان های مهمی هستند که نصب دوربین در آن ها اهمیت بیشتری دارد. نکته مهمی که در دوربین هایلوک قابل توجه است ، اعتبار و نام هایک ویژن که پشتوانه این برند است می باشد . به همین منظور نکات مهمی را بیان میکنیم که لازم است پیش از خرید دزدگیر منزل یا مغازه به آن توجه داشته باشید.

ما در سریعترین زمان متخصصی برای ارائه مشاوره و بازدید ار محل شما به صورت رایگان اعزام میکنیم. چرا که متخصصان ما به صورت رایگان از محل شما بازدید کرده و نقاط مناسب و تعداد دوربین های مورد نیاز را به شما خواهند گفت. افزایش تعداد افراد در یک محل باعث کاهش امکان وقوع جرم در آن محل میشود که همین حضور افراد یک نوع نظارت طبیعی محسوب میشود. با نصب دزدگیر احتمال خطر سرقت به میزان قابل توجهی کاهش می باید. با استفاده از دوربین مداربسته، می توان اموال موجود در رستوران را مورد کنترل قرار داد و امکان سرقت و آسیب به مشتریان و پرسنل کاهش می یابد.

اهمین نصب دوربین مداربسته

برای یافتن بهترین محل نصب دوربین مدار بسته هیچ نگرانی نداشته باشید. در این دوره که از مبتدی تا پیشرفته می باشد ابتدا مفاهیم و انواع دوربین های مدار بسته بیان شده تا شما اشراف کاملی بر تکنولوژی های روز جهان و قابلیت های دوربین ها داشته باشید سپس اصول اولیه سیم کشی بیان می شود که لازمه ی نصب دوربین های سیمی می باشد. جهت بهرهمندی از خدمات نصب دوربین مدار بسته یا تعمیر دوربین مدار بسته، نیازی به ثبت سفارش در سایت، نصب اپلیکیشن، تکمیل فرم و … بلکه دستمزد نصاب دوربین مداربسته تهران نیز نرخ های متنوعی دارد که بر اساس تخصص او و یا لوازم و اتصالات به کار برده با کیفیت تعیین می شود. به کار برده شوند. یک سر سیم آداپتور باید به پشت دوربین و سر دیگر به پریز متصل شود.

اگر به نحوی تجهیزاتی که به این ترمینال ها بسته می شوند قطع گردد سرور نتیجه می گیرد که سرقتی در شرف انجام بوده به همین علت سریعاً اقدام می کند. با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به سرعت گسترش یافت. از منظر امنیت اجتماعی، اوپراتورهای ناظر بر تصاویر سیستم های امنیتی میتوانند در مواقع مشاهده فردی که در خیابان به علت بیماری و یا بر اثر یک حادثه (برای مثال درگیری با یک دزد) به کمک پزشکی احتیاج دارد با مراکز خدمات پزشکی تماس بگیرند. علاوه بر موارد یاد شده یک دزدگیر بی سیم خوب می تواند با سنسورها و چشمی ها اتصال داشته باشد که این اتصال می تواند بصورت سیمی یا بصورت وایرلس انجام بگیرد. همانطور که گفته شد برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و کسب درآمد بالا می توانید در کنار شغلی که دارید، پروژه های مختلفی را در خارج از ساعات کاری خود برداشته و برای خانه یا محل کار مشتری دزدگیر نصب کنید.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران

رقبای شما همواره حاضرند هزینه ها ی بالایی را برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت یا فروشگاه شما شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران بپردازند. البته انتخاب دورههای مهارت آموزی نباید صرفا براساس هزینه ثبت نام آن باشد بلکه جزئیات زیاد دیگری هم باید موردتوجه قرار بگیرد. از آن جایی که چشمی دزدگیر به اشعه مادون قرمز حساس است نباید آن را در معرض این اشعه قرار دهیم زیرا هشدار آن فعال می شود. بعد از زدن اطلاعات نرم افزار User name و password دستگاه DVR را وارد کنید و پس از اتمام مراحل شما میتوانید هر جایی که هستید از طریق اینترنت به دوربین مداربسته خود تسلط داشته باشید. این درست جایی است که اهمیت نصب دوربین مدار بسته رخ مینماید.

بعد از اینکه مقادیر بالا را تغییر دادید، تنظیمات را به حالت پیش فرض گذاشته و ذخیره کنید. در نهایت باید آدرس IP کامپیوتر را روی ویندوز طبق مراحل زیر تغییر دهید. گاوصندوق خود را در محلی قرار دهید که بتوان آن را به وضوح کنترل کرد یا یک دوربین امنیتی مخصوصا برای این کار اختصاص داد. این آدرس را یادداشت کرده و سپش دستگاه DVR را با استفاده از کابل شبکه یا سوئیچ به کامپیوتر متصل کنید. تجهیزاتی که لازم است در زمان نصب دوربین در آسانسورها فراهم باشد عبارت است از کابل، فرستنده، گیرنده، دوربین و دستگاه ضبط کننده (DVR-NVR) در ادامه با مراحل نصب دوربین مداربسته آسانسور بیشتر آشنا خواهیم شد. در صورتی که دوربین در فاصله و ارتفاع مناسبی نصب نشود این امکان را به دزدان و سارقین میدهد که با واضح نبودن تصاویر ضبط شده به راحتی شناسایی نشوند.

نصاب دزدگیر اماکن در تهران

6- در هر مکان بنابر نیاز آن مکان ورودی های ممکنه جهت ورود غیر مجاز به وسیله ی چشم الکترونیک و سنسور مورد نیاز جهت آن مکان پوششی مناسب دهد. ۳. دزدگیر اماکن سیم کارتی: نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر و تماس با شمارههای ذخیره شده، قابلیت ارسال پیامک را نیز دارد. باعث بالا رفتن سطح امنیت و آسوده خاطر بودن صاحبخانه به هنگام مسافرت و دوری از منزل میشود.

بعد از انجام مراحلی که گفته شد و ذخیره کردن آنها بار دیگر در آدرس بار مرورگر آدرس IP را که به DVR و روتر داده اید با پورت وارد کنید. مرحله بعد تنظیمات روتر برای دستگاه DVR است. به تنظیمات روتر وارد شوید و با پیدا کردن port forwarding مقادیر را پر کنید. با کامپیوتری که به روتر وصل است وارد مرورگر بشوید و آدرس 192.168.1.1 را که برای مودم ها یکسان است در قسمت آدرس بار وارد کنید. وقتی دود وارد محفظه می شود، نور را پراکنده می کند و در این زمان است که سنسور هشدار دزدگیر اماکن فعال می شود.حسگرهای فوتوالکتریک معمولا در مراحل اولیه و قبل از این که شعله های آتش زیاد شوند، آن را تشخیص می دهند. معمولا در جاهایی که امکان سیم کشی به دلایل مختلف مثل آسیب زدن به ساختمان، هندسه محیط و … همانطور که گفتیم، بعد از نصب دوربین در منزل، برای ذخیره و مشاهده تصاویر دوربینها، به یک دستگاه ضبط کننده فیلم (معمولا دستگاه DVR) نیاز دارید.

برای اتصال سنسور ها اعم از چشم الکترونیک و انواع سنسور های دیگر باید سنسور و اتصال سنسورها به پنل مرکزی دزدگیر نصب شود. بخش های مختلف تجهیزات یک دزدگیر سیم کارتی مانند سیستم کنترل مرکزی، آژیر، سنسور ها و … در این بخش با شیوه انتقال تصاویر دوربین در شبکه داخلی و دیده نشدن آنها در کامپیوتر یا لپ تاپ آشنا خواهید شد. برای انجام امور نصب دوربین مداربسته و یا تعمیر دوربین مدار بسته، با بدادم برس تماس بگیرید.