بازی اتاق فرار چیست ؟ + راهنمای بازی تجربه یک هیجان شگفت انگیز تشریفینو

بازی اتاق فرار چیست ؟ + راهنمای بازی تجربه یک هیجان شگفت انگیز تشریفینو

مجموعه اتاق فرار اسکیپ ‌‌رومیست که از بزرگترین مجموعه‌های فرار است، از سال ۱۳۹۸ با هدف تجربه‌های متفاوت شروع به کار کرد. این مجموعه دارای چهار بازی فعال در تهران و دو بازی دیگر در اردبیل است. همانطور که می دانید فانزی سامانه رزرو آنلاین تفریحی کشور، شرایطی را فراهم کرده تا با جستجو در اپلیکیشن و یا سایت، بازی مورد نظر خود را در بهترین اتاق فرار یافته و با نازلترین قیمیت بهمراه کد تخفیف های هدیه رزرو نمایید. به احتمال زیاد تاکنون چندین بار در سریال‌ها و فیلم‌ها شاهد فرار افراد از دست قاتلان، فرار زندانیان از زندان یا تلاش برای فرار کردن از زندان گروگانگیران بوده‌اید. اتاق فرار یا اسکیپ‌روم نوعی تجربه بازی در فیلم و گیم‌های ویدویی‌ست که در دنیای واقعی می‌توان آن را بازی کرد.

·اکتور (بازیگر بازی)

همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند. بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی این سایت آر طراحی شد. حالا با شیوع ویروس کرونا، حس و حال این بازی کمی ترسناک‌تر است.

چرا باید اتاق فرار بازی کنیم

این مجموعه قدیمی در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک نمک‌آبرود دارد. اتاقی با عنوان فرار از زندان که یکی از مهیج‌ترین اتاق‌های فرار و از اولین‌ها بود، در سال ۱۳۹۷ در این مجموعه تاسیس شد. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند.

البته نسبت به سبک بازی انتخاب شده ممکن است حداقل تعداد نفرات را یک الی ده نفر پیشنهاد دهند. سبک‌های مختلفی در این بازی وجود دارد که افراد کاملاً به صورت سلیقه‌ای می‌توانند آن را با رأی‌گیری از دوستان و هم گروهی‌هایشان انتخاب نمایند. در ادامه مقاله با قوانین و انواع سبک‌های بازی اتاق فرار آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید. بعد از آغاز بازی شما و هم‌تیمی‌هایتان بایستی محیط اطراف خود را در پی یافتن سرنخ‌هایی برای حل معمای طراحی شده زیرورو کنید. در صورت یافتن به‌موقع این سرنخ‌ها و چیدن آن‌ها در کنار هم، معمای شما حل شده و راه خروج‌تان از محلی که در آن محبوس شده‌اید باز می‌شود.

اتاق فرار یک فعالیت محبوب است که می‌تواند توسط چندین شرکت‌کننده انجام شود. این افراد در اتاقی که نماد یک مکان بسته مانند قلعه، کشتی دزدان دریایی، اهرام مصر، زندان، سیاره دور و غیره است، گردهم می‌آیند. در اتاق قفل شده و شرکت‌کنندگان باید با همکاری هم معماهایی را در اتاق بررسی و حل کنند.