خرید دیزل ژنراتور

برخی از مهمترین دلایل ایجاد محبوبیت در مولدهای گاز طبیعی عبارتند از: ارزان بودن گاز در مقایسه با سایر سوختهای غیر تجدید پذیر ، میزان تمیز بودن آن – یکی از تمیزترین سوختهای فسیلی است و این باعث کاهش هزینه های خانواده خواهد شد. تنظیمات خروجی توان با افزایش کم خیز منحنی به وسیلهٔ افزایش فشار فنر بر روی یک گاورنر سانتریفوژ ایجاد شده است. دیزل ژنراتورهای پشتیبان با “سیستم های برق اضطراری” شناخته می شوند ، یک سیستم الکتریکی است که به طور خودکار کار می کند. موتورهای دیزلی می توانند از بسیاری مشتقات روغن خام کار کنند. آنها از نظر شارژ باتری تا ظرفیت کامل بسیار کند عمل می کنند. سپس از این انرژی برای شارژ باتری در ژنراتور استفاده می شود و شارژ ذخیره شده در این باتری برای تولید برق استفاده می شود.

به همین دلیل ما با بررسی تمامی موارد و هزینه ها به جرات میتوانیم بگوییم که در ایران و در حال حاضر خرید ژنراتور بهترین گزینه برای پیمانکاران و مدیران کارخانجات معادن و . از آنجا که در شرایط اقتصادی فعلی، تامین منابع مالی برای شرکت ها و کارخانجات سخت تر از گذشته شده، شاید خرید ژنراتور کارکرده و یا دست دوم برای خیلی از کارفرمایان بسیار مناسب تر باشد. در بررسی های ما و بنابر اعلام دیزل پارسیا که یک شرکت وارد کننده ژنراتور از کشورهای اروپایی و استرالیا میباشد این اختلاف قیمت در حدود 50% میباشد که تا حدود زیادی میتواند برای کارآفرینان راهگشا باشد. سر و صدای ناخواسته و صداهای آزار دهنده زیادی ایجاد می کنند. این اصل بعدها قانون فارادی نام گرفت که بر این نکته دلالت میکند که در دو سر هادی که به طور عمودی نسبت به یک میدان مغناطیسی حرکت کند پتانسیل الکتریکی ایجاد میشود.

دیزل ژنراتور چیست

برخی از کاربردهای متداول دیزل ژنراتور پشتیبان در سیستم های ایمنی آسانسورها ، سیستم های حفاظت در برابر آتش ، سیستم روشنایی و تجهیزات پشتیبانی و پزشکی است. در ژنراتور تک فاز، استاتور از تعدادی سیم پیچ سری تشکیل شده که ولتاژ خروجی تولیدی در همه سیم پیچ های استاتور برابر و هم فازند. این ژنراتور برای تولید انرژی الکتریکی از ترکیبی از موتور دیزل و ژنراتور الکتریکی بهره می برد . این ژنراتورها همچنین بسیار کارآمد بوده و از نظر تولید نیرو دارای تراکم انرژی بالاتری هستند . در نظر گرفتن لرزه گيرهای لاستيکی براي مقابله از لرزه های موتور و ژنراتور، اندازه گيري مصرف سوخت ديزل ژنراتور براي تعبييه مخزن سوخت لازم بر روي شاسی، استفاده از رنگ با استانداردهاي ضد اسيدی و ضد زنگ زدگي و ضد احتراق و سايش، استفاده از بهترين لوازم جوشکاری در ساخت شاسی در نظر گرفته شود.

آنچه بـه شکل کلی چگونگی کوپله دیزل ژنراتور را متشخص مـی کند در آغاز توجه اسمبل دیزل و ژنراتور و بعد وسیله های جانبی مصرفی بـه کار رفته در کوپله و تابلو کنترلر دیزل ژنراتور است. اکثر موتورهای احتراق فشرده سازی دیزلی اساساً به گونه ای طراحی شده اند که به بهترین وجه با سوخت دیزلی کار میکنند . در حال حاضر از بهترین تولید کنندگان در صنعت ژنراتور میتوانیم به کاترپیلار و کامینز آمریکا و شرکت های اروپایی و آلمانی همانند پرکینز ، ولوو دویتس و ام تی یو نام ببریم. برخی از مشخصات اصلی ژنراتورهای اینورتر شامل استفاده از آهن ربا های پیشرفته و مدارهای الکترونیکی پیشرفته است. ماندگاری آنها به اندازه دیزل ژنراتورهای دیگر نیست .

اما درعمل اینگونه نیست و اکثر خریداران ژنراتور دیزلی به این اشتباه دچار می شوند. از آنجا که اکثر لوازم خانگی در زمان امروز از جریان متناوب استفاده می کنند ، با این روش می توانند برق متناوب را تامین نمایند . در زمان خرید ژنراتور سیار، خواهید دید که در اکثر آنها همچون خودرو، برای استارت از باطری سربی استفاده شده است. برخی از ویژگی های اصلی ژنراتورهای پشتیبان عبارتند از: عملکرد خودکار ، حفاظت دائمی از انرژی و استفاده از موتور احتراق داخلی. دیزل ژنراتور پشتیبان دارای دو جزاصلی هستند که عبارتند از: ژنراتور پشتیبان و سوئیچ انتقال خودکار. به این روش شبکههای ملی بریتانیا با توان ۲ گیگاوات از نیروگاهی که بالاتر است و به همان سرعت دو دقیقه در برخی موارد به صورت موازی عمل میکند، تماس میگیرد. تابلوی تمام اتوماتیک چیست و آیا برای استفاده از دیزل ژنراتور نیاز است یا خیر؟

لیستی از آیتم هایی که نیاز به ژنراتور گازوئیلی و برق تولیدی از مولد برق دارند تهیه نمایید. دیزل ژنراتور ها ابعاد مختلفی دارند که این ابعاد توسط توان ظاهری آن ها مشخص می شود. این نوع ژنراتور عملکرد دینامیکی دارد و بسیار مناسب و قابل اعتماد در عمل میباشد.این نوع ژنراتور تامین برق را برای هدف روشنایی در خانه و روشن نگه داشتن دستگاه های الکتریکی انجام میدهد و مورد استفاده در شهر ها و یا روستاها وکارهای خدماتی و ساخت و ساز است. رابط کاربر و دستگاه مولد برق به وسیله قطعه ای به نام برد کنترل انجام میشود. یک دستگاه ژنراتور برق از بیش از 10 قطعه مختلف تشکیل شده است که معمولا هر کدام از آنها در یک شرکت تولید و به بازار عرضه میشود. هر یک از قطعات که دچار مشکل باشد باید تعویض گردد، ایده آل است که قطعه معیوب با قطعه توصیه شده توسط سازنده تعویض صورت گیرد.

کاربرد دیزل ژنراتور

با وجود تمام این مزایا استفاده از آنها برای بخش خصوصی در ایران مشکلات زیادی را به همراه دارد. از ژنراتورها همیشه به عنوان ابزار برقی بزرگ و حجیم یاد می شود. دلیل اصلی مشترک و محبوبیت آنها این است که انرژی بنزین همیشه به راحتی در دسترس است . در مقایسه با ژنراتورهای معمولی ، ژنراتورهای اینورتر مزایای بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهند.درمعرفی انواع دیزل ژنراتور ، آنها فوق العاده ساکت هستند و همچنین 20 درصد مصرف سوخت کمتری دارند و نوعی برق تولید می کنند که استفاده از آن برای وسایل و تجهیزات حساس الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند و لپ تاپ ایمن است. این ژنراتورها ممکن است با گازوئیل یا گاز کار کنند و مخزن خارجی بزرگی دارند که حداقل 48 ساعت قبل از نیاز به سوخت گیری آن را می توان تامین ساخت .

چه نکاتی مهم است و عدم رعایت موارد فنی چه مشکلاتی را میتواند برای ما ایجاد کند؟ در چنین حالتی با وجود اینکه به محض ایجاد خستگی، عمر قطعات تمام خواهد شد اما به نسبت ژنراتورهای گازی که هزینه اولیه بسیار بیشتری به همراه دارند. گاز طبیعی منبعی است که به راحتی در دسترس است سوخت این ژنراتورها به سختی تمام می شود ، زیرا خطوط گاز طبیعی اگر به محل نصب ژنراتور برسد این ژنراتور همیشه سوخت خواهد داشت . و با توجه به محبوبیت و کارایی این کنترل پنل در بازار، متاسفانه نمونه های غیر اصل و فیک (چینی) آن در بازار به فراوانی یافت میشود.در حالی که نوع اورجینال برد دیپسی ساخت انگلستان بوده و در هنگام خرید باید به اصالت آن نیز توجه کنید. بی صدا یا با صدا؟ • استفاده از نوار دور درب جهت جلوگیری از خروج صدا و ورود آب و گردو غبار .

قیمت دیزل ژنراتور

موارد استفاده از این ژنراتور در منزل ، کمپینگ و موارد دیگر می باشد .ولی نیازمند به تعمیر و نگهداری زیاد و تقریباً منظم است . این ژنراتورها فقط در عرض چند ثانیه توانایی تشخیص اتلاف برق را دارند و تقریباً بلافاصله پاسخ می دهند و این باعث جلو گیری از اتلاف انرژی می شود . شارژ کامل برای این ژنراتورها تقریباً هشت ساعت نور مستقیم خورشید دیزل ژنراتور می باشد . این ژنراتورها با توجه به چگونگی استفاده از انرژی تابش خورشید برای تأمین انرژی بسیار جالب هستند. ژنراتورهای خورشیدی در درجه اول با استفاده از صفحات خورشیدی برای جذب انرژی از خورشید استفاده می کنند . قیمت ان از نمونه گازی پایین تر است.

این ژنراتورها نهتنها خودشان معیوب میشوند بلکه به لوازم خانگی متصلشده هم آسیب میرسانند. دیزل ژنراتور خانگی به دلیل دوام ، سطح هزینه تعمیر و نگهداری پایین و طول عمر فوق العاده مشهور هستند. این مجموعه با استفاده از متخصصان و دانش روز ، محصولات با کیفیتی را از کارخانه های مشهور و مشهور جهان گردآوری کرده است تا تولید و ارتباطات را با مجموعه ای کامل و با کیفیت از ابزار صنعتی حرفه ای مطابق با استانداردهای ملی مدیریت کند. با باز شدن شیر ورودی، پیستون از مرکز جابهجا شده و هوار به سیلندر کشیده میشود. البته چنانکه تامین برق به روش موقت مورد نیاز باشد و در کوتاه مدت امکان تامین هزینه ها برای تهیه ژنراتور نباشد، میتوانیم از اجاره ژنراتور و در صورت تامین بودجه و عدم مشکل در هزینه ها با خرید ژنراتور میتوانیم به مشکلات ناشی از قطعی برق برای پروژها پایان دهیم. بدون شک، تهیه دستگاه ژنراتور برق از این شرکت ها که نمونه کم کارکرد و استوک آنها در شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور و ژنراتور گازی همانند صنایع دیزلی و نیروگاهی پارسیا موجود میباشد یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای شما است که در کنار صرفه جویی در هزینه ها آسودگی خیال در خرید و بهره برداری از مولد را در دراز مدت مهیا میکند.

این ژنراتورها نمی توانند با حداکثر توان کار کنند.

با وجود انواع دیزل ژنراتورها در بازار شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید . تركيب بيش از 50 % ضد يخ با آب، موجب كاهش تأثير خنك سازى و بالا رفتن دماى موتور ديزل ژنراتور مى گردد. استهلاک و نگهداری آنها از نوع دیزلی به مراتب کمتر است. در ادامه توضیحاتی در خصوص اجزای اصلی ژنراتور ارائه شده است. از این دستگاه برای تولید برق در پروژه های بزرگتر استفاده می شود. دیزل ژنراتور خانگی که از طریق سوخت دیزل کار می کند ، یکی از کم خطر ترین منابع سوخت است. این ژنراتورها نمی توانند با حداکثر توان کار کنند. از ویژگی های بسیار خوب ژنراتورهای اینورتر این است که دور موتور آنها با توجه به میزان نیرو که باید استفاده شود ، خود را تنظیم می کند.

از چه برندی ژنراتور بخریم؟ در حال حاضر موتور برق دیزلی کوپ از لحاظ کیفیت و کارایی یکی از بهترین ژنراتورهای دیزلی موجود در بازار ایران می باشد. شرکت کاترپیلار در زمینه طراحی و ساخت ژنراتورهای دیزلی جزء بزرگترین شرکتها بوده که محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار ارائه میدهد. یکی دیگر از ویژگیهای موتور دیزل قابلیت خود روغنکاری آنها به دلیل وجود روغن در گازوئیل است. یکی از دو عنصر اصلی در این بین موتور است که وظیفه آن تبدیل انرژی فسیلی (دیزل یا گاز) به نیروی مکانیکی دورانی است و مکمل موتور که با روش کوپله به آن وصل میشود، ژنراتور یا Alternator که در واقع یک دینام بسیار بزرگ است وظیفه تبدیل نیروی مکانیکی را به جریان الکتریسته را دارد. خرید ژنراتور دست دوم با گارانتی شش ماهه و یا ساعات کارکرد مشخص و همچنین امکان تهیه و پشتیبانی از قطعات ژنراتور و موارد مصرفی همانند فیلتر و روغن و .

انواع دیزل ژنراتور

سیستم سوخت درواقع از یک مخزن سوختی که توسط یک لوله به موتور وصل میشود، تشکیل شده است. قاب پایه یا مخزن پایه وزن موتور دیزل و دینام را نگه می دارد. بیشترین رنج مصرف دیزل ژنراتور از 50 الی 1000 کیلو ولت آمپر می باشد . از چه برندی ژنراتور بخریم؟ سوال 7 : در هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم به چه نکاتی از لحاط موتوری ، ژنراتوری ، تابلو کنترل و شاسی دقت نماییم؟ اما برای خرید این دستگاها چه اطلاعاتی باید داشته باشیم؟ سوخت گازوئیل و گاز، هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. به طور خاص ، یک موتور احتراق فشاری است. برای اطمینان از اینکه مشتریان ما می توانند راه حل های برق قابل اعتمادی را پیدا کنند که متناسب با نیازهای خاص آنها باشد، ما ژنراتورهای کامینز را در طیف گسترده ای از اندازه ها و پیکربندی ها ارائه می دهیم، خواه یک محصول ساده در دسترس باشد یا یک راه حل برق کاملاً سفارشی.

توان خروجی: ژنراتورهای دیزلی نسبت به انواع دیگر ژنراتورها می توانند توان بیشتری را تحمل کنند و مدت زمان بیشتری کار کنند. هرقدر مخزن سوخت بزرگ تر باشد، موتور برق مدت زمان بیشتری در بین دو سوخت گیری کار می کند. وظیفه یک رادیاتور سرد کردن موتور در هنگام کار کردن آن می باشد. ما در شرکت صنایع محرکه دوار خاورمیانه ، اقدام به طراحی ، ساخت و تولید ژنراتور برق گاز سوز با حذف همه ی شرایط ذکر شده کرده ایم که در طی قطعی برق به راحتی پاسخگوی مصرف کنندگان باشد. اگر شرایط در محیط کارگاهی باشد یا ساختگاه برای ژنراتور وجود داشته باشد که آن را در برابر باران و ریزگرد ها محافظت کند.

از آنجا که سوخت دیزل در مقایسه با بنزین بسیار خنک تر می سوزد ، گرما و فشار بیش از حد موتور را بسیار کاهش می دهد. با این حال ، با اختراع ژنراتورهای اینورتر ، این عقیده تغییر کرد این مدل ژنراتورها از موتوری استفاده می کنند که به یک دینام متصل است و در نتیجه آن ، برق متناوب (جریان متناوب) تولید می کند. دیزل ژنراتورها دی اکسید کربن (CO2) ، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق تولید می کنند. ماشین ویمشاست (Wimshurst) و مولدهای ون دی گراف (Van de Graaff) مثالهایی از این مولدها هستند که هنوز مورد استفاده قرار میگیرند. اینکه این دستگاهها دارای چه ساختاری هستند و از چه قطعاتی تشکیل شده اند و در هنگام تهیه این مولد های برق به چه نکاتی باید توجه کنیم، از موارد مورد بحث این مقاله به شمار میرود.