بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A12

شیائومی این گوشی را در نسخههای (64 و 128 با 6 گیگابایت رم) و (128 و 256 با 8 گیگابایت رم) عرضه کرده است و با استفاده از کارت حافظه جانبی شما میتوانید حافظه گوشی خود را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا بدین شرح است: پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی XC، حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی با رم 12 و 16 گیگابایت، دوربین چهارگانه 108، 48، 12 و 0.3 مگاپیکسلی، فیلم برداری 3240p با سرعت 30 فریم در ثانیه، دوربین ثانویه دوگانه 40 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تراشه اگزینوس 990 یا GlobalQualcomm SM8250 Snapdragon 865، پردازنده مرکزی هشت هستهای (2 هسته 2.73 گیگاهرتزی Mongoose M5، 2 هسته 2.60 گیگاهرتزی Cortex-A76 و 4 هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55) و باتری لیتیومی 5000 میلی آمپری.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

دوربین ماکرو این گوشی یک سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 دارد و میتواند از سوژههای نزدیک به خوبی عکس برداری کند. این گوشی امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بسیاری از آن ها را تنها روی گوشی های رده بالا می توانید ببینید. سنسوراثرانگشت گوشی شیائومی نوت 8 پرو در قاب پشتی آن و زیر دوربین ها قرار دارد و سرعت باز کردن قفل آن بسیار بالا می باشد. ما در تامین بهترین لوازم زیر در بازار جهانی و وارد کردن آن به کشور و تامین آنها برای مشتریان استادیم. مطمئناً برای پی بردن به عملکرد واقعی پردازنده باید بررسی های تخصصی و عملی بر روی گوشی انجام شود، اما در یک بررسی اجمالی که با تست بنچمارک Antutu 7 انجام شده، ردمی نوت 8 پرو توانسته امتیاز نسبتاً خوبی به دست آورد که در تصویر زیر هم می توانید مشاهده کنید. از سوی دیگر میتوان به شبکه بیسیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هاتاسپات نیز در این گوشی هوشمند شیائومی اشاره کنیم.برای مشاهده سایر گوشی های شیائومی کلیک کنید.

پس با خرید گوشی سامسونگ میتوانید از اینترنت 5G برخوردار باشید. دوربین فوق عریض از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 اسفاده میکند. دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند. همچنین دوربین فوق عریض این دستگاه دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم F/2.2 است. سنسور سوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور چهارم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را تا حدودی راضی نگه دارند.

لوازم جانبی گوشی

نسبت تصویر در این صفحه نمایش 19.5:9 است و به لطف ناچ قطره ای نسبت نمایشگر به بدنه، به عدد 84/9 درصد رسیده است. برای داشتن این گوشی شیائومی نیاز نیست که هزینه ی زیادی کنید. شیائومی برای پایین نگه داشتن قیمت، قید استفاده از فریم فلزی را زده و به جای آن از یک فریم پلاستیکی براق استفاده کرده است. این روزها بسیاری از عرضهکنندگان و مغازهداران و پخشکنندگان، با همکاری با تیم وارداتی علیپخش، لوازم مورد نیاز خود را تامین کرده و در اختیار مشتریان قرار میدهند. خود را در فضای نمایش infinity-o با اندازه6.5اینچی بزرگ گلکسیA21sغرق کنید. گلکسی S۲۲ FE ۵G با حافظه موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. قیمت گلکسی A32 سامسونگ با فضای ذخیرهسازی ۱۲۸ گیگابایت حدود شش میلیون و ۶۰۰ هزار است.

دیگر اغلب گوشیهای رده بالا و میان رده، از سیستم عامل اندروید ۹ و بالاتر استفاده میکنند و این موضوع، در مورد هر دو گوشی عنوان شده صادق است. شیائومی در دل گوشی ردمی نوت 8 پرو از پردازنده 12 نانومتری Mediatek Helio G90T استفاده کرده است که با همراهی پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 قدرت و توان پردازشی این گوشی را تامین میکنند. از محصولات موفق این شرکت می توان. فریم کناری از پلاستیک ساخته شده است که قطعا در نگاه اول آن را با فریم های فلزی اشتباه خواهید گرفت، همچنین نوت 8 پرو با ابعاد 6.53 اینچی و وزن 200 گرمی یک گوشی نسبتا بزرگ و سنگین محسوب می شود که از جمله معایب گوشی شیائومی نوت 8 پرو به حساب می آید و نباید توقع یک گوشی خوش دست را از آن داشته باشید، همچنین به دلیل شیشه ای بودن جنس قاب پشتی این گوشی بسیار لغزنده است اما به دلیل طراحی و ارگونومی مناسبی که دارد گرفتن آن با یک دست خیلی سخت نیست.

همچنین دوربین این گوشی به قابلیت عکاسی HDR، پانوراما و حالت شب هم مجهز شده است. لبههای قاب پشتی دستگاه به صورت خمیده طراحی شدهاند تا ارگونومی دستگاه بهتر و حس خوبی از دست گرفتن این گوشی به شما منقل شود. ردمی نوت 8 پرو طراحی زیبایی دارد و شیائومی سعی کرده در طراحی این گوشی از پرچمداران بازار الگو بگیرد. می میکس ۲ توسط فیلیپه استارک، طراح نسل گذشتهی این گوشی، طراحی شده و نسبت نمایشگر به بدنهی آن نسبت به گذشته افزایش یافته است. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو یکی از گوشی های میان رده و با کیفیت بازار است.شیائومی همچنین برای حفظ و افزایش ارتباط خود سالیانه گوشی هایی را وارد بازار می کند که نسبت به قیمت آن ویژگی های جذابی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

خرید گوشی شیائومی

از نظر سخت افزاری و باتری این گوشی برای کارهای روزانه و تا حدودی برای کارهای نیمه سنگین مناسب هستند. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب میکند. شیائومی نوت 8 پرو در ابعاد 161.3×76.4×8.8 میلیمتر و وزن 199.8 گرم وجود دارد.قاب پشت و جلوی این گوشی از جنس گوریلاگلس 5 می باشد که از هرگونه خط و خش و آسیب جلوگیری می کند.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی، سفید، آبی تیره، آبی روشن، سبز و نارنجی تیره است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب و خریداری کنید. در جلوی گوشی وظیفه ثبت عکسهای سلفی به یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 سپرده شده است که قابلیت عکاسی HDR و پانوراما را در دل خود جا داده و میتواند ویدئوهایی با کیفیت فول اچ دی 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

این سنسور ها در حالاتی که با تغییر جهت گوشی، تغییراتی در صفحه نمایش گوشی ایجاد شود، کاربرد دارد. بلندی صدای اسپیکر این گوشی چندان زیاد نیست ولی از کیفیت و شفافیت خوبی برخوردار است و میتواند از این نظر راضی کننده باشد. علاوه بر این، موبایل شیائومی در نپال سر و صدای واقعی در بازار ایران ایجاد کرده است. شیائومی در گوشی ردمی نوت 8 پرو از یک اسپیکر در پایین گوشی استفاده کرده است که به لطف تکنولوژی smart Pa ، حجم و کیفیت صدای قابل قبولی را رائه می دهد و برای کاربران تا حد زیادی راضی کننده است. محتویات جعبه در مقابل برچسب قیمتی این گوشی معقول به نظر میرسد ولی شاید نبود هدفون برای کاربران این گوشی کمی ناخوشایند باشد. درون جعبه گوشی ردمی نوت 8 پرو علاوه بر خود گوشی، یک شارژر 18 واتی به همراه کابل، یک قاب محافظ، سوزن سیم کارت و دفترچه راهنما دیده میشود و مثل گذشته خبری از هدفون درون جعبه این گوشی نیست.

ردمی نوت 8 پرو یک گوشی میان رده با امکانات خوب و قیمت مناسب از شرکت شیائومی است که در سال 2019 به بازار عرضه شد و توانست توجه بسیاری از طرفداران گوشیهای هوشمند به خصوص طرفداران گوشی شیائومی را در این بازه قیمتی به خود جلب کند. ردمی نوت 8 پرو از یک باتری بزرگ با ظرفیت 4500 میلی آمپر فونر بهترین فروشگاه اینترنتی استفاده میکند. مثلا سری نوت که اخیرا با سری S تلفیق شده است، با هدف جلب رضایت افرادی که تمایل به استفاده از قلم لمسی دارند، تولید شده است. صفحه نمایش ردمی نوت 8 پرو یک صفحه نمایش 6/53 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ میباشد.