بخارشویی فرش و مبل قالیشویی آنلاین کارخانه قالیشویی ادیب

بخارشویی فرش و مبل قالیشویی آنلاین کارخانه قالیشویی ادیب

البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر ظرفیت مخزن دستگاه مد نظرتان کم است، امکان افزودن آب در حین استفاده را داشته باشد. این مدل نسبت به بخارشوی دستی از قدرت و وزن بیشتری بهره برده است و برای تمیز کردن زمین، سطوح تخت و شیشه که نیاز به انرژی بیشتری دارند، طراحی شده است. این مدل از بخارشو دارای سری‌های مختلفی است که سری بزرگ‌تر برای نظافت کف زمین و سری کوچک‌تر آن برای تمیز کردن سطوح کوچک به کار می‌رود.

ابتدا جارو برقی بزنید تا تمام ذرات و خرده ریزها و موها و پرزها از روی سطح فرش جارو شده و موجب انسداد احتمالی دستگاه بخارشو نشود. این کار همچنین سبب می شود تا الیاف فرش به نوعی شانه شده و در نتیجه بخار بهتر در آن نفوذ کند. لبه های کنار دیوارها را فراموش نکنید – در صورت لزوم می توانید از یک سری مناسب جارو برای این قسمت سایت اصیل بخرید ها استفاده کنید. در واقع، اگر از قبل گردگیری نکنید، ممکن است پس از تمیز کردن فرش یا موکت، گرد و غبار از روی سطوح مختلف، روی آن ها بریزد. اطمینان از تحمل فرش نسبت به بخارقبل از شروع شست و شو و تمیز کردن فرش با بخارشو لازم است ابتدا مطمئن شوید که فرش یا موکت شما توانایی تحمل بخار و حرارت بالا را دارد و آسیبی به الیاف آن وارد نمی شود.

بخار شو فکر مدل Maxi Clean

درواقع با این بخار شوی می‌توانید تمام قسمت‌های خانه را تمیز کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که مدت زمانی که این دستگاه بتواند آب را به جوش آورده و بخار تولید کند، نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است و اندازه آن بزرگ‌تر و جاگیرتر می‌باشد. این بخارشوی انتخابی کامل برای پاک کردن لکه ها از هر سطحی است. بخارشوی چند منظوره، دارای تنظیماتی از قبیل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم و کنترل فشار بخار آب برای فرش، موکت، شیشه و سرامیک است. لوازم جانبی که همراه این دستگاه عرضه می‌شود آن را به یک غول وسایل نظافتی خانگی تبدیل می‌کند.

بخارشوی پر قدرت برای نظافت دیوار

معمولا در این حالت هزینه خرید دو دستگاه کمتر از خرید یک دستگاه بزرگ و چندمنظوره است. می توان بخار را هم معنای سرعت دانست، به گونه ای که آلودگی و چربی های سر سخت نیز در عرض چند ثانیه بر طرف می گردد، در نتیجه نظافت و شستشوی طولانی مدت و وقت گیر لازم نیست. بخارشوی کارچر حتی در اتو کردن لباس ها باعث صرفه جویی در زمان می شود و چین و چروک ها را به طور قابل توجهی سریع تر از بین می برد.

  • معمولا شستن و ضدعفونی کردن سطل زباله به بعد موکول می‌ شود و همین امر باعث ایجاد بوی بد در سطل زباله خواهد شد.
  • در مدل‌هایی که دارای دکمه اتوماتیک هستند نیازی به نگه داشتن شاسی برای خروج بخار نیست، در این صورت به راحتی می‌توانید سطح مورد نظر را تمیز کنید.
  • در صورت وجود لکه و چربی می‌توانید از مواد شوینده نیز استفاده کنید.
وقتی شلوار جین مورد علاقه تان نیاز به تازگی داشت، بخارشور کردن آن یک راه حل عالی برای وقتی است که لباس شما هیچ لکه قابل دیدنی ندارد و فقط نیاز دارد حس و حالش تازه شود. بخار همه کاره است زیرا می توان برای نظافت آشپزخانه، حمام یا پنجره و همچنین اتو لباس و پارچه از آن استفاده کرد. بخار آب بدون نیاز به صرف زحمت مضاعف شستشو را انجام می دهد. مجهز بودن بخارشو به سیستم ضد چکه مانع از خروج آب همراه با بخار از آن می شود، از این رو باعث لک شدن سطوح نمی گردد.

متخصصین تعمیر مبل در تهران