بهترین چرخ خردکن

یک دکمه بر روی خردکن تعبیه شده که با فشار دادن آن موتور دستگاه فعال می‌شود. تکه‌های گوشت غیریخ‌زده، سبزیجات، مغز آجیل و … از جمله مواد غذایی است که می‌توانید با استفاده از خردکن فوما ریز و آماده کنید. برای ایمنی بیشتر در صورتی که موتور به خوبی در جای خود قرار نگیرد تیغه نمی‌چرخد. خردکن برقی یک دستگاه عالی برای آماده سازی غذا در مدت زمان کوتاه است. آنها مقدار کمی از فضای پیشخوان را اشغال می‌کنند و به یک پریز برق احتیاج دارند. این محصولات کوچک هستند و یک تیغه تیز برای خرد کردن مواد غذایی دارند.

به تعبیری می‌توان گفت خردکن عصای دست خانم‌ها در آشپزخانه است. دستگاه‌های خردکن برقی انواع مواد غذایی مانند پیاز، گوجه، برخی سبزیجات، خشکبار و ادویه‌جات را به‌خوبی خرد می‌کنند. این وسیله بسیار کاربردی است و با قاطعیت می‌توان گفت از خرید آن پشیمان نخواهید شد. خرد کن برقی چی بخرم؟ امروزه بسیاری از سرآشپزها زمان زیادی را برای خرد کردن مواد اولیه صرف نمی کنند و سعی می کنند با استفاده از دستگاه خردکن سرعت پخت خود را افزایش دهند. راهنمای خرید خردکن برقی و معرفی پرفروش ترین و بهترین خردکن برقی موجود در بازار و راه های خرید اینترنتی بهترین خردکن برقی میپردازیم. خرد کن برقی همیلتون دارای پایه‌های ضد لرزش می‌باشد که در حین کار، از لرزش آن جلوگیری می‌کند.

این خردکن برقی دارای قدرت موتور 500 وات بوده و از 4 تیغه با جنس استیل بهره می‌برد. گفتنی است این محصول جزو پرفروش‌ترین و بهترین خردکن ارزان قیمت بازار به حساب می‌آید. یکی دیگر از مسائلی که هنگام خرید بهترین خردکن برقی بایستی به آن توجه کرد، جداسازی لوازم جانبی دستگاه از یکدیگر و امکان شست و شوی آن‌هاست. برخی خردکن‌ها قابلیت جداسازی نداشته و به مرور زمان بدنه داخلی و خارجی آن، کدر و بدبو خواهد شد. همچنین از آنجایی که این دستگاه با وسایل خوراکی سرو کار دارد بهتر است قابلیت شست و شو با مواد ضدعفونی کننده را داشته باشد.

بهترین چرخ خردکن

جنس ظرف خردکن از پلاستیک بوده و نحوه عملکرد با دکمه فشاری است. قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را داشته و ظرفیت خردکن آن 0.8 است. توان موتور این خردکن 400 وات بوده و جنس پایه آن از پلاستیک است. بهترین خردکن برقی یک دستگاه مفید است که کار با آن ساده است، دارای سه تنظیم‌ قدرت مجزا و یک خشک کن با امنیت بالا با قفل ایمنی است که می‌تواند انواع غذا‌ها را خرد کند.

  • یکی از ویژگی‌های خوب این خردکن وجود قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی است.
  • خردکن برقی معمولا 1 تا 6 لیوان مواد غذایی را در خود جای می‌دهد.
  • در پاسخ به سوال خردکن برقی چه مارکی خوبه قطعا باید برند فوما را مد نظر خود قرار دهیم .
خردکن ها نه‌تنها چالش‌برانگیز هستند، بلکه فرآیند پخت‌و‌پز را نیز تسریع می‌کنند. خردکن‌ها مزایای زیادی نسبت به غذاساز‌ها دارند، از جمله جمع‌و‌جور بودن و تمیز کردن ساده. خرد کردن چیز‌هایی مانند پیاز با این سبد بسیار مبتکرانه خیلی ساده است. پیاز در قسمت این سبد نگهداری می‌شود در حالی که تیغه قوی دستگاه شروع به خرد کردن آن می‌کند. در نهایت، تکه‌های پیاز خرد شده و آماده برای استفاده از طریق دهانه‌های سبد در قسمت پایینی محفظه خردکن قرار می‌گیرند.

خردکن برقی کاخلر مدل KH-154-B

خرد نمودن پیاز، سیب‌زمینی، کدو، کرفس، گوشت، ‌‌‌‌‌مرغ، یخ، نخود، پودر کردن ادویه‌جات و … از دیگر موارد مصرف دستگاه‌های خردکن هست. برای جلوگیری از لغزش در هنگام کار با دستگاه یک رینگ لاستیکی ضد لغزش زیر ظرف اصلی قرار داده شده است. بجز موتور دستگاه، بقیه اجزای آن در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است. برندهای معتبری همچون فیلیپس، مولینکس، بوش و پارس خزر به تولید خردکن می‌پردازند که در این مطلب پرفروش های هر برند معرفی شده ست. اما به یاد داشته باشید که قدرت دستگاه به تنهایی نشان دهنده، کیفیت نیست و شما باید موارد دیگری را هم در خرید خردکن های برقی و دستی در نظر بهترین خردکن برقی داشته باشید. همواره طراحی لوازم آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

خردکن تفال مدل DPA130

به یاد داشته باشید که همه انواع خردکن‌ها از قدرت یکسانی برخوردار نیستند. قیمت انواع خرد کن برقی معمولا از ۳۰۰ هزار تومان به بالا میباشد. آنچه منجر به افزایش قیمت محصول میشود شامل مواردی چون کشور سازنده و قابلیت های آن میباشد. محصولاتی چون پارس خزر با توجه به این که تولید ایران هستند قیمت مناسبی دارند و با هر بودجه ای میتوانید اقدام به خرید بهترین خرد کن برقی از این برند کنید. بهترین خرد کن پارس خزر مدل GR-123P دستگاهی کوچک اما پرکاربرد برای آشپزها است. از قدیم‌الایام این‌گونه دستگاه‌ها به نام یک دو سه شناخته می‌شدند و دستگاه خردکن پارس خزر مدل GR-123P این سابقه را در نام مدل خود دارد و فقط با سه بار فشار دادن دستگاه (به‌صورت دکمه‌ای) غذای درشت را آسیاب می‌کند.

انواع بهترین مدل خردکن برقی بوش