آسانسور صنعتی آسانسور ضد انفجار آسانسور ضد گردو غبار آسانسور ضد آب

در آسانسورهای هیدرولیک، موتورخانه در چاه آسانسور یا در فاصله ای دورتر قرار گرفته می شود. اصولا آسانسورهای کششی از نوع بدون موتورخانه هستند و موتور آسانسور داخل چاهک قرار گرفته می شود. نحوه عملکرد وزنه تعادل آسانسور به این صورت است که برای حرکت کابین به سمت بالا وزنه تعادل به سمت پایین حرکت می کند.

سر بکسل 10 فولادی پارس آسا آسانسور

جالب است بدانید آسانسورهای کششی نسبت به آسانسورهای هیدرولیک از لوازم جانبی بیشتری برخوردارند و به همین علت قیمت بالاتری نیز دارند. درب های اتوماتیکاین نوع درب ها از استانداردهای مدرن درب آسانسور هستند. از ویژگی های مختلفی که درب های اتوماتیک دارند می توان به تشخیص موانع، سنسورهای فشار، سنسورهای ترافیک، کنترل سرعت و تغذیه دوربین مدار بسته اشاره کرد.

قیمت آسانسور

اگر تمام آسانسورها یک بالابر ساده با یک اتاقک باشد که توسط قرقره حرکت کند، برای بالابردن افراد از مقادیر قابل توجهی انرژی استفاده می‌کند، اما هیچ راهی برای بازگشت شستی متالیفت انرژی وجود ندارد. هنگامی که افراد پایین برمیگردند انرژی به سادگی با اصطکاک کابل ها و ترمزها از بین می‌رود. اسانسور پیچی کارکرد بسیار ساده ای دارند و نصب آنها هم نیاز به تخصص خاصی دارد. در این مدل از اسانسور ها، قطعات و تجهیزات آسانسور با پیچ و مهره به هم متصل می شوند. ایمنی در طراحی و نصب آسانسورایمنی های بسیاری هنگام طراحی و نصب آسانسور باید در نظر گرفته شود که به چند مورد مهم آن در ادامه این بخش اشاره می شود. برای آسانسورهای خودروبر تا ارتفاع ۳ طبقه از آسانسور هیدرولیک و برای ارتفاع های بالاتر از آسانسورهای کششی یا گیرلس ۲ به ۱ و … استفاده می کنند.

  • اجاره دادن ساختمانی که دارای آسانسور است درامد بیشتری برای شنا به همراه خواه داشت، همچنین هزینه های اثاث کشی در چنین ساختمان هایی کمتر و سرعت کار نیز در آن نیز بیشتر است.
  • اگر آسانسور بنا به هر علتی دچار آسیب شده و خسارات مالی و جانی به بار بیاور، هزینه های تحمیلی بسیار زیاد است.
  • پس از اختراع اوتیس و ایمن شدن آسانسورها ساخت‌وساز افزایش یافت و با افزایش ساخت‌وساز تقاضا برای تولید آسانسور نیز افزایش یافت و این موضوع باعث به وجود آمدن انواع آسانسور شد.
  • شاید همه ما در نگاه اول و در زندگی روزمره ی امروزی به ضروری بودن استفاده از وسیله ای به نام آسانسور پی نبریم و اگر فقط چند لحظه به نبودن و عدم وجود این دستگاه فکر کنیم متوجه خواهیم شد که جزء ضروریات هر ساختمان، برج، پاساژ و …
  • این قطعه با بسیاری از قطعات دیگر آسانسور ارتباط دارد (تابلو فرمان، موتور آسانسور و…).

وظیفه این بخش مشخص کردن محدوده کابین و محل قرار گیری اتاقک آسانسور است. کابین این آسانسورها معمولا به صورت بسته بوده و مدل‌های شیشه‌ای نیز در برخی اماکن مشاهده شده است. کلید قارچی یا استپ قارچی قطع اضطراری کلیدی است که در کنار ماشین‌آلات و خطوط صنعتی قرار می‌گیرد.

آسانسور صنعتی آسانسور ضد انفجار آسانسور ضد گردو غبار آسانسور ضد آب به طور معمول قدرت موتور برای آسانسور ۴ نفره حدود ۵.۵ کیلووات در نظر گرفته می شود. قیمت روز پک کامل اسانسور چهار نفره متناسب با نوع کابین ، تعداد ریل ، تعداد درب ، متراژ ریل ها و سیم بکسل ها متغیر است. آسانسور چهار نفره در ساختمان های چند طبقه (3 ، four و …) با متراژ محدود بسیار کاربرد دارد.