دریچه بازدید چیست؟ از انواع تا کاربرد از فاضلاب تا کف!

دریچه های بازدید پلاستیکی گروه صنعتی صفاکیشدریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب ، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه خطی نوع معمول و محبوب در سیستم هوارسانی بوده و در این دریچه بازدید نیز از خاصیت دکوراتیو و پخش جریان هوای آن به شکلی مطلوب استفاده شده است. دریچه خطی بازدید به وسیله لولا قاب اصلی متصل شده و در زمان سرویس دوره‌ای نیازی به جداسازی کامل درپوش نخواهد بود. فروش مستقیم و غیرمستقیم لوله و اتصالات و اتصالات جوشی و سه راه جوشی اتصالات پلی اتیلن/اتصالات…

فریم و درب دریچه بازدید فنکویل پی وی سی قابلِ ابزار خوری و سی ان سی است.به این ترتیب ک۶ طرحِ موردِ درخواستِ کارفرما با نرم افزار مربوطه به دستگاه اعلام و پس از اجرا، دریچه بازدید ،مونتاژ و آماده تحویل می‌گردد. جهت نصب دریچه بازدید فنکویل پی وی سی ابتدا باید فریم، در محل یا حفره‌ی مورد نظر، نصب و سپس دربِ دریچه بازدید بر روی فریم تعبیه شود. همانطور که گفته شد گل یا پلّه‌ی این دریچه ها هم می‌تواند در حاشیه‌ی دربِ دریچه تعبیه شود و هم در قسمت های داخلیِ دربِ دریچه، که بنا به طراحیِ داخلی و به تناسبِ محلِ نصب و همچنین بنا به سلیقه‌ی طراح یا کارفرما این شیارها بر روی بدنه‌ی دریچه بازدید فنکویل طراحی و اجرا می‌شود. دربِ دریچه بازدید فنکویل گل سقفی نیز به دوصورتِ وزنه ای و لولایی تولید و عرضه می گردد.سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید فنکویل به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابلِ پوشش است. دریچه بازدید فنکویل را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد.

انواع دریچه فن کویل قفل دار

دریچه بازدید چیست؟ از انواع تا کاربرد از فاضلاب تا کف! دریچه بازدید تاسیسات به دریچه هایی گفته میشود که در ساختمان در محل های مورد نظر نصب میشود تا برای بازدید دستگاه ها یا سرویس های دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. حالت چفت خودکار دریچه بازدید پلاستیکی این امکان را می دهد تا نیازی به قفل یا هر نوع وسیله ی اضافه برای تثبیت درب بر روی فریم دریچه بازدید پلاستیکی نباشد. برای ایجاد و امکان راهی برای دسترسی به سیستم‌های تاسیساتی از دربی به نام دریچه بازرسی یا بازدید استفاده می‌شود. درواقع دریچه بازدید دربی است که عمدتاً برای بازدید تأسیساتی از قبیل فلکه های آب، شیرآلات و فیوز های توکار برق به کار می‌رود. این دریچه‌ها با قرارگیری در محل‌های نصب شیرآلات و نیز بخش‌هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم‌های انتقال و تأسیسات در زمان­های تعمیر، سرویس و یا بازدید می‌شوند.

وجود کدرنگ های مختلف و زیبا باعث تناسب حداکثریِ نمای دریچه بازدید با نمای محیط می‌شود. پس از انجام عملیات رنگ و خروج دریچه بازدید از کوره رنگ برای حفاظت دریچه بازدید در زمان انتقال دریچه بازدید به محل نصب از پوشش های مشمعیی به صورت ضربه گیر استفاده می‌گردد. پس از این مرحله باید نسبت به تدوین ساختار درب دریچه بازدید خطی لولایی اقدام نمود.

گروه صنعتی فرتاک ، دمپر ، کلاهک ، دریچه

دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان به دوصورتِ وزنه ای و لولایی طراحی و تولید کرد. سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده میشود. دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل(پیچ مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه بازدید به شکل متنوع و با نام‌های دریچه دسترسی، دریچه فن کویل، دریچه تاسیسات و دریچه داکت اسپلیت در بازار مصرف در اختیار سازندگان ساختمانی قرار دارد.

معرفی محصول دریچه بازدید

برای این موارد نیز راه حل وجود دارد لذا می توانید از شورای شهر یا روستا برای این مورد سند های شورایی دریافت نمایید. با توجه به نوع سندی که دریافت می نمایید، می توانید درملکخود ساخت و ساز و سایر فعالیت ها را انجام دهید. لازم به ذکر می‌باشد این دریچه به صورت سفارشی و متناسب با فضای محیط قابل رنگ آمیزی است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات لازم جهت خرید یا استعلام قیمت انواع دریچه بازدید تا انتهای این مقاله با سایت تهویه نظری همراه باشید. با استفاده از فروشگاه اینترنتی تهویه سان امکان خرید انواع دریچه بازدید تاسیسات با بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا را خواهید داشت. این نوع از دریچه بازدید داکت با توجه به متریال پی وی سی از هرگونه فرسایش ناشی از رطوبت در امان بوده و وزن پایین‌تری به نسبت سایر آلیاژهای فلزی دارد. بهترین گزینه دریچه بازدید برای سیستم داکت اسپلیت در مناطق مرطوب کشور نظیر شمال و جنوب ایران دریچه داکت اسپلیت PVC است. همچنین برخی از معماران جهت کاهش محل تجمع حشرات در کنار تنوع رنگی بالا از این نوع دریچه بهره خواهند برد. به طور معمول دریچه بازدید زیر فن کویل از دو بخش اصلی تشکیل می شوند که عبارتند از قاب و فریم.

ابعاد درب دریچه بازدید متناسب با ابعاد داخلی قاب دریچه بازدید ساخته و پس از آماده سازی ، مجهز به قفل یا لولا می شود . از پروفیلی برای ساخت فریم استفاده میشود که مثل سه پری به داخل فریم لبه داشته باشد تا نشیمن گاهی برای درب دریچه بازدید ایجاد شود . یکی از نکات بسیار مهم در نصب و ساخت دریچه بازدید ، اندازه گیری صحیح حفره ی محل نصب دریچه بازدید می باشد . بنابراین اولین موضوع گونیا بودن فریم یا قاب محل اجرای دریچه بازدید است .

  • دریچه بازدید با کاربردهای گسترده ای که دارد؛ یکی از اجزای مهم و کلیدی سیستم تهویه هوای مطبوع به شمار می رود.
  • کانال کشی پلی اورتان یا کانال داکت اسپلیت پیش عایق در سال‌های اخیر توانسته با رفع برخی از ایرادات کانال کشی گالوانیزه جای آن را در سیستم کانال کشی بگیرد.
  • دریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین مهمترین ویژگی این محصول در مقایسه با سایر دریچه های بازدید قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بودن دریچه بازدید پلاستیکی میباشد.
  • این مرحله را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود .
  • مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان دریچه بازدید عزیز می باشد.