بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای نوستالوژیک و زیبا

سپس برروی این ورق ها که از قبل برش خورده است، روکش PVC کشیده شده و در دستگاه وکیوم قرار میگیرد و روکش برروی ورق وکیوم می شود. در این راستا هم ابتدا می بایست معمار مجرب و ماهر خود را در جریان امر قرار داده و سپس با مشاوره با موسسات متخصصِ متولی در امر به اجرای این پروژه مهم پرداخت. استفاده از کاغذ دیواری از موارد مقرون به صرفه در طراحی است، اگر که در انتخاب آن دقت کنید. یکی از مراحل بسیار مهم در طراحی دکوراسیون رستوران طراحی سقف رستوران است؛ به نحوی که فضایی که از این مهم بوجود می آید نقش بسزایی در ایجاد شخصیت و معرفی آن به مشتریان دارد و فضایی که ایجاد میکند میتواند در جلب مشتری سودمند باشد. یکی از مباحث مهم در امر رستوران داری و سالن های غذاخوری بی شک نظافت محل است و پیرو آن میبایست در همان ابتدای بحث طراحی سالن رستوران فضایی را برای آن در نظر گرفت.

دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

خارج شود و این حس به مراجعین و مشتریان منتقل گردد که در این محل فقط به کیفیت غذا(که البته رکنی از ارکان مهم است) توجه نشده و برای آرامش بصری مشتری نیز ارزشی ویژه و والا قائل هستند. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران بهتر است درب رستوران از شیشه های یکسره یا سکوریت باشد و دلیلش نمایش فضای داخل رستوران و باز بودن محیط دید برای مشتری ست. نورپردازی در این فضا نباید تند و زیاد باشد چراکه آرمش را سلب می کند و فضای آرام برای به آرامش رسیدن را برهم می زند . در اینجا نیز میتوان این نکته را در دکوراسیون داخلی رستوران مهم دانست که معمولا در روز تامین منابع نور طبیعی و استفاده از نور طبیعی در طراحی رستوران بسیار ضروری می نماید؛ اما از آنجا که ممکن است محلی که رستوران در آن واقع شده از چنین موهبتی بی بهره باشد، در اینجا می طلبد که از انواع لامپ های مختلف و متنوع استفاده نمود.

طراحی داخلی رستوران لوکس

هر چند نورپردازی رستوران با استفاده از چراغ ها و لامپ های دکوراتیو مخصوص صورت می گیرد اما همان لامپ های معمولی کم مصرف در آن ها استفاده می شود. نورپردازی رستوران معمولا بسته به سبک رستوران و حتی نوع متریال استفاده شده در طراحی رستوران انتخاب می شود. باید مطمئن شوید که هر عنصر طراحی با دقت و ظرافت نصب شده است و با مفهوم و تم کلی کافه رستوران شما هماهنگ است. یکی از مواردی که معمولا در طراحی داخلی رستوران سنتی در نظر گرفته نمی شود، توجه کردن به جزئیاتی است که ظاهرا با فضا و دکوراسیون داخلی رستوران نامرتبط هستند؛ اما در حقیقت می توان گفت که حسن ختام کار دکوراسیون شما را شامل می شوند. یکی از مهمترین اصول طراحی رستوران، تقسیمبندی مناسب فضای داخلی این مکانها است. اما مطلب فوق منوط براین است که نورهای مورد استفاده، متناسب با همه اجزا دکوراسیون داخلی رستوران و نوع عملکرد و در عین حال متریال مورد استفاده در طراحی رستوران باشد.

رنگ دیوارهای رستوران از نکات مهم و کلیدی در دکوراسیون داخلی رستوران است. البته استفاده از رنگ های روشن نیز باعث خواهد شد فضای رستوران بزرگتر به نظر بیاید. در این مقاله به طراحی دکوراسیون داخلی رستوران (فضایی برای صرف غذا و آرامش مراجعین) می پردازیم و مطالبی را از نظر میگذرانیم که می تواند در این راستا به یاری کسانی که در فکر طراحی یک رستوران و یا بازسازی رستوران خود و یا تحهیز و طراحی دکوراسیون آن هستند، بیاید.

در کنار آن امروزه رستوران ها محلی برای برگزاری مراسمات ختم و جشن و تولد و سالگردهای مختلف می باشد؛ در راستای این دگرگونی ماهیت، میطلبد که طراحان و سازندگان رستوران برای طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران نکاتی را مدنظر قرار دهند و محیط رستوران را جهت استفاده در این موارد آماده و مهیا نمایند. معمولا در دکور رستوران کوچک به سبک سنتی، سنگ و چوب طبیعی مهمترین مصالحی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند و در برخی موارد نیز برای کاهش هزینه ها از مصالحی با طرح چوب به جای خود چوب استفاده می شود که زیبایی خاصی دارند. میز گرد و همچنین میز شش ضلعی با قطر ۹۰ الی ۱۲۰ سانتی متر میتواند بهترین انتخاب برای ۴ نفر باشد.

طراحی داخلی رستوران ایرانی

بهدلیل قرارگیری این رستوران در موقعیتی عالی و کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب میتواند گفت که SUP یکی از بهترین رستوران های شمال تهران است. یکی از راه های اطمینان به واحد صنفی مورد نظر همین است که بشود از لوازم قیمتی و خاص مشتریان در کنار البسه و پوشاک آنها مراقبت نمود و در این مبحث خوب است که کمدهایی مجزا به همراه قفل و کلید برای هر فرد تدارک دید و در نقطه ای مجزا از رستوران به همراه یک یا چند تحویل گیرنده قرار داد. میبایست دیوارها را به عایق صوتی مجهز کرد و از درهای استودیویی استفاده نمود تا حین اجرای برنامه برای دیگر قسمت ها و مراجعین آن نیز مزاحمتی بوجود نیاید.

این رنگ به شدت اشتها را تحریک مینماید و باعث میشود غذاهای بیشتری سفارش دهید. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از محل پذیرش و صندوق که چشم رستوران شما تلقی می شود، تا ورودی تمیز و صیقل داده شده و حتی افراد مودب و متشخصی که در این موقعیت مستقر هستند همه و همه در جلب و جذب مشتری و مراجعه بیشتر به رستوران شما موثر هستند؛ بنابراین طراحی فضایی که شما به این مهم اختصاص می دهید بسیار مهم بوده و خود از نکات کلیدی در امر جلب مشتری ست. این در حالی است که شما ممکن است با خرید لوازم اضافه هزینه ها را افزایش دهید و نتیجه ی مطلوبی نیز کسب نکنید. دیوار ها نیز میتواند در مدل ها و رنگها با مصالح گوناگون طراحی و اجرا شود ، مثلا به صورت گچی ، چوبی ، سنگی یا سرامیکی با بافت ها و رنگ های متفاوت و زیبا .میتوان با استفاده از پیاده کردن طرح های هندسی در بدنه دیوار ها با متریال چوب یک دیوار هنری متفاوت خلق کرد ، گاهی هم یک دیوار ساده ی گچی با رنگ های ملیح و همگون با فضای کل کافه میتواند کافه رستوان شما را شیک تر جلوه دهد .

طراحی داخلی رستوران چوجی

هنگام بازدید از جنگل می توان از طبیعت بکر و زیبا و آب و هوای مطبوع آن لذت برد و به پیاده روی و برگزاری پیک نیک در نزدیکی چشمه های آن پرداخت. از جمله دلایل برگزیدن این هتل را می توان در اتاقها و سوئیتهای زیبا با ویویی از شاخ طلایی و ویوی شهر در منطقه تاریخی پرا، داشتن امکاناتی مانند اسپا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی کاملا مجهز، نزدیکی به مراکز خریدی مانند جواهر و زورلو سنتر، نزدیکی به خیابان های پر جنب و جوش استقلال و میدان تکسیم دانست؛ علاوه بر این در هتل می توان غذاهای ترکی را در رستوران آگاتا (به نام نویسنده مشهور) به همراه اجرای موسیقی زنده پیانو تست کرد یا در شیرینیپزی کلاسیک فرانسوی آن کیک های ترکی و فرانسوی و شکلاتهای خانگی را امتحان کرد. هم داشت. بسیار تمیز و در واقع نمی شد از موردی ایراد گرفت.بعد از این که وسایل را در اتاق گذاشتیم به رستوران مک دونالد رفتیم که در 50 قدمی هتل بود و باقی روز را استراحت کردیم.

انواع طراحی داخلی رستوران

استفاده از میز و صندلیهای چوبی فضای گرمی را در کافی شاپ شما ایجاد میکند. شما می توانید با طراحی داخلی حرفه ای ، زیبا و اصولی جایگاه بصری رستوان یا فست فود خود را بالا برده و لحظاتی خاص را برای مشتریان خود رقم زده و بازدهی کاری خود را بالا ببیرید.اگرچه امروزه برخی رستوران ها و فست فودها شبیه هم طراحی شده اند اما کار های قوی زیادب وجود دارد و میتوانید جای کپی برداری طرحی خاص متناسب با محیط و بودجه خود ایجاد کنید و تا مدت ها خیالتان راحت باشد.

طراحی داخلی کافه رستوران

معمولا در رستوران های شیک و گران قیمت بدون در نظر گرفتن منابع نور طبیعی جهت القا حس منحصر به فرد طراحی و فضایی دنج از نورهای ملایم استفاده میکنند تا فضایی آرام و دانشین مناسب با نوع فهرستِ غذا برای مشتری ایجاد شود و مشتری مدت زمان بیشتری در آرامش ناشی از محیط در این رستوران سپری کند. اغلب مشتریان ممکن است از آشنایان خود, راجع به رستورانی چیزی بشنوند, یا تبلیغ آنرا بخوانند, دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی یا قسمتها و طراحیهای بیاد ماندنی را به خاطر بسپارند تمامی این اطلاعات موجب میشود که مشتری به رفتن یا نرفتن به آن رستوران برای اولین بار تصمیم بگیرد.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن ایرانی

موضوع طراحی و دکور رستوران کوچک به دلیل افزایش تعداد این رستوران ها در این روزها بسیار جلب توجه می کند و برای طراحی رستوران هایی که فضای کمی دارند باید با کارشناسان و طراحان داخلی حرفه ای مشورت کرد. این روند بهشما کمک میکند که بهسادگی و هدف خود برسید استفاده از متریالهای بالا در کنار یک رنگ تعیینکننده بهشما کمک میکند که حس گرسنگی را درمشتریان تحریک کنید. تمامی مطالب بیان شده در خصوص طراحی داخلی رستوران سنتی برای آن هستند که بتوانید یک فضای دلنشین، آرام و در عین حال راحتی را برای مشتریان خودتان فراهم کنید تا آن ها بتوانند در بهترین شرایط به صرف ناهار و یا شام خود بپردازند.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

یا بزرگ باندیشید و یک فضای بزرگ برای بار خود درست در وسط رستوران خود مانند (بار لالا) در رستوران لنا تورنتو ایجاد کنید. ایجاد یک سالن سرو به فضایی نیاز دارد تا بتوان قدرت گردش آزاد را برای حاضرین ایجاد کرد و در این راستا به ابعادی از ۱.۴ تا ۱.۷ مترمربع رسید و آن را به هر شخص تخصیص داد. و در چیدمان آن نیز دقت کرد تا اسباب مزاحمت برای حاضرین را فراهم نکند. نکات در خور اهمیت برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران میتواند بسیار زیاد و گسترده باشند اما به ذکر سرفصل هایی میپزدازیم که نسبت به دیگر فصول و نکات در الویت هستند و میتوانند شما را در رسیدن به هدف نهایی خود که همانا طراحی و ساخت و یا بازسازیِ رستوران به نحو احسن است، کمک کند. این گونه این نام بر ذهن مخاطب باقی می ماند و در هر جایی کلمه یا لوگویی مشابه با شما را ببیند یاد فست فود شما می افتد.

طراحی داخلی هتل و رستوران

جهت مشاهده نمونه کار ها در واتساپ و تلگرام موجود در سایت پیام بگذارید و یا به بخش پروژه ها در سایت مراجعه کنید . در پروسه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران میبایست به بخش پخت و پز توجه ویژه نماییم. استفاده از آب چکان های خوب و جادار نیز در این بخش بسیار مفید و مهم است و خوب است که در دسترس آن را قرار داد. طراحی داخلی رستوران کاپیتان یک پروژه طراحی داخلی است که سعی دارد پوسته موجود در یک نمایندگی فروش اتومبیل را به یک یک رستوران دنج، استقبال کننده و مهمان نوازی در منطقه ی پاسداران تهران تبدیل کند. میطلبد که در قسمت ظرفشویی هم از سینک های جادار و عمیق استفاده شود و هم به تعدد لگن های آن توجه داشت. میتوان در مبحث نورپردازی سقف نیز به این نکته توجه داشت که هالوژن ها و نورپردازی های قوی بسیار ثمربخش هستند و این از نکات قابل توجه میباشد.

حتما شما هم دوست دارید در فضایی زیبا غذای خود را میل کنید. گیاهان یک راه عالی برای به روز رسانی فضای رستوران شما هستند. حتما یونیفرم مخصوص و تمیزی را برای کارکنان انتخاب کنید. چیزی که این دکوراسیون را منحصر بفرد می کند، لوازمی است که 100% از مواد بازیافتی ساخته شده است. رستوران اصیل که پایینتر از پارک قیطریه واقع شده یکی از بهترین رستوران های شمال تهران است و نام آن نیز بسیار هوشمندانه انتخاب شده چون محیط آن بسیار زیبا و مجلل و البته اصیل است.

یکی از نکات مهم در مسیر طراحی دکوراسیون رستوران، قرارگیری یک تابلوی مناسب یا نقطه ثقل بصری شاخص برای رستوران است. از همین حالا برای سفر خود برنامه ریزی کنید. نکات فوق برخی از مهمترین مسائلی هستند که باید در طراحی رستوران خود در نظر بگیرید. فرض کنیم که به یک رستوران بسیار شیک و مهم برای صرف غذا میرویم و در این بین در کنار پالتو، بارانی و یا کتی که بر تن داریم اشیا قیمتی نیز همراه ماست.