آنچه باید راجع به تابلو روان بدانیم

بنابراین توصیه میشود در صورتی که قصد خرید تابلو روان را دارید، حتماً از مجموعههای فعال معتبر مانند ای اس ای لایت اقدام کنید. بنابراین این نوع سیستم، می تواند به عنوان یک انتخاب عالی در اتاق های کنترل و مانیتورینگ باشد. حتی این صنعت به دلیل خدمات منحصر به فرد برای اطلاع رسانی به مخاطبان بزرگ یا ارائه اطلاعات برای نظارت و کنترل متمرکز بسیار سریع در حال توسعه است. در صورتی که قصد تغییر ظاهر تابلوهای قدیمی را میداشتید، لازم بود تا کل تابلو از نو طراحی، ساخته و نصب شود اما برای اعمال تغییرات بر روی تابلو روان تنها کافی است که طرح مد نظر را طراحی کرده و بر روی تابلو بارگذاری کنید. وقتی به سیستم ویدئووال فکر می کنید ، چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ درواقع کیفیت چیپ بسیار حائز اهمیت است چون متساعد کننده نور محسوب می شود این قطعه کوچک در اندازه های 6 تا 10 میل موجود است که هر چقدر اندازه آن بیشتر شود نور تولید شده توسط آن نیز بیشتر خواهد شد و قیمت تابلو روان led بالاتر خواهد بود.

ترکیب کردن چندین صفحه نمایش با هم می تواند سطح صفحه نمایش بسیار بزرگ و multi-HD را ایجاد کند. • در ابتدایی ترین سطح خود ، نرم افزار ویدئووال به شما امکان می دهد منابع محتوا را انتخاب کرده و آنها را در هر لحظه روی صفحه نمایش خود قرار دهید. این بدان معناست که محتوا را می توان در یک صفحه نمایش واحد قرار داد ، در چند صفحه نمایش کشید یا در سطح صفحه کشید. چگونه می توانید مواردی را که روی صفحه نمایش ظاهر می شوند را کنترل کنید؟ نرم افزار ویدئو وال رابط کاربری را برای کنترل نمایشگرها ، پردازنده و محتوای منبع فراهم می کند. ویدئووال مناسب برای چه محیط هایی است؟ این مانیتور عریض توسط مرکز ماشینهای اداری کیومیتا با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش میرسد.

پلتفرم های منتخب همچنین برچسب های سفارشی ، تغییرات گرافیکی و سایر ابزارها را برای نمایش هرچه بهتر ارائه می دهند. تابلو مغازه بصورت های مختلفی از جمله تابلو روان و تابلو led ساخته می شود.خرید تابلو از ایده ال ای دی دارای مزایای بسیاری است: شما میتوانید همراه با تابلو خود سیدی برنامه ریزی تابلو متحرک خود را دریافت کنید علاوه بر آن در هر زمان برای تغییر متن تابلو روان خود می توانید اقدام نمایید. ماژول ها نیز خود شامل تعداد زیادی لامپ LEDهستند که روشنایی هر ماژول توسط این لامپ ها تامین می گردد و معمولا چندین منبع تغذیه برای تهیه ولتاژ لازم برای کارکرد آنها به کار می رود. اکثر برنامه ها همچنین شامل ابزارهایی برای تنظیم ظاهر محتوا – از جمله ابزارهای مقیاس بندی ، بزرگنمایی و برش و کنترل روشنایی و کنتراست و غیره هستند. در دنیایی که در آن زندگی میکنیم برای داشتن تجارت موفق تبلیغات لازمه هر شغل و کاری است .

قطعات تابلو روان

ولتاژ تابلوهای روان اکثرا 5 ولت است ، یکی از بهترین پاور های تابلو روان و تلویزیون شهری موجود در بازار ایران پاور CZCL می باشد. باید گفت که یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو های دیجیتالی، LED، تابلو روان و یا تلویزیون های شهری است. در یک طرف این برد ال ای دی های نشانگر ماژول قرار گرفته که وظیفه اصلی ماژول یعنی نمایش را بر عهده دارند. از کنار هم قرار گرفتن انواع ماژول ال ای دی می توان تابلو روان و یا تلویزیون شهری در ابعاد مختلف و با توجه به کارایی که از تابلو LED انتظار می رود تولید و در اختیار مصرف کننده قرار داد. در نهایت می توان گفت تلویزیون شهری با مزایا و ویژگی هایی که دارد می تواند محصول شما را به طیف گسترده ای از افراد جامعه معرفی کند و از این طریق بازار مناسبی را به وجود آورد. زیرا وظیفه ای مهم بر عهده دارد و آن هم نمایش تصاویر، متون و افکت مورد نظر است.

برای اکثر مردم ، این یک صفحه نمایش ویدئویی است: گروهی از صفحه ها در کنار هم قرار گرفته اند تا یک صفحه نمایش بزرگ واحد ایجاد کنند. به عنوان مثال می توان به مانیتور کردن و نظارت بر تردد خودروها اشاره کرد، در این شرایط نیاز است که پلاک ها، به صورت واضح، قابل دیدن و قابل ثبت برای اپراتورها باشند. برای مثال در بزرگراه های شهری و ادارات و سازمان ها برای پخش پیام های اطلاع رسانی کاربرد دارد. فول کالر ها برای نمایش تصاویر و متون هستند و قابلیت نمایش همه مدل ویدئو ها را دارند. به نمایشگرهای به هم چسبیده که منجر به یک تصویر یکپارچه میشوند، ویدئو وال میگویند. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده ، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید .

در تابلوهای روانی که آفلاین می باشند اطلاعات مورد نیاز به صورت مستقیم به برد داده می شود و در تابلوهای آنلاین این کار را با استفاده از یک نرمافزار کامپیوتری انجام می دهند. این نمایشگر بزرگ شامل سخت افزار و نرم افزاری میشود که صفحهها را قادر میسازد تا به طور یکپارچه با هم کار کنند. • اکثر نرم افزارهای ویدئووال یک “داشبورد” از سیستم ارائه می دهند که شامل نمایش لحظه ای نمایشگرها و لیستی از منابع موجود شما می باشد. پردازنده ویدئویی یا کنترل کننده ، منابع محتوای شما را به نمایشگرها متصل می کند. این به شما امکان می دهد محتوای نمایش داده شده در صفحه ، زمان و مکان نمایش آن و نحوه ظاهر آن را کنترل کنید.

نمایشگرهای ویدئویی معمولاً از آرایه ای از مانیتورها ، پنل ها یا صفحه های نمایشی ساخته می شوند. صفحه نمایش ویدئووال “بوم بصری” با مقیاس بزرگ و وضوح بالا را برای محتوای شما فراهم می کند. گروه پارس پرتو با داشتن تیم حرفه ای و سابقه چندین ساله تولید تابلو LED و سازنده تابلو روان بهترین گزینه برای افرادی که دنبال جلب توجه و افزایش فروش هستند می باشد . فروشگاه کیومیتا اقدام به فروش ویدئو وال در بهترین برندهای موجود نظیر شارپ، بنکیو، پاناسونیک، ال جی، جی پلاس و فیلیپس به صورت آنلاین نموده که به راحتی میتوانید مشخصات کامل و لیست قیمتها را در سایت مشاهده تلویزیون شهری نمایید.

برای اطلاع از مناسب ترین تابلو روان ها باید یکسری از مواردی که در بالا ذکر شد را مشخص نمایید. LED Displays همچنین می توانند اطلاعات را بصورت فایلهای BIN,TEXT ذخیره نمایند، برای نمایش تبلیغات در تابلو روان از نرم افزار ساده و توانمند به همراه ابزارهای مختلف طراحی استفاده می گردد. یک ویدئو وال که از نرم افزار مدیریت محتوا استفاده می کند ، برای نمایش همزمان انواع مختلف محتوا طراحی شده است. این ممکن است شامل گزینه ای برای ایجاد و ذخیره یک دنباله از طرح بندی محتوای از پیش تنظیم شده باشد ، که می تواند به صورت دستی یا خودکار روی صفحه، نمایش داده شود. قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگیها تعیین میشود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است.

بسته به نوع صفحه نمایش و سیستم نصب انتخاب شده ، ویدئووال ها را می توان در اشکال مسطح ، منحنی و یا حتی سه بعدی ساخت. چگونه آن صفحه های نمایش فردی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا به عنوان یک صفحه نمایش واحد عمل کنند؟ برخی از این تابلو ها یک رنگ را نمایش می دهند و به اصطلاح تک رنگ هستند و بیشتر برای نمایش متن های متحرک استفاده می شوند و برخی چند رنگ را نمایش می دهند که به صطلاح فول کالر نامیده می شوند. یکی از راه های بهتر و بزرگتر دیده شدن و همچنین یکی از رویکردهای مدرن آموزشی، استفاده از نمایشگر بزرگ در اماکن مختلف تجاری، آموزشی و فرهنگی است و چه بهتر که این نمایشگرهای غول پیکر به ابزار تعاملی که برای کاربر و مخاطب جاذب و جالب توجه است نیز مجهز بوده و از طرفی با استفاده از تکنولوژی های جدید و قابل دسترسی قیمت تمام شده محصول برای مشتری به حداقل ممکن برسد.

برای کمک به پاسخگویی به این سوالات ، با ما همراه باشید تا به بررسی اجزای اصلی سیستم ویدئو وال بپردازیم. در این مطلب با قیمت تابلو روان و ماهیت تابلو روان آشنا شدیم؛ نکته آخری که باید به آن بپردازیم این است که تابلو های روان کاربرد های بسیاری دارند که از عمده کاربرد های آن می توان تابلو های سردر و داخلی را نام برد که برخی ازآنها عبارتند از تابلو سردر شرکت، تابلو مغازه، تابلو سردر ارگانهای دولتی، تابلو های جاده ای و دیگر موارد تبلیغاتی. البته که نیاز است که دوربین های مناسب پلاک خوانی نیز برای این امر در نظر گرفته شود. برای دریاقت اطلاعات بیشتر با کارشناسان کیومیتا تماس بگیرید و یا از قسمت تماس با ما از طیق ایمیل در ارتباط باشید. لطفا با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید. برای خرید با شماره های ۰۲۱۶۶۰۱۷۹۲۶ و ۰۹۱۹۷۹۸۳۹۵۰ تماس بگیرید.

تلویزیون شهری

از این رو این ما با ارائه ویدئو وال چند لمسی بزرگ و با ابعاد سفارشی ، بدون استفاده از نمایشگرهای بزرگ و گران قیمت و توسط تکنیک های مدرن و فویلهای نانو اکرلیک ، سعی در مرتفع نمودن نیازهای مخاطبین در زمینه های مختلف از آموزش و تبلیغات گرفته تا سرگرمی و … به سختی از نظر مشتریان ، کارکنان یا بازدیدکنندگان نادیده گرفته می شوند ، که آنها را به یک ابزار ایده آل برای نام تجاری یا کمپین های اطلاعاتی سازمان تبدیل می کند. نیاز است که پیش از خرید، اندازه، ابعاد، وضوح هر کدام از صفحات نمایشگر و شکل مورد نظر را برای سیستم ویدئو وال خود تعیین کنید و به فروشنده اطلاع دهید. هر نوع صفحه نمایش از نظر وضوح ، روشنایی ، قابلیت اطمینان ، هزینه و سایر عوامل دارای مزایا و محدودیت های منحصر به فردی است.

ویدئووال مناسب برای چه محیط هایی است؟

در واقع از این تابلوها می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید یاد کرد که نام های دیگری مانند تابلوی متحرک، تابلوی ال ای دی و تابلوی الکترونیکی به آن نسبت می دهند. این مانیتور عریض دارای نرم افزار و سخت افزارهایی است که مجزا از نمایشگر بوده و نمایش تصاویر را روی انواع ال سی دی و ال ای دی با کیفیت بالا و رزولوشن نامحدود فراهم میکند. • برخی از نرم افزارهای ویدئووال عملکردهای ویژه ای ارائه می دهند. بر اساس دستوراتی که از طریق نرم افزار کنترل انجام می دهید ، پردازنده محتوا را به نمایشگرها ارسال می کند و به شما امکان می دهد محتوا را در زمان واقعی تنظیم و مقیاس بندی کنید. برخی از کنترل کننده ها همچنین به شما امکان می دهند قبل از نمایش تنظیمات محتوا را بصورت آفلاین ایجاد کرده و ذخیره کنید.

از این تابلو می توانید در زمان طولانی استفاده کنید. بهتر است که سیستم خود را از برندهای مطرح، با دوام و عمر طولانی و در عین حال با قیمت مناسب انتخاب نمایید. جای خود را به این سیستم تبلیغاتی داده اند. را در معرض دید عموم قرار داده و تبلیغشان کنید. برد کنترل بعد از ماژول از مهم ترین قطعات تابلو روان است که دارای پورت ورودی است ، این قطعه که در واقع همان motherboard تابلو می باشد اطلاعات مختلف را به ماژول ها داده و آنها را دریافت می نماید.

عمده نرم افزارهای تولید شده جهت مدیریت تابلو روان و تلویزیون شهری، ساخت شرکتهای چینی بوده که متاسفانه فایلهای مربوطه بر روی سرورهای بی کیفیت و کمسرعت قرار میگیرند. شرکت پالیزافزار طی این سالها توانسته است انواع تابلوهای LED تک رنگ، سه رنگ، تمام رنگی جهت مانیتورینگ و انواع تابلوهای نمایشگر بانکی، نرخ ارز، نرخ کالا، تقویم، ساعت دیجیتال و تلویزیون شهری را در رده فروش بهترین محصولات خود قرار دهد. صفحه نمایش هایی با سه رنگ اصلی LED های قرمز، آبی و سبز را ارائه می دهند. همچنین دارای نرم افزار فارسی برای استفاده در ایران بوده و صفحه نمایشهای این ویدئو وال به دو صورت افقی و عمودی قابل نصب است. در سطرهای پیشین تا حدودی کاربردهای جزئی انواع تابلو روان بزرگ، کوچک در انواع رنگی و غیر رنگی گفته شد اما لازم به ذکر است که کاربرد کلی این محصولات برای تبلیغات و نمایش المانهای مختلف تصویری یا متنی است و نمیتوان یک کاربرد مشخص را برای انواع تابلو روان در نظر گرفت.

تعداد ردیف های هر تابلو روان با تعداد هاب های برد کنترل باید یکی باشد. • مراکز کنترل شهری ( مترو ف کنترل ترافیک ، مدیریت بهران و …. • اتاق کنترل مراکز صنعتی ( خطوط تولید کارخانجات ، نیروگاه ها و …. بورد کنترل قطعه ای است که در تابلو های روان به کار می رود و به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود که عبارتند از بورد کنترلرهای تگ رنگ، بورد کنترل تک رنگ فید دار و بورد کنترلر تمام رنگ.