انواع تولید پرده کرکره فلزی

برای پیگیری وضعیت سفارش خود به واتسپ ما پیام دهید و شماره سفارش و نام خود را برای ما بنویسید و یا تماس بگیرید.

انواع تولید پرده کرکره فلزی

به این نوع پرده ها، پرده پارتیشن و یا پرده ولومی نیز گفته می‌شود. طریقه استفاده آنها به این شکل است که بعد از نصب داخل پارتیشن با قطعه ای که به شکل ولوم رادیو است، از بیرون می‌توانید پرده را سایه روشن کنید. وقتی تصمیم بهشستشوی کرکره فلزیدارید، میتوانید این کار را به چند روش انجام دهید. تمیز کردن و برطرف کردن گرد و غبار به طور منظم با استفاده از پرزگیر یا دستمال مرطوب؛ این یک روش ساده و آسان است. پیشنهاد می کنیم خدمات سرویس و تعمیر پرده لورداراپه با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

شاید در وهله اول و با یک نگاهی سطحی تصور کنید که پرده های کرکره ای تنها در همان پرده های تیغه فلزی ساده ای تعریف می شوند که اغلب هم به رنگ سبز روشن طراحی می شد و در اغلب دفاتر و یا منازل قدیمی و سنتی به چشم می خورد. شما می توانید پرده کرکره فلزی را در نوع ساده و تک رنگ و یا با طرح های خاص و ویژه خریداری کنید. بنابراین می توانید با توجه به دیزان و دکوراسیونی که در فضا برقرار است اقدام به خرید پرده کرکره فلزی متناسب همان دیزاین نمایید. از جمله طرح هایی که روی پرده های کرکره فلزی به چاپ می رسد طرح چوب و طرح های ظریف می باشد که جلوه ای روح بخش و زیبا به فضا می دهد.

نصب پرده آلومینیومی روی پارتیشن شیشه ای

در فروشگاه ویکی دکو به عنوان بورس کرکره فلزی در تهران مدل‌های مختلفی از این پرده با کیفیت‌ها و اجناس متفاوت موجود است. از طرفی کیفیت ابزار و یراق و همچنین وجود موتور و ریموت کنترل برای پرده نیز در قیمت نهایی پرده کرکره فلزی اثر گذار هستند. یکی از ویژگی های مهم پرده کرکره فلزی این است که می توان از این پرده در مکان های مختلف استفاده کرد. پرده کرکره فلزی در خانه ها در اتاق خواب و آشپزخانه دارای کاربرد زیادی می باشد.

در واقع شما با خرید پرده کرکره فلزی می توانید صرفه اقتصادی قابل توجهی را برای خود رقم بزنید. نمونه های جذاب و متنوعی از پرده کرکره فلزی در تهران پرده موجود می باشد که امکان هماهنگی آن با انواع چیدمان ها وجود دارد بنابراین نگران محدودیت در انتخاب نباشید. قیمت ایده آل پرده کرکره فلزی یکی از ویژگی های مثبت و عالی این پرده است که به محبوبیت آن افزوده. پرده کرکره فلزی در طرح ها و رنگبندی های مختلف تولید می‌شوند که طبق فضای مورد نظر و کاربری خود می‌توانید هریک از آن ها را استفاده کنید. از کرکره های فلزی مدت زمان زیادی است که مردم استفاده می‌کنند و هنوز هم جزو پرطرفدارترین پرده ها است. استفاده از این پرده ها در آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن باعث مدرن تر شدن هرچه دکوراسیون می‌شود و یک فضای آرامبخش و مینیمال را در روز و شب ایجاد می‌کند.

پرده کرکره چیست؟ بررسی انواع کرکره فلزی و چوبی

در حال حاضر اکثر کرکره‌های فلزی موجود در بازار پرده فروشی‌های ایران تولید کشورهای تایوان http://vistapardeh.ir/ یا چین هستند. تمامی مدل‌های کرکره‌ای فلزی موجود در فروشگاه ویکی دکو از نظر استحکام تیغه و نیز کیفیت زنجیر، باطوم و گیربکس از بالاترین کیفیت‌ها انتخاب و در معرض فروش قرار گرفته اند. کرکره های آلومینیومی از طرح های متنوعی همچون طرح ساده ، پرفراژ ، کرکره فلزی طرح چوب و … تشکیل می شوند. جهت اطلاع دقیق از قیمت کرکره فلزی و سایر ویژگی ها ، با همکاران ما تماس بگیرید. از آنجایی که متریال پرده کرکره فلزی متریالی مقاوم و ضد نور است با بستن کامل پرده هیچ نوری وارد خانه نخواهد شد و این نیز مزیت بزرگی برای پرده کرکره فلزی می باشد.

  • امکان سایه روشن شدن و تنظیم زاویه دید نو را به مصرف کننده میدهد.
  • قابلیت تنظیم نور ورودی به ساختمان ، تمیز کردن راحت و آسان تنها با یک دستمال ، جمع و جور بودن و اشغال فضای بسیار کم ، نصب بسیار آسان و در نهایت قیمت پرده فلزی سبب شده است تا در بسیاری از ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  • پرده کرکره فلزی برای محل کار، سالن انتظار، اتاق پذیرش، اتاق های کنفرانس، برای جداسازی دو قسمت در اتاق و همچنین مغازه ها و … کاربرد داره .
  • این محصول قابلیت چاپ تصاویر دلخواه در ابعاد مختلف را دارا می باشد.
هر چه بر این مقدار افزوده شود، به همان نسبت قیمت پرده نیز بالاتر خواهد رفت. شما در خرید پرده کرکره ای فلزی باید به ابعاد پنجره، جنس تیغه ها، میزان تابش نور، میزان بودجه در دسترس و نوع مکانیزم باز و بسته شدن پرده نیز دقت داشته باشید. چرا که تمامی این موارد بعدها می توانند روی عملکرد، کارایی، دوام، طول عمر و زیبایی پرده تاثیر گذار باشند.

انواع مدل های مختلف کرکره فلزی: